آمریکا از درون درحال فروپاشی است
کد خبر: 3817366
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

آمریکا از درون درحال فروپاشی است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: افول موریانه‌ای آمریکا آغاز شده و کشور مستکبر آمریکا از درون درحال فروپاشی است.

آمریکا از درون درحال فروپاشی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۵ خرداد ماه، در خطبه‌های نماز عید فطر ارومیه، اظهار کرد: آمریکا و مستکبران جهانی با تحریم‌های ظالمانه خود سعی در تضعیف انقلاب اسلامی دارند، اما مردم انقلابی ایران اسلامی همچنان مقاومت کرده و حیله‌های شوم دشمنان را درهم خواهند شکست.
وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم تنها راه‌حل پیروزی مسلمانان در برابر مستکبران را مقاومت عنوان کرده و به این پیروزی بشارت داده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام از درس‌های بزرگ امام خمینی(ره) بود و امروز نیز مسئولان باید در راستای عمل به آرمان‌های امام راحل گام بردارند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: افول موریانه‌ای آمریکا آغاز شده و کشور مستکبر آمریکا از درون درحال فروپاشی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربر بر لزوم شرکت پرشور مردم در نماز‌های جمعه تاکید کرد و یادآور شد: نمازهای جمعه، نماد دین‌داری مسمانان بوده و حضور پرشور در نمازهای جمعه برای مسلمانان یک فریضه واجب شرعی است.
انتهای پیام

captcha