۴۵ اندیشه‌جو در جیرفت آثار شهید مطهری را فرامی‌گیرند
کد خبر: 3809462
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۷

۴۵ اندیشه‌جو در جیرفت آثار شهید مطهری را فرامی‌گیرند

گروه اجتماعی ــ عضو شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه «بینش مطهر» شهرستان جیرفت از آغاز فعالیت این دبیرخانه خبر داد و گفت: ۴۵ اندیشه‌جو در حال فراگیری آثار شهید مطهری در این حوزه هستند.

۴۵ اندیشه‌جو در جیرفت آثار شهید مطهری را فرا می‌گیرندبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت، ایوب عبدی‌نسب، عضو شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه «بینش مطهر» شهرستان جیرفت دیروز دوشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه بینش مطهر، پنج ماه پیش در جیرفت راه‌اندازی شده و اجرای سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری را برعهده دارد.
وی افزود: فعالیت‌های کادر اجرایی دبیرخانه بینش مطهر جیرفت در ارزیابی‌های سطح کشور جزو 10 دبیرخانه برتر کشور انتخاب شد.
عبدی‌نسب تصریح کرد: سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در چهار سطح و هر سطح سه تا چهار دوره دارد که در مجموع 40 کتاب شهید مطهری دربازه زمانی 2 تا سه سال مطالعه می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح با هدف گسترش اندیشه و نگاه شهید مطهری برای عموم مردم به ویژه دانشجویان و حوزویان راه‌اندازی شده است.
عضو شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه «بینش مطهر» شهرستان جیرفت‌ اظهار کرد: پیگیری طرح‌ها و موضوعات پژوهشی و تحقیقی مرتبط با آثار شهید مطهری از جمله اهداف راه‌اندازی دبیرخانه بینش مطهر در سطح کشور است.
انتهای پیام

captcha