قصور مسئولان در برپایی مراکز عرضه محصولات عفاف و حجاب
کد خبر: 3816806
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
زیلایی تصریح کرد:

قصور مسئولان در برپایی مراکز عرضه محصولات عفاف و حجاب

گروه جامعه ــ مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس با اشاره به استقبال زیاد مردم از نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در ماه رمضان، گفت: کوتاهی مسئولان بوده که مراکز در دسترسی برای عرضه مستقیم محصولات حجاب و عفاف راه‌اندازی نشده است.

قصور مسئولان در برپایی مراکز عرضه محصولات عفاف و حجابعلی‌اصغر زیلایی، مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ با اشاره به استقبال بالای مردم از هفدهمین نمایشگاه «گوهر زیبایی 2»، که در بوستان آب و آتش برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه که با محور عرضه محصولات عفاف و حجاب برپا شده فردا، سه‌شنبه، به کار خود پایان می‌دهد؛ در تمام مدت برگزاری این نمایشگاه، از 21 اردیبهشت‌ماه تا 14 خردادماه، میزان حضور و خرید مردم به صورت مداوم افزایش داشته است.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن و نمایشگاه گوهر زیبایی، گفت: استقبال از این نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد تاکنون کوتاهی مسئولان بوده که مراکز در دسترسی برای مردم به منظور عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب مبتنی بر مد ایرانی ـ اسلامی راه‌اندازی نشده است.

زیلایی اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها در مورد برپایی این دو نمایشگاه را در استقبال بالای مردم بسیار مؤثر دانست و در پاسخ به این سؤال که برپایی این نوع نمایشگاه‌ها چه نفعی برای تولیدکنندگان دارد که اکنون با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان هستند؟ گفت: این نمایشگاه‌ها محلی را به منظور عرضه مستقیم محصولات برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند و فروش بالا نیز انتظارات مالی تولیدکنندگان را تأمین کرده است. البته تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب دین‌مدارند و درد دین دارند و بحث‌های اقتصادی اولویت دوم آنهاست و آگاهانه قدم در وادی تولید محصولات عفاف و حجاب گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: استقبال مردم و احساس نیاز به ایجاد مراکز دائمی عرضه محصولات عفاف و حجاب موجب شد به دنبال راه‌اندازی پایگاه‌های دائمی و فصلی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب باشیم. ایجاد مراکز دائمی عرضه محصولات عفاف و حجاب با تکنیک، فرم و استانداردهای مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس ضرورت غیرقابل اجتنابی است و تلاش می‌کنیم به دنبال تعامل با دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به خصوص مدیریت شهری کشور، بتوانیم پایگاه‌های ثابتی را برای این حوزه در نظر بگیریم.

یادآوری می‌شود نمایشگاه «گوهر زیبایی 2» تا فردا، 14 خردادماه، از ساعت 18 تا یک بامداد در بوستان آب و آتش برپاست. 

انتهای پیام

 

 

captcha