25 فروردین؛ آخرین مهلت دریافت فیلم‌های موبایلی از نماز و نیایش
کد خبر: 3801841
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

25 فروردین؛ آخرین مهلت دریافت فیلم‌های موبایلی از نماز و نیایش

کانون خبرنگاران نبأ ــ ستاد برگزاری جشنواره فیلم‌های موبایلی «نماز و نیایش به روایت دوربین» مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی دینی را که ویژه استان قم برگزار می‌شود، تا ٢٥ فروردین‌ماه اعلام کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب جوانان در جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و همچنین گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی و به‌کارگیری ابزارهای هنری در امر معنوی نماز و نیایش انجام می‌گیرد.

موضوعات جشنواره فیلم‌های موبایلی شامل: ابعاد معنوی نماز و نیایش در زندگی اجتماعی و اخلاق شهروندی، نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماع، نقش نماز به عنوان بهترین شیوه جهت حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه، تأثیرگذاری رفتارهای دینی خانواده بر فرزندان، اهمیت یاد خدا و توکل هنگام مسافرت، اهمیت و نقش نماز و نیایش و عبادت معبود هنگام شادی‌ها و تفریحات و شکرگزاری معبود با دیدن طبیعت و زیبایی‌ها است.

شرایط عمومی شرکت در جشنواره:

١- شرکت در این جشنواره برای عموم مردم استان قم آزاد است.

٢- شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از موبایل اقدام به ساخت فیلم کنند.

٣- لازم است نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلات، تاریخ تولد، محل تولد، آدرس و تلفن ثابت و همراه در ذیل فیلم خود درج شود.

٤- مدت زمان فیلم‌ها می‌بایست حداکثر یک دقیقه باشد؛ فیلم‌های با زمان بیشتر از یک دقیقه، از جشنواره خارج خواهند شد.

٥- در فیلم‌های ساخته شده لزومی بر استفاده از تیتراژ نیست.

٦- فیلم‌ها می‌تواند در دو قالب مستند و داستانی باشد.

٧- فیلم‌ها توسط کارشناسان انجمن سینمای جوانان قم داوری می‌شوند.

لازم به ذکر است که ستاد برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین پس از ارزیابی کارشناسان انجمن سینمای جوانان قم به ٥ فیلم برگزیده، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا خواهد کرد و همچنین کارگردان بهترین فیلم می‌تواند با ٥٠% تخفیف از دوره هفت ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان قم استفاده کند.

مهلت ارایه ارسال آثار تا ٢٥ فروردین جاری اعلام شده و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند فیلم‌های موبایلی خود را به آیدی تلگرام @namaz_festivalارسال کنند.

آمنه اسلامی 

انتهای پیام

captcha