نویسندگان استانی در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) حمایت می‌شوند
کد خبر: 3815581
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

نویسندگان استانی در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) حمایت می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آن چیزی که در حوزه انتشارات قرآنی در استان نیاز است، با برنامه‌ریزی و نگاه‌های کارشناسانه تأمین می‌شود و نویسندگان استانی در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) نیز تا حد امکان حمایت می‌شوند.

نویسندگان استانی در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) حمایت می‌شوندناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: قرآن منبع معرفت بی‌پایان الهی است و بهترین راهکار پاسخ‌گویی به شبهات و مقابله با فرقه‌های انحرافی توجه به قرآن و آموزه‌های آن است.
وی ادامه داد: در حوزه سامان بخشی به ناشران معارفی، براساس نگاه کارشناسانه‌ای که به نیازها در حوزه قرآن و عترتی در استان وجود دارد، برنامه ریزی‌هایی صورت می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سعی کردیم حداقل یک نمایشگاه برای عرضه کتاب‌های قرآن و عترتی در شهرستان‌های مختلف استان برگزار کنیم.
نبی‌زاده خاطرنشان کرد: آن چیزی که در حوزه انتشارات قرآنی در استان نیاز است با برنامه ریزی و نگاه‌های کارشناسانه تامین می‌شود و نویسندگان استانی در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) نیز تا حد امکان حمایت می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان در راستای معرفی معارف قرآن و ائمه اطهار(ع)، افزود: متاسفانه در حوزه نمایشگاهی با کمبودهای زیرساختی روبرو هستیم که همین امر برگزاری آن را کار را سخت می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: براساس تحلیل و برآورد کارشناسی همکاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد که در ایام ماه مبارک رمضان که نگاه و توجه مردم به مباحث قرآنی افزایش می‌یابد، برپایی نمایشگاه قرآنی ضروری است.
نبی‌زاده ادامه داد: سعی کردیم با برگزاری نمایشگاه قرآن، بستری را برای ارائه حوزه‌های مکتوب و فضای مجازی در حوزه قرآن فراهم کنیم تا مردم از این فضا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن فصل جدیدی برای گسترش معارف قرآنی و معارف ائمه اطهار(ع) است، تصریح کرد: براساس این نیاز عمومی، برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم با بررسی‌ها و رایزنی‌ها به بهترین نحو در حسینیه جماران برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همه محدودیت‌های مالی برگزار شد تا محصولات فرهنگی با قیمت ارزان تر و مناسب تری به مردم عرضه شود.
نبی‌زاده یادآور شد: در این نمایشگاه حدود 100 میلیون تومان بن کتاب به فروش رفت و میزان استقبال به حدی بود که در شب‌های پایانی با اتمام بن‌های کتاب مواجه بودیم.
انتهای پیام

captcha