آغاز پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات نوروز ۹۸ در هرمزگان
کد خبر: 3784527
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

آغاز پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات نوروز ۹۸ در هرمزگان

گروه فرهنگی- معاون حج و زیارت استان هرمزگان گفت: پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات نوروز ۹۸ در هرمزگان آغاز شد.

آغاز پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات نوروز ۹۸ در هرمزگانسجاد قادی معاون حج و زیارت استان هرمزگان، در گفت وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در جهت ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و بمنظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات نموده است.
وی افزود:متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به تشرف در دوره 6 اسفند سال جاری لغایت 8 اردیبهشت سال 98 هستند، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http://atabat.haj.ir) می‌توانند برای خود وهمراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: شروع پیش ثبت نام از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۹۷/۱۱/۰۶ لغایت ساعت ۱۶ روز جمعه ۹۷/۱۱/۱۲ خواهد بود.
معاون حج و زیارت استان هرمزگان بیان کرد:زمان اعلام نتایج قرعه کشی متعاقبا اعلام و نتایج آن بر روی سایت پیش ثبت نام (http://atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.
قادی ظهار کرد:متقاضیان می‌توانند به یکی از دو روش ذیل نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام نمایند، پیش ثبت نام گروهی، از ۱ تا ۱۰ نفره وپیش ثبت نام گروهی، فقط ۳۵ نفره نیز وجود دارد.
وی در پایان گفت: متقاضیان تشرف در ثبت کد ملی دقت مضاعف به عمل آورند پس از قطعی نمودن پیش ثبت‌نام، سیستم یک شماره رهگیری به گروه تخصیص می‌دهد که این شماره را یادداشت نموده و برای پیگیری‌های بعدی نزد خود نگهداری کنید.
انتهای پیام

captcha