برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان‌شمالی در راه رقابت مرحله کشوری
کد خبر: 3807954
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان‌شمالی در راه رقابت مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان‌شمالی گفت: ۹ نفر از قاریان و حافظان کانون‌های استان برای رقابت در مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری مدهامتان به مشهد اعزام می‌شوند.

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان‌شمالی در راه رقابت مرحله کشوری

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از 10 تا 13 اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات ٤٥٠ نفر از قاریان، حافظان، مؤذنان و نیز هنرمندان قرآنی ثبت نام کردند که در نهایت ٩ نفر از استان به مرحله کشوری راه یافتند.
شیرازیان یادآور شد: برگزیدگان مرحله استانی برای کسب رتبه برتر کشوری این جشنواره در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی و تحقیق، حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل رقابت می‌کنند.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی بیان کرد: این مسابقات به‌منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور و نیز با هدف ایجاد رقابت سالم و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha