فاصله گرفتن از مسیر شهدا آفتی بزرگ برای نظام است/ سوم خرداد؛ نماد مقاومت
کد خبر: 3810784
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فاصله گرفتن از مسیر شهدا آفتی بزرگ برای نظام است/ سوم خرداد؛ نماد مقاومت

گروه اجتماعی ــ سرپرست فرمانداری لنگرود با تأکید بر اینکه فاصله گرفتن از مسیر شهدا یک آفت بزرگ برای نظام اسلامی است، گفت: همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد رنجبر،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و دلاوران فتح عظیم خرمشهر، اظهار کرد:‌ فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود و رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری توانستند به آن دست پیدا کنند.

وی با اشاره به فرمایش تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد محاصره و ضربه زدن به کشورمان بود که با الطاف الهی و رشادت‌های رزمندگان ناکام ماند.

سرپرست فرمانداری لنگرود آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال 61 را یکی از مهمترین وقایع در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر از منظر نظامی و سیاسی بسیار قابل توجه و بررسی بوده و در مراکز نظامی این موفقیت کم‌نظیر همچنان تدریس می‌شود.

رنجبر حضور پرشور و عزم همگانی مردم در جریان سیل اخیر را یادآور حماسه‌های دفاع مقدس همچون سوم خرداد دانست و افزود: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نماد مقاوت، ایثار و پیروزی است.

وی اظهار کرد:‌ امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان ترویج پیدا کند، زیرا برای برون‌رفت از مشکلات فعلی که برای کشور به وجود آمده، نیازمند برخورداری از روحیه دفاع مقدس هستیم که در راس آن ایثار، فداکاری، مقاومت، خودباوری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است.

رنجبر با تأکید بر اینکه فاصله گرفتن از مسیر شهدا یک آفت بزرگ برای نظام اسلامی است، یادآور شد: همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.

وی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های ویژه سوم خرداد شد و خاطرنشان کرد: مدیران باید با احساس مسئولیت بیشتری در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در قالب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عمل کنند تا زمینه انتقال این فرهنگ غنی برای نسل جوان ایران اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام

captcha