هنرمندان تئاتر در ایستگاه‌های زیر زمینی/ استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های مترو برای ایجاد بستر فرهنگی
کد خبر: 3792794
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

هنرمندان تئاتر در ایستگاه‌های زیر زمینی/ استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های مترو برای ایجاد بستر فرهنگی

گروه جامعه ــ معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های مترو تهران برای ایجاد بستر فرهنگی گفت: امسال بخشی از اجراهای محیطی جشنواره در ایوان انتظار ایستگاه متروی حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی برگزار شد و ما توانستیم میزبان هنرمندان عرصه‌ تئاتر باشیم.

به گزارش ایکنا؛ بیسادی، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام خبر تقدیر از از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گفت: در راستای تفاهم‌نامه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و دبیرخانه سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر و نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت مترو تهران به عنوان یکی از حامیان این جشنواره حضور داشت.

بیسادی با اشاره به استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های مترو تهران برای ایجاد بستر فرهنگی گفت: امسال بخشی از اجراهای محیطی جشنواره در ایوان انتظار ایستگاه متروی حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی برگزار شد و ما توانستیم میزبان هنرمندان عرصه‌ تئاتر باشیم.

وی افزود: همچنین از ظرفیت‌های مترو برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشنواره‌ فجر استفاده شد. در مراسم اختتامیه نیز به دو تئاتر «خنکای ختم خاطره به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ» و «از خط زرد فاصله بگیر به کارگردانی رضا رشادت» که به موضوعات آموزش‌های شهروندی پرداخته بودند، از طرف فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت مترو تهران جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام 

captcha