جشن تکلیف 2 هزار دانش‌‌آموز دختر در زابل
کد خبر: 3786485
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

جشن تکلیف 2 هزار دانش‌‌آموز دختر در زابل

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم جشن تکلیف بیش از دو هزار دانش‌آموز دختر زابلی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه، در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه چهلمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ایامی که معطر به عطر نام زیبای حضرت فاطمه(س) است، غنچه‌های نوشکفته باغ ایمان با الگوپذیری از آن بانوی بزرگ اسلام در محفلی آکنده از معنویت و ایمان در مصلی المهدی(عج) زابل گردهم آمدند تا اولین لحظات گردن نهادن به تکالیف شرعی و الهی را همگام با سایر دوستان خود تجربه کنند.
دختران پایه سوم ابتدایی دبستان‌های شهرستان زابل در این مراسم زیبا و معنوی، گوشه کوچکی از جلوه‌های عظیم معنویت این نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل در این مراسم طی سخنانی درباره جایگاه نماز و ارتباط با خداوند متعال، رعایت حجاب، شناخت محرم و نامحرم و طلب برکات و نعمات الهی، گفت: اهل نماز باشید و هیچ‌گاه نماز اول وقت را فراموش نکنید، در رعایت حجاب از حضرت فاطمه(س) الگو بگیرید، در شناخت محرم و نامحرم دقت کنید و در همه دعاها و مناجات‌های کودکانه خود نزول باران رحمت الهی را از خداوند متعال طلب کنید.
برگزاری مسابقه، شعرخوانی و دکلمه خوانی با حضور حجت‌الاسلام فاطمی‌منش معروف به عمو روحانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

جشن تکلیف 2000 دانش‌‌آموز دختر زابلی/ مناجاتی کودکانه

جشن تکلیف 2000 دانش‌‌آموز دختر زابلی/ مناجاتی کودکانه

جشن تکلیف 2000 دانش‌‌آموز دختر زابلی/ مناجاتی کودکانه

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha