تشکیل بیش از ۲۰۰ پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی حمیدیه
کد خبر: 3807865
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

تشکیل بیش از ۲۰۰ پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی حمیدیه

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: تاکنون در حمیدیه بیش از ۲۰۰ پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی تشکیل شده و ۷۵ مورد تسهیلات معیشتی پرداخت شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از بنیاد مسکن استان کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان امروز چهارشنبه، 11 اردیبهشت با اشاره به اینکه ما معین شهرستان حمیدیه هستیم، گفت: در هشت بخش‌بندی که انجام شده، اقدامات خوبی انجام شده زیرا استان کرمان تجربه حوادث زیادی داشته و در زمینه بازسازی تجربه‌های ارزشمندی داریم.
وی افزود: عملیات بازسازی یک پروژه اجتماعی و عمرانی است و باید با توجه به جریانات اجتماعی و هم‌افزایی و بومی‌سازی فعالیت‌ها را پیش ببریم.
سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه در حوزه آبریز کرخه هنوز هفت روستا زیر آب است، تصریح کرد: ارزیابی اولیه در حمیدیه به اتمام رسیده و حتماً ارزیابی مجدد خواهیم داشت.
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه باید مدیریت شعب بانک‌های استان خوزستان بحث تسهیلات را در استان حل کند، بیان کرد: بخش اول تسهیلات برای روزهای نخست سیل تأمین شده و بخش دیگر به‌زودی تامین می‌شود که برای شروع کار در بحث اعتبار مشکلی نداریم.
وی تأکید کرد: تاکنون در حمیدیه بیش از 200 پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی تشکیل شده و 75 مورد تسهیلات معیشیتی پرداخت شده است.
انتهای پیام

captcha