مرزبانان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین نفس از مرزهای کشور دفاع می کنند
کد خبر: 3804861
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

مرزبانان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین نفس از مرزهای کشور دفاع می کنند

گروه اجتماعی ـ فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آخرین فشنگ خود از مرزهای اعتقادی و سرزمینی خود دفاع خواهیم کرد.

مرزبانان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین نفس از مرزهای کشور دفاع می کنند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، حسن حکمتیان‌راز، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 فروردین‌ماه اظهار کرد: مرزبانان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق مرزی شمال غرب کشور با عشق و ایثار از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کنند .
وی افزود: این مرزبانان دلاور برای رسیدن به پایگاه‌های محل خدمت خود در برخی موارد باید بین ۱۵ تا ۳۰کیلومتر پیاده‌روی کنند .
فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسیر‌های عبور و مرور این مرزبانان به علت بارش برف سنگین ماه‌ها بسته است.
حکمتیان راز با اشاره به اینکه این منطقه ۲۶۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد، تصریح کرد: مرزبانانی که در ارتفاعات سخت گذر این منطقه حضور دارند باید آذوقه ماه‌های زیاد خود را ذخیره داشته باشند و مایحتاج، غذا و نان مورد نیازشان را خودشان پخت و تهیه کنند . این دلیرمردان، آب آشامیدنی را نیز با ذوب کردن برف تامین می‌کنند .
وی با اشاره به خدمت رسانی پاسداران به مردم منطقه، ادامه داد: مرزبانان حاضر در مناطق سخت گذر شمال غرب، علاوه بر حفظ امنیت کشور، خدمات رفاهی، بهداشتی، عمرانی به مردم منطقه ارائه و در تامین مایحتاج عمومی روستائیان و بازگشایی راه‌های روستایی به مردم کمک می‌کنند .
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این مرزبانان اعتقاد دارند که مهم نیست یک مرزبان اهل کدام استان باشد بلکه آرامش و امنیت مردم برای آن‌ها کافی است و تا جان در بدن دارند حافظ کشور و دین خود هستند.
حکمتیان‌راز اضافه کرد: با توجه به سطح و توان رزم ما دشمن جرأت حمله نظامی و تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد و تا جان در بدن داریم و تا آخرین فشنگ خود از مرزهای اعتقادی و سرزمینی خود دفاع خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha