جمع‌آوری ۱.۵ میلیارد تومان کمک مردمی کردستان برای سیل‌زدگان
کد خبر: 3804173
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

جمع‌آوری ۱.۵ میلیارد تومان کمک مردمی کردستان برای سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بیش از ۱.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی تاکنون برای کمک به سیل‌زدگان نقاط مختلف کشور در این استان جمع‌آوری شده است.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 217 میلیون تومان کمک نقدی و یک میلیارد و 280 میلیون تومان کمک غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور در استان کردستان جمع‌آوری شده است.
وی افزود: از محل کمک‌های غیرنقدی، تاکنون بالغ بر 900 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان کشور ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: امشب نیز به همت حوزه هنری استان، ارکستر فیلارمونیک کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج به اجرای برنامه خواهند پرداخت که تمامی عواید حاصل از این برنامه نیز به سیل‌زدگان اختصاص خواهد یافت.
وی ادامه داد: تعدادی از ادارات استان هم به صورت خودجوش کمک‌هایی را به مناطق سیل زده ارسال کرده‌اند که بهتر است این کمک‌ها به جمعیت هلال احمر تحویل داده شود تا با هماهنگی‌های لازم کمک‌ها در مناطقی که نیاز است توزیع شود.
محمدی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز همایش «به وقت انسانیت» را هلال احمر استان در شهر سنندج برگزار کرد و از این محل نیز کمک‌های خوبی جمع‌آوری شد، ذکر کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان این ماه در استان کردستان ادامه دارد و مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر استان تحویل دهند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه فصل گرما را در پیش‌رو داریم بهتر است که کمک‌های مردمی به سمت لوازم و تجهیزات موردنیاز خانگی سوق پیدا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان یادآور شد: شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد تمامی بانک‌ها جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعال است و مردم می‌توانند در سراسر کشور کمک‌های خود را به این شماره حساب واریز کنند.
انتهای پیام

captcha