زائران راهیان نور، راوی دفاع مقدس باشند
کد خبر: 3780474
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

زائران راهیان نور، راوی دفاع مقدس باشند

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است، گفت: با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم در مقابل جنگ نرم دشمنان، ایستادگی کرده و هر زائر راهیان نور، خود باید بتواند یک راوی دفاع مقدس باشد.

زائران راهیان نور، باید راوی دفاع مقدس باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، صبح امروز، 22 دی‌ماه‌ در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، با اشاره به آخرین بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با راهیان نور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، راهیان نور را به‌عنوان فناوری استخراج گنج‌های دفاع مقدس برشمرده‌اند که باید به خوبی استخراج شده و استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه راهیان نور، برشی کوتاه و اثرگذار از دفاع مقدس است، بیان کرد: هیچکس با هر گرایشی، حرف و سخنی نامرتبط در رابطه با دفاع مقدس نمی‌گوید و اگر حرفی پیش می‌آید، از روی مشکلات اقتصادی و تنگناها بوده، ولی همه می‌دانند که اقتدار کشور ما وابسته به دفاع مقدس است.
وحیدی با بیان اینکه طی هشت سال دفاع مقدس با دست خالی جنگیدیم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردیم، گفت: متاسفانه ردیف اعتباری مشخصی برای اردوهای راهیان نور وجود ندارد، امسال سند بالادستی و سند ملی راهیان نور تدوین شده و به وظیفه دستگاه‌ها در رابطه با راهیان نور اشاره شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ادامه داد: دفاع مقدس، یک میثاق ملی بوده و امید است امسال نیز بتوانیم با اعتقاد راسخ، راهیان نور را با عظمت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و همه زائران از زیارت بامعرفت برخوردار شوند.
وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است، افزود: با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم در مقابل جنگ نرم دشمنان، ایستادگی کرده و هر زائر راهیان نور، خود باید بتواند یک راوی دفاع مقدس باشد.
انتهای پیام

captcha