برپایی سفره‌های افطاری برای بیش از چهار هزار نفر روزه‌دار کردستانی
کد خبر: 3818044
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

برپایی سفره‌های افطاری برای بیش از چهار هزار نفر روزه‌دار کردستانی

گروه اجتماعی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از میزبانی امامزادگان و بقاع متبرکه استان از بیش از چهار هزار نفر از روزه‌داران استان کردستان در قالب سفره‌های افطاری خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ سفره افطاری از محل نیات واقفان همزمان با آغاز طرح ضیافت الهی در مساجد، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برپا شد.
وی افزود: سفره های افطاری اوقاف و امور خیریه کردستان رمضان امسال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار و ۱۱ مسجد دارای موقوفه استان بر پا شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان به برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان درطول ماه مبارک اشاره و بیان کرد: در مجموع چهار هزار نفر از امامزداگان بازدید کردند.
وی عنوان کرد: در طول ماه مبارک رمضان هر روز ۶ ساعت کلاس کرسی تفسیر با دعوت از مفسرقران کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شد و در مجموع ۹ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره مند شدند.
حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه برگزاری پنج محفل ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی بود، یادآور شد: هر روز به صورت میانگین یک هزار و ۵۰۰ نفر در این محافل حضور پیدا کردند.
انتهای پیام

captcha