شعارهای روز جهانی قدس، متناسب با شرایط کنونی جهان باشد
کد خبر: 3815650
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

شعارهای روز جهانی قدس، متناسب با شرایط کنونی جهان باشد

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: با توجه به تحولات منطقه و سرزمین‌های اشغالی، باید شعارهای راهپیمایی روز قدس امسال متناسب با شرایط کنونی از جمله طرح معامله قرن باشد تا به دشمنانی چون آل‌سعود، آمریکا و اسراییل غاصب، پایبندی خود را به آرمان‌های فلسطین اشغالی و قدس شریف ثابت کنیم.

شعارهای روز جهانی قدس، متناسب با شرایط کنونی جهان باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۸ خرداد ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: آرمان‌های فلسطین اشغالی و قدس شریف در اذهان عمومی مردم ایران زنده بوده و این آرمان‌ها فراتر از منطقه بوده و یک ظرفیت بین‌المللی است که سایر ملت‌ها به ظلم‌های صورت‌گرفته در قدس اشغالی معترض شده‌اند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی ادامه داد: ظرفیت بین‌المللی، پشتوانه و حامی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس بوده است.
شکرنیا به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و افزود: امسال باید اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری و حضور در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم، چراکه صحنه روز قدس، صحنه رویارویی با استکبار جهانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه و سرزمین‌های اشغالی، باید شعارهای راهپیمایی روز قدس امسال متناسب با شرایط کنونی از جمله طرح معامله قرن باشد تا به دشمنانی چون آل‌سعود، آمریکا و اسراییل غاصب، پایبندی خود را به آرمان‌های فلسطین اشغالی و قدس شریف ثابت کنیم.
وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و تاریخی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و از اهداف مهم حضرت امام خمینی(ره) است، ادامه داد: در ظرفیت‌سازی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس باید تمام سعی خود را بکار بریم و در آینده‌ای نه‌چندان‌دور شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.
شکرنیا به ساعت و مسیرهای راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امسال از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از میدان ولایت فقیه آغاز و در مصلی امام خمینی(ره) به پایان می‌رسد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری سخنران راهپیمایی روز قدس امسال خواهد بود.
انتهای پیام

captcha