ایران پاسخ هرگونه بدعهدی را کوبنده می‌دهد
کد خبر: 3810343
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

ایران پاسخ هرگونه بدعهدی را کوبنده می‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه براساس اسلام و قرآن پاسخ دشمنان انقلاب اسلامی را خواهیم داد، افزود: دشمنان بدانند که ایران پاسخ هرگونه بدعهدی را کوبنده می‌دهد.

دشمنان بداند ایران پاسخ بدعهدی آنان را جدی می‌دهد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز ۲۰ اردیبهشت در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه با تاکید بر اینکه براساس اسلام و قرآن پاسخ دشمنان انقلاب اسلامی را خواهیم داد، افزود: در قرآن آمده است که تا هرزمان، طرف مقابل شما به عهد و پیمان خود پایبند بود، شما نیز باید از عهد شکنی خود جلوگیری کنید اما اگر دشمنان شما بد عهدی کردند شما نیز به عهد و پیمان خود پایبند نباشید.
امام جمعه بجنورد در رابطه با هدف از توافق برجام، عنوان کرد: در این معاهده به دنبال این بودیم که دنیا بداند ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر الان بخواهند شاخ و شانه بکشند به طور قطع برخورد جدی با آنان خواهد شد.
یعقوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ابتدا تاکید داشتند که نباید به دشمنان انقلاب اسلامی اعتماد کرد، اظهار کرد: ما صادقانه در این راه پیش رفتیم و صداقت خود را به دنیا نشان دادیم اما اگر دشمنان انقلاب اسلامی بخواهند لج بازی کنند بنا بر گفته مقام معظم رهبری، برجام را آتش خواهیم زد.
وی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی در مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: ملت ما پشت شورای امنیت ملی است.
یعقوبی با اشاره به رونمایی از سند توسعه استان در جمعه گذشته، گفت: توسعه باید جامع و همه جانبه باشد و در کنار برنامه ریزی برای مسائل مادی، برنامه ریزی برای مسائل فرهنگی هم مورد توجه باشد، اما متاسفانه در سند توسعه استان، حوزه‌های فرهنگی به خوبی دیده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه در برنامه ریزی‌ها باید فرهنگ و معنویت هم مد نظر باشد، افزود: متاسفانه سفر رهبر انقلاب در سند توسعه استان مورد غفلت قرار گرفته در حالی که اعتبارات این سفر خراسان‌شمالی را ۲۰ سال جلوتر انداخته است.
امام جمعه بجنورد گفت: انتظار می‌رود این سفر به عنوان افتخار در سند توسعه نوشته و بیان شود که رهبری حضور پیدا کرده و کمک‌های فراوانی به مردم داشته اند.
انتهای پیام

captcha