برگزاری برنامه‌های هفته جوان با رویکرد کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3803152
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

برگزاری برنامه‌های هفته جوان با رویکرد کمک به سیل‌زدگان

گروه فرهنگی ــ رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرر شده تمامی برنامه‌های هفته جوان در این استان با رویکرد کمک به سیل‌زدگان و جمع‌‌آوری اقلام مورد نیاز آنان برگزار شود.

برگزاری برنامه‌های هفته جوان با رویکرد کمک به سیل‌زدگان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، شجاعت پیروزه، رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 فروردین‌ماه اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، بیش از 25 برنامه فرهنگی متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها در یک هفته از 26 فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه در سراسر استان برگزار خواهند شد.
رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری جشن‌های نشاط در تمامی شهرستان‌ها، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، پاکسازی محیط زیست و تجلیل از سمن‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه استان، سخنرانی مدیرکل ورزش پیش از خطبه‌های نماز و غباروبی گلزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا از جمله این برنامه‌ها است.
پیروزه تصریح کرد: جوانان در هر جامعه‌ای نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند و باید بیشترین تلاش‌ها و اقدامات برای رفع مشکلات آنان انجام شود.
وی افزود: با توجه به حادثه سیل، رویکرد برنامه‌های هفته جوان در سال‌جاری بر کمک به مردم سیل‌زده با برپایی جشن گلریزان قرار گرفته است. بارش‌های چند روز اخیر باعث وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و بروز خسارت شده است.
رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راه‌اندازی دبیرخانه ملی سمن‌های حوزه عشایر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و ابراز کرد: در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت سال‌جاری با حضور محمد‌مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان این دبیرخانه راه‌اندازی می‌شود.
یادآور می‌شود، سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده است.
انتهای پیام

captcha