دشمن در فضای مجازی به صورت شیطانی فعالیت می‌کند
کد خبر: 3797824
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

دشمن در فضای مجازی به صورت شیطانی فعالیت می‌کند

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تفاوت فعالیت ما در این فضا با فعالیت دشمنانمان در این است که حرکت ما حرکتی انسانی و وحدانی است اما دشمن به صورت شیطانی کار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه استان چهارمحال و بختیاری شامگاه روز گذشته 22 اسفندماه در یازدهمین نشست شورای فرهنگی عمومی استان چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام جمعه شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه فضای مجازی علاوه بر فواید، ضایعات و خسارات بسیاری نیز دارد، گفت: دشمن تا حدی در فضای مجازی فعالیت‌های مخربی انجام می‌دهد که کار و فعالیت مثبت ما با آن قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: این فضا بسیار گسترده است و اگر همه مسئولان با توجه به امکاناتی که دارند در این فضا کار کنند و حتی موازی کاری صورت گیرد، مشکلی بوجود نمی‌آید.
نماینده ولی‌فقیه استان افزود: تفاوت فعالیت ما در این فضا با فعالیت دشمنانمان در این است که حرکت ما حرکتی انسانی و وحدانی است اما دشمن به صورت شیطانی کار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: برای عملکرد بهتر در این فضا لازم است که کیفیت کار را بالا ببریم و جلسات بسیاری با محوریت برنامه‌ریزی و تبادل نظر در رابطه با فضای مجازی برگزار کنیم تا بتوانیم کاری با محتوای غنی ارائه دهیم.
انتهای پیام

captcha