مشارکت ۵۰ مبلغ در طرح «ضیافت الهی» لرستان
کد خبر: 3808987
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

مشارکت ۵۰ مبلغ در طرح «ضیافت الهی» لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون اوقاف لرستان گفت: در بقاع متبرکه طرح ضیافت الهی در رمضان در ۵۲ بقعه متبرکه برگزار شد که ۵۰ نفر از مبلّغان بومی و اعزامی از اوقاف و امور خیریه لرستان در این طرح فعالیت خواهند کرد.

مشارکت 50 مبلّغ در طرح «ضیافت الهی» لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، امروز یکشنبه، پانزدهم اردیبهشت در همایش هیئت‌امنا و خُدام بقاع متبرکه و مساجد شهرستان دورود در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان شیطان در غُل و زنجیر است، درهای جهنم بسته و درهای بهشت باز است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.
وی افزود: ماه رمضان ماه جمع کردن توشه برای آخرت است و این توشه را بعد از ماه مبارک نیز نباید از دست داد و همواره انسان باید از گناه و معصیت دوری کند.
عباس‌زاده امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مربوط به ایام خاصی نیست و انسان باید همیشه علاوه‌بر دوری خود از گناه به دیگران نیز تذکر دهد تا گناه در جامعه علنی نشود.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به باز بودن مساجد در ماه مبارک رمضان در ساعات بیشتر تأکید کرد و گفت: جلسات تفسیر، جزءخوانی و برنامه‌های دیگر در این ماه بیشتر برگزار می‌شود که لازم است مساجد در مدت زمان بیشتر به روی مردم باز باشد.
عباس‌زاده بیان کرد: در بقاع متبرکه نیز طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۵۲ بقعه متبرکه برگزار شد که ۵۰ نفر از مبلّغان بومی و اعزامی از اوقاف و امور خیریه لرستان در این طرح فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha