تولید مستند شهید «امام پناه» کلید خورد
کد خبر: 3781782
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

تولید مستند شهید «امام پناه» کلید خورد

گروه فرهنگی - تولید مستند شهید «امام پناه» به‌همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با حضور امام جمعه تبریز و برخی مدیران ارشد استانی در منزل خانواده این شهید والا‌مقام، کلید خورد.

تولید مستند شهید امام پناه کلید خورد
به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تولید مستند شهید امام پناه به‌همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا و برخی مدیران ارشد استانی در منزل خانواده این شهید والا مقام، کلید خورد.   
حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خانواده شهید امام ‎ پناه بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید و ثبت و ضبط خاطرات شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد.   
وی با بیان اینکه شهدا بخش مهم تاریخ انقلاب اسلامی هستند، افزود: به نمایش گذاشتن آثار شهدا، جزو کارهایی است که می‌‌توان با آن به زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمک کرد.    
امام جمعه تبریز، گفت: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب به نحو احسن آثار شهدا را به نمایش می‌گذارند.   
سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار با اشاره جایگاه شهید سید‌صمد امام‌پناه، یادآور شد:  شهید سیدصمد امام‌پناه فارغ‌التحصیل مکتب عشق است و امروزه وظیفه همه ماست که خانواده‌های شهدا را تکریم کنیم.   
در این دیدار مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی حضور داشتند و در پایان آن تولید مستند شهید سیدصمد امام‌پناه از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با حضور برخی هنرمندان استانی کلید خورد.
انتهای پیام
captcha