طرح «تلاوت نور» در مساجد اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3794997
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

طرح «تلاوت نور» در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح تلاوت نور و انس با قرآن به نیت شهدای انقلاب اسلامی و حضرت زهرا(س) به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار می‌شود.

برگزاری «طرح تلاوت نور» به مناسبت گرامیداشت تاسیس کانون مساجدنادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: آئین گرامیداشت تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل طی هفته جاری با حضور مدیران مسئول و فعالان کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی و هنری فدک با حضور مقام‌های ارشد استان و میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با فعالان کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌ها به مناسبت ۱۸ اسفندماه سالروز تأسیس کانون‌های مساجد است، افزود: دیدار از خانواده شهدا و گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا در مسجد از دیگر برنامه‌ها به همین مناسبت خواهد بود.
سقاء خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در شهرستان‌های مناطق ویژه بیله‌سوار و سرعین نیز با حضور فعالان کانون‌های این مناطق به‌صورت ویژه نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری طرح تلاوت نور و انس با قرآن به نیت شهدای انقلاب اسلامی و حضرت زهرا(س)، انتشار نشریه و فعالیت مجازی و اطلاع‌رسانی و بیان دستاورد‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی و دعوت از مسئولان شهری و استانی جهت بازدید از کانون از دیگر برنامه‌های کانون‌ها برای ارائه گزارش به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان عنوان کرد: رونمایی از آثار و تولیدات کانون و سخنرانی و ارائه گزارش امام جماعت و مدیرمسئول کانون در بین‌الصلاتین درخصوص ربع قرن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مسجد و کانون نیز از دیگر فعالیت‌های سالروز تأسیس است.
انتهای پیام

captcha