مشکلات مالیاتی تشکل‌های قرآنی اصفهان با راه‌حل ناظر مالیاتی حل می‌شود
کد خبر: 3818597
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
طی تفاهم‌نامه با اداره‌کل امور مالیاتی؛

مشکلات مالیاتی تشکل‌های قرآنی اصفهان با راه‌حل ناظر مالیاتی حل می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پیرو عقد تفاهم‌نامه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان با اداره‌کل امور مالیاتی، مؤسساتی که مشکل مالیاتی دارند، می‌توانند با مراجعه به دفتر اتحادیه مشکلات خود را با کارشناس مطرح و راه‌‌حل آن را بیابند.

به گزارش ایکنا؛ پیرو عقد تفاهم‌نامه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان با اداره‌کل امور مالیاتی، مؤسساتی که مشکل مالیاتی دارند، می‌توانند طی یک روز در ماه با مراجعه به دفتر اتحادیه، مشکلات خود را با کارشناس این عرصه مطرح و راه‌‌حل آن را بیابند.
حسین خاکساری‌ هرندی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان‌ گفت: اولین جلسه این ملاقات امروز، 21 خردادماه، برای حدود هشت مؤسسه متقاضی فراهم شد تا مشکلات مالیاتیشان را با صدرا حامی، رئیس امور مالیاتی مطرح کنند.
یادآور می‌شود، طی این تفاهم‌نامه خواسته شد تا یک ناظر متمرکز برای مؤسسات قرآنی قرار گیرد تا پس از بیان مشکلات، در جهت رفع آن‌ها اقدام شود. همچنین این تفاهم‌نامه پنج‌ساله است که پس از اطلاع‌رسانی به 500 مؤسسه و خانه قرآن و دریافت نوبت، در روز مقرر انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha