برگزاری نمایشگاه هنرهای چوبی در فرهنگسرای گلستان
کد خبر: 3818147
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

برگزاری نمایشگاه هنرهای چوبی در فرهنگسرای گلستان

گروه هنر ــ نمایشگاه دو نفره آثار خراطی حجم و چوب هنرمندان جوان حسن اسکندری و محبوبه صادقی با عنوان «عاشقانه‌های دل» در نگارخانه گلستان برپاست.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی - هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان، آیین گشایش نمایشگاه «عاشقانه‌های دل» همزمان با گرامیداشت هفته صنایع دستی به مدت یک هفته با نگاهی متفاوت به هنر غزال تراشی، عصر یکشنبه ۱۹ خردادماه ساعت ۱۷ با نمایش ۱۰۰ اثر در ابعاد مختلف از مجموعه آثار هنر تزئینی زیبا در نگارخانه گلستان برابر دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
نمایشگاه دونفره آثار خراطی حجم و چوب «عاشقانه‌های دل» به همت فرهنگسرای گلستان و به منظور ارج نهادن بر تلاش بی‌وقفه هنرمندان در جهت جذب و حمایت از اساتید و هنرمندان برجسته و ایجاد بستری مطمئن برای بروز و ظهور اندیشه‌های پنهان هنرمندان و شناساندن هنر‌های سنتی و دستی در معرض دید عموم قرار گرفت.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید نمایشگاه تا ۲۶ خرداد ماه ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی نارمک، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha