مرحوم «رضیعی» پیشتازی خود را در وفاداری به اهل بیت(ع) ثابت کرد
کد خبر: 3808710
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

مرحوم «رضیعی» پیشتازی خود را در وفاداری به اهل بیت(ع) ثابت کرد

گروه فرهنگی- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، درگذشت پدر شهیدان «حجت الله و ابوالفضل رضیعی» را تسلیت گفت و افزود: مرحوم رضیعی عمری خالصانه در پیروی از خاندان عصمت و طهارت از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در تدوام این راه با تقدیم دو دسته گل، پیشتازی خود را در راه و رسم وفاداران به اهل بیت(ع) ثابت کرد.

مرحوم «رضیعی» پیشتازی خود را در وفاداری به اهل بیت(ع) ثابت کردبه گزارش ایکنا از مازندران، عبدالله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «حجت الله و ابوالفضل رضیعی» پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است: خبر ارتحال مرحوم مغفور پاسدار بازنشسته حاج «صحبت الله رضیعی» پدر گرانقدر شهیدان رضیعی موجب تاثر و تالم  شد.
مرحوم رضیعی عمری خالصانه در پیروی از خاندان عصمت و طهارت از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در تدوام این راه با تقدیم دو دسته گل، پیشتازی خویش در راه و رسم وفاداران به اهل بیت(ع) ثابت کرد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی مراتب تسلیت و تعزیت خود و همکاران را به محضر خانواده شهیدان رضیعی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان بهشهر و فرزندان مرحوم ابلاغ می‌کنم و از درگاه خدای بزرگ غفران و رحمت برای آن سفر کرده و صبر و بردباری بازماندگان را درخواست دارم.
به گزارش ایکنا پیکر پاک پدر شهیدان گرانقدر رضیعی شنبه 14 اردیبهشت از ساعت 10 صبح از بیمارستان امام بهشهر تا پارک ملت تشییع شد.
لازم به ذکر است، شهید ابوالفضل رضیعی سال 66 ماووت عراق و شهید حجت‌الله رضیعی سال 64 در عملیات کربلای 4 شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام
captcha