خدمت‌گزاری به خلق خدا؛ ارزشمندترین عبادت اجتماعی
کد خبر: 3798858
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

خدمت‌گزاری به خلق خدا؛ ارزشمندترین عبادت اجتماعی

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه خدمت‌گزاری به خلق خدا از ارزشمندترین عبادت‌های اجتماعی به‌ حساب می‌آید، گفت: نبی مکرم اسلام(ص)، به‌عنوان اسوه حسنه، خود را خدمت‌گزار مردم معرفی می‌فرمودند.

خدمت‌گزاری به خلق خدا؛ ارزشمندترین عبادت اجتماعی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نادر جنتی، معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، صبح امروز، ۲۷ اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان، با تأکید بر اینکه خدمت‌گزاری به خلق خدا از ارزشمندترین عبادت‌های اجتماعی به‌حساب می‌آید، اظهار کرد: نبی مکرم اسلام(ص)، به‌عنوان اسوه حسنه، خود را خدمت‌گزار مردم معرفی می‌فرمودند.
وی ادامه داد: ائمه معصومین نیز به‌عنوان کامل‌ترین الگوی حیات بشری، از خدمت‌گزارترین مردم بودند و در وصف مولای متقیان همواره نوشته‌اند که ایشان الگوی بارز و عینی خدمت‌گزاری به مردم بوده‌اند.
جنتی یادآور شد: نبی مکرم اسلام(ص)، اسوه حسنه در رفتار، کردار و گفتار نسبت به مردم بودند و امام راحل نیز می‌فرمودند که اگر به من خدمت‌گزار بگویید، بهتر از این است که رهبر بگویید و اهل بیت پیامبر(ص) نیز همواره اهتمام ویژه‌ای نسبت به امر خدمت‌گزاری نسبت به مردم داشتند.
وی تصریح کرد: آذربایجان‌ غربی از استان‌هایی است که طی سال‌های اخیر کمترین کیفرخواست در آن صادر شده است.
انتهای پیام

captcha