درخشش قرآن‌آموزان مؤسسه سفیةالنجاه ‌در جشنواره سراسری سرود نماز
کد خبر: 3801383
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

درخشش قرآن‌آموزان مؤسسه سفیةالنجاه ‌در جشنواره سراسری سرود نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرعامل مؤسسه سفیةالنجاه بیرجند گفت: نونهالان این مؤسسه در «جشنواره سراسری سرود نماز» که با مشارکت بهزیستی و ستاد اقامه نماز برگزار شد، شرکت کرده و توانستند مقام اول استانی و مقام ممتاز کشوری را کسب کنند.

کسب مقام ممتاز کشوری توسط نونهالان موسسه سفینه‌النجاه بیرجند در جشنواره سراسری سرود نمازمحمد ابراهیم دیانی، مدیرعامل مؤسسه سفیةالنجاه بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسانجنوبی اظهار کرد: مؤسسه سفینه‌النجاه بیرجند در حوزه برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، مفاهیم و غیره ویژه کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کند.
وی افزود: حفظ سوره‌های قرآن و آشنایی کودکان با مفاهیم و مضامین قرآنی به روش قصه‌گویی و نمایش خلاق نیز از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه است.

مدیرعامل مؤسسه سفیةالنجاه بیرجند بیان کرد: نونهالان این مؤسسه در «جشنواره سراسری سرود نماز» که با مشارکت بهزیستی و ستاد اقامه نماز برگزار شد، شرکت کرده و توانستند مقام اول استانی و مقام ممتاز کشوری را کسب کنند.

دیانی یادآور شد: این مؤسسه سعی کرده در قالب فعالیت‌های خلاقانه کودکان را به سمت قرآن و آموزه‌های قرآنی سوق دهد تا بتوانیم آینده‌ای روشن برای کودکان این سرزمین بسازیم.

انتهای پیام

captcha