«رضا گلشاهی» از اعزام به مسابقات قرآن کویت بازماند/ اجرای دو نماینده دیگر ایران
کد خبر: 3802901
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

«رضا گلشاهی» از اعزام به مسابقات قرآن کویت بازماند/ اجرای دو نماینده دیگر ایران

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت در رشته حفظ کل قرآن کریم از حضور در این مسابقات بازماند و دو نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها نیز تلاوت‌های خود را انجام دادند و در انتظار اعلام نتایج هستند.

«رضا گلشاهی» از اعزام به مسابقات کویت بازماند / اجرای دو نماینده دیگر ایران در مسابقات

به گزارش ایکنا؛ رضا گلشاهی، نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن کریم دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت، که از روز گذشته 21 فروردین‌ماه آغاز شد، از حضور در این مسابقات بازماند.
گلشاهی که روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه برای حضور در این مسابقات در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شده بود در نهایت به دلیل مشکلاتی که خود آن را «خدمت سربازی» نامید، از اعزام به کشور کویت بازماند تا به این ترتیب یکی از سهمیه‌های کشورمان در این مسابقات به راحتی از دست برود. این حافظ کل قرآن در حال حاضر مشغول به تحصیل است.
همچنین آخرین اخبار از مسابقات کویت حاکی از این است که دو نماینده دیگر کشورمان در رشته قرائت و حفظ دانش‌آموزی روز گذشته به اجرای برنامه پرداختند.
حمیدرضا مقدسی، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق، روز اول این مسابقات به عنوان اولین شرکت‌کننده در جایگاه قرار گرفت و به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «ص» پرداخت.
وی در گفت‌وگوی کوتاه خود با خبرنگار ایکنا با تأکید بر اینکه با قرعه سختی مواجه شده، از تلاوت خود در این مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: تا کنون نمایندگان کشورهای مالزی و اندونزی تلاوت‌های خوبی داشته‌اند.
مقدسی همچنین از اجرای نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی در روز گذشته خبر داد و افزود: «محمدیوسف درویشی» در زمان اجرای خود به سه سؤال هیئت داوران پاسخ داد و در مجموع اجرای خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
براساس گزارش ایکنا دو نماینده کشورمان در این مسابقات تا روز اختتامیه رقابت‌ها به تلاوت در محافل انس با قرآن، که شیعیان کویت تدارک دیده‌اند، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام 

captcha