تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب؛ وظیفه اساسی سازمان بسیج رسانه
کد خبر: 3790778
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب؛ وظیفه اساسی سازمان بسیج رسانه

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه از نظامی منسجم، مهارت‌افزا و بصیرت‌بخش برخوردار است، گفت: کمک به تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب برای مقابله با جبهه جنگ نرم از وظایف مهم این سازمان به‌شمار می‌رود.

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب؛ وظیفه اساسی سازمان بسیج رسانه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهرزاد صدقیانی، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی‌ صبح امروز، ۲۸ بهمن‌ماه‌ در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: تغییر و تحول در دنیای ارتباطات ایجاب می‌کند، رسانه‌ها با آن همسو شوند و استفاده از رسانه‌ها جز لاینفک زندگی امروزی است.
وی ادامه داد: تحولات اخیر موجب بروز جنگ رسانه‌ای و تغییرات دلخواه در فرهنگ جوامع بخصوص منطقه پرآشوب خاورمیانه شده است، نگاه راهبردی به رسانه، ابزار بسیار موثر جهت توسعه بوده و با توجه به شرایط تهدید استکبار و تهاجم فرهنگی در فضای مجازی علیه ایران اسلامی، اصحاب رسانه باید ضمن آگاه‌سازی، به بسیج امکانات موجود بپردازند.
صدقیانی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه از نظامی منجسم، مهارت‌افزا و بصیرت‌بخش برخوردار است، بیان کرد: کمک به تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب برای مقابله با جبهه جنگ نرم از وظایف مهم این سازمان به‌شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه در استان از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: 229 نفر از اصحاب رسانه در این سازمان حضور دارند و از این تعداد 105 نفر عضو عادی و 124 نفر عضو فعال هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برای نخستین بار در استان کلید خورد و 2 نشست خبری و 26 جلسه ستادی برای برگزاری جشنواره برگزار شد و 20 هزار اثر در کل کشور ارسال شد و سهم استان 382 اثر بوده است و تعداد آثار ارسالی در نخستین گام چشمگیر بود.
وی یادآور شد: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب، کمک به افزایش کیفی آثار رسانه‌ها و اینکه چه میزان از محورهای رسانه همچون وحدت اقوام و ادیان، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، جوان، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، محور کار رسانه‌ها بوده و در این راستا فرهنگ‌سازی کرده‌اند و کسب اولین رتبه کشوری در اولین حضور ثمره نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بود.
انتهای پیام

captcha