امنیت امروز به دلیل تفکر امام و مجاهدت‌های شهداست
کد خبر: 3817217
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

امنیت امروز به دلیل تفکر امام و مجاهدت‌های شهداست

گروه سیاست و اقتصاد - امام ‌جمعه بافت گفت: امنیت امروز به خاطر تفکر امام و مجاهدت‌های شهدا است که از امام تبعیت کردند و کسانی در انقلاب رفوزه شدند که امام را نشناختند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امام ‌جمعه بافت امروز سه‌شنبه، 14 خرداد در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه ثارالله بافت با بیان اینکه شخصیت امام بهترین الگوی عصر حاضر است، گفت: امام در مقابل آمریکا نفوذناپذیر بود که برای مسئولان ما باید درس باشد.
وی با بیان اینکه امام غیر از خدا از کسی نمی‌ترسید و و حرکت ایشان برای خدا بود، افزود: امنیت امروز به خاطر تفکر امام و مجاهدت‌های شهدا است که از امام تبعیت کردند و کسانی در انقلاب رفوزه شدند که امام را نشناختند.
امام جمعه بافت با بیان اینکه امروزه با بالغ ‌بر 20 هزار سایت ضد امام خمینی (ره) است که به دنبال تحریف افکار و اصول امام هستند تا فکر امام را از جوانان بزدایند، بیان کرد: متأسفانه بعضی از مسئولین را داشته‌ایم که خاطره‌ای از امام نقل کردند که هیچ جا نبوده است
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده تصریح کرد: امام(ره) فرمودند، قدرت انقلاب اسلامی محدوده جغرافیایی ایران نیست و به تمام دنیا صادر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha