کد خبر: 3819414
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
گروه شبکه اجتماعی ــ رئیس قوه قضاییه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:‌ تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضایی برای ارتباط دوسویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگیرد، صفحات متعلق به اینجانب در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.

به گزارش ایکنا؛ در صفحه اینستاگرامی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌ قضاییه، فراخوانی درباره مشارکت‌ مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضایی منتشر شد. 

در این فراخوان آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه با گسترش دسترسی‌های ارتباطاتی، فارغ از چارچوب‌های سنتی خشک و دیوان‌سالارانه، فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به فرصتی بزرگ برای کم کردن فاصله‌های زمانی و مکانی در ارتباطات و به اشتراک‌گذاری نظرات تبدیل شده است. از این فرصت باید برای دریافت نظرات مردم و نخبگان از «ایده تا بازخورد» به بهترین نحو استفاده کرد.

آسیب‌های فضای مجازی - که در جای خود باید به طور جدی دنبال و رفع شود ـ نباید ما مسئولان را دچار خطای محاسباتی کند و موجب شود که خود را از فرصت کم‌نظیر ارتباط با مردم در این بستر محروم نماییم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از فرصت باارزش فضای مجازی استفاده کرد و با اطلاع از نظرات و سوال‌های افکار عمومی، یک حضور مؤثر و جریان‌ساز را به نفع مردم رقم زد.

نیل به «قوه‌قضاییه تراز انقلاب اسلامی» در گام دوم، بدون مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، نخبگان و دلسوزان انقلاب ممکن نیست. در مدت کوتاهی که از مسئولیتم در قوه قضاییه می‌گذرد و پیش از آن نیز خصوصاً در دوره خدمت در آستان قدس رضوی، از نظرات ارزشمند کاربران رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌ام و از این پس نیز امیدوارم خادمان ملت را در ساخت قوه قضاییه‌ای مردمی، انقلابی و ضد فساد یاری کنید.

بر این اساس اعلام می‌کنم تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضایی برای ارتباط دو سویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگیرد، صفحات متعلق به اینجانب در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.

علاوه بر اینکه مردم عزیزمان می‌توانند رأساً نظرات خود را از این مسیر منتقل کنند، اینجانب نیز حسب مورد، فراخوان‌هایی جهت دریافت نظرات در خصوص ایجاد، اصلاح یا تکمیل برخی رویه‌ها، رویکردها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها اعلام خواهم کرد و در انتظار نظرات راهگشای صاحب‌نظران و متخصصان این امر خواهم بود.

امید است این رویکرد مورد رضای خداوند متعال از باب عمل به آیه کریمه‌ «و شاورهم فی الامر» و موجب اعتماد و دلگرمی عموم انسان‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه باشد. توفیق روزافزون ملت رشید ایران را خواستارم.

بر همین اساس کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی برای دسترسی به آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به شرح زیر اعلام شده است:
سروش: sapp.ir/raisi_org
گپ: https://gap.im/raisi_org
آی‌گپ: https://iGap.net/raisi_org
ایتا: eitaa.com/raisi_org
بله: https://ble.im/raisi_org
اینستاگرام: https://instagram.com/raisi_org است.
برای ارتباط با دفتر آیت‌الله رئیسی نیز می‌توان از طریق کانال @raisi_contact اقدام‌ کرد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۲۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۱
0
0
درود بی پایان خدا بر سید بزرگوار عزیز که مایه آبروی کشور ، نظام و مردم هستید.
امید مردم پس از خداوند متعال به انجام اصلاحات در قوه قضاییه بعنوان پیشانی نظام انقلابی مردم ایران و بتبع آن در سایر ارکان نظام و کشور که برافراشتگی پرچم آن مدیون خون ده ها هزار شهید و رزمنده گلگون کفن بوده و خواهد بود، افراد مخلص بواقع انقلابی نظیر جنابعالی هستند.
امیداوریم در گام دوم انقلابی تبیین شده در سند راهبردی و تحولخواه مقام معظم رهبری مد ظله العالی شاهد بروز چنین تغییرات ارزشمندی در سایر قوا و بدنه نظام باشیم.
متشکریم
حسین محمدی طلبه جانباز وخانواده شهید وازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۴
0
0
با سلام بنده برای چه باوجودی که جانباز ۲۵ درصد برادر شهید وازاده وهمسرم سیده وفرزند شهید است ودر موسسه در راحق وتخصصی کلام قم هم تحصیل کرده ام وروحانی طرح هجرت قم هم بوده ام در دادسرای ویژه روحانیت حق وکالت ندارم اما کسی بنام صالحی که بالباس شخصی وارد دادسرا میشود وهیچ سابقه ایثارگری ندارد می تواند وکالت کند من شما را به این جهت نمی بخشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۰
0
0
باسلام اگر به مشکلات کارکنان اداری توجه شود اولین قدم برای انگیزه شغلی و اصلاح ساختار دستگاه قضایی است البته اگر از پیشکسوتان درجهت کم کردن پرونده ها وارایه نظر دراین خصوص خواهد بود به امید روزی که اعتماد مردم به دستگاه قصایی برگرددو کیفیت آرا با وجود قضات متبحر بهتر شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۸
0
0
جناب رئیسی ابتدا مشخص بفرمایند که قوه قضاییه مطلوب از نظر ایشان چه ویژگی هایی دارد؟
آیا در برخورد با پرونده های افراد متهم به ضد انقلاب، معاند، و ... این دستگاه می خواهد حافظ منافع نظام باشد یا دغدغه عدالت دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۹
0
0
باسلام
یکی از راههای کم کردن ورودی پرونده ها به دادگستریها کم کردن عناوین مجرمانه در قانون مجازات است که متاسفانه دو هزار عنوان مجرمانه درایران در مقایسه باکشورهای اسلامی بی نظیر است که انشااله ساختار قضایی وقانون مجازات اصلاح شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۷
0
0
باسلام
باتوجه به اینکه 80درصد پرونده های حقوقی الزام به تنظیم سند و خلع ید می باشد اگر قوانین و آیین نامه های شهر داری اصلاح شود و طبق قانون اداره ثبت سند مشاعی صادر کند و بانکها سود تسهیلات رو از 45درصد به 10 در صد کاهش بدهد حجم پرونه ها در دادگستری کم خواهد شد ونتیجه آن کیفیت آرای قضایی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵
0
0
باسلام
برای ارجاع پرونده ها به داوری قبل از ورود به دادگستری در هر استانی با تشکیل هیات داوری از قضات و کارکنان اداری و وکلای بازنشسته وباتجربه استفاده شود تا اندکی از حجم ورودی پرونده ها به دادگستری کم شود وگرنه دادگستری با انتخاب برخی از کارکنان بعنوان داور نه تنها از حجم ورودی پرونده ها جلوگیری نمیکند بلکه باعث تاخیر پرونده در دادگستری خواهد شد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵
0
0
با سلام نظر به اینکه اکثر افردی که معوق بانکی دار ند مدیران وصاحبان کارخانجات بخش خصوصی می باشد که اکثرا برای ادامه کار خود در خواست وام های کلان مجدد کرده وسود حاصل از کار شرکت را در خارج از کشور ونقاط دیگر کشور سرمایه گذاری کرده حقوق گارگرانشون با دیر کردها طولانی پرداخت نمی کنند چه برنامه دراین نهاد انقلابی اندیشیده شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۰
0
0
باسلام
ای کاش در هفته قوه قضاییه نگاهی کوتاه به مشکلات کارکنان میشد تا طعم شیرین عدالت را می چشیدیم وسپس آن را به مردم می چشاندیم 16 سال پیش دادگستری قم زمینی زراعی به اسم براوستان بصورت مشاعی بدون توافق شهرداری خریداری کرده است که تاکنون وضعیت آن از نظر صنعتی تجاری و گردشگری مشخص نیست و روسای دادگستری پاسخگو نمی باشند خواهشمندم وضعیت زمینها وتکلیف ما را در این خصوص مشخص کنید با تشکر
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۳
0
0
تمام موانع ساخت مسکن یه طرف شهرداری خودش یه طرف بابا خون مردم رو مثل خفاش دارد میمکت شما را به خدا کمک
seyed
|
Turkey
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷
0
0
با سلام جناب آقای رییسی امیدوارم با انتصاب شما در قوه عدلیه روزنه هایی از امید در دل مردم ایجاد شده بنابراین لازم است زیر مجموعه خودتان را نسبت به این امر مهم که رهبری عزیز بارها بدان اشاره داشته اند و آن معیشت مردم نسبت به مافیای گوشت مرغ و گوشت قرمز و دارو نگاه ویژه ای داشته باشید و به فریاد مردم بیدار و وفادار به نظام و رهبری برسید
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۴
0
0
درود خدا بر سید مظلومان. سه هزار جوان ایرانی در پرونده ی ملی کلاهبرداری ثامن در بستر تجارت الکترونیک. دارای مجوز, از وزارت صمت. بانک مرکزی, اتحادیه طلا, غریب به یکسال در ایام عزاداری سید و سالار و شهیدان به نام حضرت ثامن غارت شدند. بازپرس پرونده قراری صادر کردند مضحک و کاملا متهم محور, کلاهبرداری پانصد میلیاردی از مردم عادی که حدود صد میلیارد متهمین انتقال دادن به ترکیه به واسطه ی اقای کامران سلطانی زاده رئیس عالی کانون صرافان و حیف و میل کردن اموال مردم اخلال در نظام اقتصادی نیست؟ دادستان تهران بنا بر کدام قانون رو حکم رهبری دست بردند و نقض کردن حکم رهبری را مبنی بر پرداخت علی السویه؟ چطور میشه این همه ظلم به سه هزار خانواده؟ بالغ بر چهار ماه است که شکات درخواست گزارش و ارائه مستندات را دارند که خدمت حضرت عالی برسند ولی جوابی نگرفتند ...لطفا ترتیب اثر بدید بیشتر از این مورد ظلم قرار نگیریم
روستازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۹
0
0
من به ذات نظام اعتقاد دارم و کسانی همچون رئیسی را برای نظام می پسندم انقلابی و جدی، اما با توجه به دزدی های میلیاردی و کلاهبرداری که در بورس طلای ثامن با کمک مجوزهای دولتی و رانت ها داده شد انجام شد این دوره قصد دارم (با کمک حداقل 50 نفر از فامیلم که در تمام دوره ها در انتخابات دوره های قبل حضور فعال داشته اند) در انتخابات شرکت نکنیم چون وظیفه من هست و صلاح نظام در این هست، چرا که نظارت نیست و مسئولین نظارتی نظارت نمی کنند بلکه خودشان اسباب درد سر مردم شده اند شاید با عدم شرکت در انتخابات بتوانم تلنگری بر مسئولین زده باشم تا پایه های نظام قوی تر شود و افراد سوء استفاده کننده از نظام به سزای عملشان برسند.
منتظر مسئولان انقلابی همچون جناب آیت الله ریئسی هستیم

و من الله توفیق
مالباخته طلای ثامن
ابراهیم
|
Finland
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۰
0
0
آقای رییسی ما برای ده دقیقه دیدن شما چقدر باید تاوان بدین؟؟این همه میگید که فساد رو گزارش بدین کو پس؟؟؟چرا فقط شعار میدید؟؟؟شش ماهه ما مالباخته های #سکه_ثامن خواستار دیدار با شما هستیم چرا وقت ملاقات نمیدید؟؟؟چرا تخلفاتی که توی پرونده #سکه_ثامن از طرف دادسرا و اتحادیه طلا و جواهر تهران و بانک مرکزی و وزارت صمت رخ داده رسیدگی نمیکنید واقعا چرااااااا؟
مادر سه فرزند یتیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۱
0
0
مطالبات به حق غارت شدگان پرونده طلای ثامن:۱-تسریع ارجاع پرونده به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ۲-دستگیری و بازداشت مجدد متهمه ی پرونده ی
اخلال در نظام اقتصادی ثامن که با علم به بزه ارتکابی به مقامات قضایی اطلاع رسانی نکرده و موجبات بروز این فاجعه و جنایت و و سرقت سازمان یافته ملی از سوی قوه مجریه گردید.
۳-اشد مجازات برای عوامل متهم محور پرونده سکه ثامن در دادسرا که در نقش وکیل مدافع این انگلان جامعه قد علم نموده اند و موجبات تضییع هرچه بیشتر اموال ملت فریب خورده ی مجوزهای بی نطارت دولتی شده اند
۴-فروش هرچه سریعتر اموال و دارایی متهمین پرونده ضمن کارشناسی در مزایده ای منصفانه با حضور ناظرین بی طرف قضایی و مالباختگان
۵-بازگرداندن سودهای سگینال دهندگان و کارمندان و همدستان و کاربرانی که مقادیر بالای یک میلیارد و با روش های مجرمانه همچون اکانت فیک و رانت اطلاعاتی وربات و رفرشر اقدام به خروج وجه قبل از بسته شدن سایت نموده و با اطلاع قبلی از کلاهبرداری خود را از درگیری در ابن پرونده به ظاهر رهانیده اند آن هم با به یغما بردن سرمایه های سایر کاربران جدید
۶-الزام دستگاه های دولتی نامسول و مجوز و مبلغ موسسه آریوپرگاس آیلین و مسولین بانکی مربوطه که با اعطای درگاه بانکی و کاشف و شاپرک بی نظارت بر پولشویی موجبات فراهم آمدن امکان این شیادی و تروریسم اقتصادی گردیده اند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۶
0
0
آقای رییسی هدفی راکه اعلام کرده بودیدمبارزه بافساد،نفوذوروابط ناسالم خصوصادر دستگاه قضاست ولی متاسفانه درکلاهبرداری سکه ثامن⏺ همه این مواردکاملامشهوداست وتخلف دادسراودادستان هم محرز است.مالباختگان سکه ثامن تقاضای دیدارباشماجهت اعلام فسادوتخلفات گسترده هستندمنتظریم سیدجان
فریادهای مادر سه فرزند یتیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۸
0
0
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌اقای رییسی در ❌❌کلاهبرداری ثامن ❌❌با اسم امام رضا و سواستفاده از تصاویر رهبری و اسم خدا و پیغمبر و داشتن تمام مجوزهای لازم و تبلیغ تمام این موارد از رسانه ها کانالها و فضای مجازی تمام زندگی و دسترنج بسیاری از خانواده ها از جمله تمام دارایی و تنها سرپناه فرزندان یتیم مرا به تاراج بردند و اکنون بعد ‌ یکسال و اطاله دادرسی و تحقیقات کذایی  تمامی متهمین و اتهامات انها رو دادسرای ۳۱ و بازپرس خدانشناس فولادی  رد نموده است جناب اقای رییسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۵
0
0
با سلام جناب رییسی لطفا شخصا در پرونده سکه ثامن ورود کنید تخلفات زیادی رخ داده منجمله منع تعقیب تمامی متهمین پرونده به جز متهم اول و همچنین تخلف دادستان مبنی بر پرداخت طلب افراد زیر 29 تومن وکاستن بار پرونده زاهدی فر که برخلاف دستور رهبر عمل کردن.و همچنین دادگاهی که قراره تشکیل بشه دادگاه عادیست درصورتی که متهم مبلغ زیادی را از کشور خارج کرده و حکم اخلال در نظام شایسته ایشان است.خواهشا دراین پرونده شخصا ورود کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.
فاطمه علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۶
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم قوه قضائیه کل کشور به استحضار حضرت عالی می رسانم که بنده یکی از کارکنان دانشگاه فردوسی که در سال ۱۳۷۲ طبق نامه رسمی مسوولین وقت دانشگه که فرمودند پول واریز کنید تا براتون زمین در شاندیز خریداری و واگذار کنم با چه بدبختی و فلاکتی پول تهیه کردیم و در نوبت های مختلف به حسابی که خود دانشگاه شماره آنرا از بانک تجارت احمد آباد داده بود واریز کردیم ولی هم اکنون که ۲۷ سال از آن جریان می گذرد نه پولی به ما داده ونه زمینی هر وقت هم اعتراض کردیم مسوولین وقت می فرمودند که سکوت کنید زمین میدیم به تونه به اینکه عده ای از همکارانمون فوت شدند ولی زمینی ندیدن اکنون از شما ریاست محترم قوه قضائیه میخواهیم که به این معضل رسیدگی بفرمایید و ما را به حق حقه خود برسانید . والسلام با سپاس فراوان
ریاست
محمد سکه ثامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۵
0
0
❌❌ پرونده #كلاهبرداري #طلای_ثامن مصداق عدم پیشگیری از وقوع جرم توسط دولت و بانک مرکزی است.چطور به فردی با چهار سابقه کلاهبرداری مجوزی داده شده برای خرید و فروش طلا و سکه در فضای مجازی ، سپس درگاه پرداخت شاپرک با تراکنشی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان (به گفته رییس پلیس فتا) و هیچ بررسی و گزارشی به مقامات اطلاعاتی و امنیتی داده نشده؟ چطور در سایتهای خبری فارس ، انتخاب ، ایسنا ، هواپیمایی آسمان ، سایت اتحادیه طلای تهران از سایت سکه ثامن به عنوان خرید و فروش طلای امن نامبرده شده و سرمایه هزاران خانواده را به ورطه ی نابودی کشاندند و اکنون همه خود را کنار کشیده اند؟ آیا این اعمال خود شراکت در جرم نیست ؟ آیا این همان ساختار فساد زا نیست ؟ و حال که پرونده به دستگاه قضا رسیده تا بلکه حق مردم باز پس گرفته شود با اطاله دادرسی و فساد در دادسرای ۳۱ روبرو هستیم. آیا هیچ فریاد رسی هست؟؟!!
مرتضی دکامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۸
0
0
سلام میخواستم بدونم چطورمیشه ازاداره اطلاعات شکایت کرد وازجنایتی که روی همه جنایت کاران عالم سفیدکرده شکایت کنم یه سایت تقلبی درست کردن واسه ارسال شکایت صدبارشکایت کردم ولی کسی جوابگو نبوده مشخصه اینم یکی ازدروغاشونه
یک هموطن
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷
0
0
اقای رییسی مردی لایق ومومن وباتجربه میباشدمطمن باشیددربرخوردبا مفسدین اقتصادی کوتاهی نخواهندکردبایستی اول خدا بعدهم حمایت همه جانبه مردم ازایشان میتونه ایرانی ابادوسالم رادرپی داشته باشه انشالله که موفق باشه ماهم بااتکال به خداوند ازایشان حمایت میکنیم
یک هموطن
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۶
0
0
همانگونه که درنظرقبلی گفتم اقای رییسی دارای تجارب ارزنده وبسیارمومن وباتقواست امنیت کشوروبرخوردبا مفسدین ازرهنمودهای ایشان است باشناختی که مردم خوبمان ازایت لله رییسی دارند بایدحمایت همه جانبه بشوندتابتواننددرتسریع وتسهیل امورات قضایی وبالطف خدا موفق باشند
فاطمه سلمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۸
0
0
باسلام خدمت جناب آقای رئیسی از انتصاب شما بسیار خرسند شدم جناب آقای رئیسی پسر ۱۹ ساله من برای نزاع خیابانی الان در زندان فشافویه زندانی هست پسرم اولین دعوا تو کل عمرش هست در اولین ابلاغ مراجعه کردیم قاضی بدون اینکه حتی وکیل پرونده رو ببینه قرار باز داشت ۲ ماهه صادر کرده و ایشان را باز داشت کرد و به زندان فرستاد علت دعوا این بوده یه آقای ۳۲ ساله توی ترافیک به ماشین پسرم که جلوی ماشین ایشون بود چراغ میده و بوق میزنه که بکش کنار جا نبوده بره کنار به محض باز شدن راه ماشینشو میبره جاوی ماشین پسرم نگه میداره و فحش ناموسیه رکیک بهش میده و به محض پیاده شدن با قفل فرمان حمله میکنه بهش پسرم که ترسیده بوده بدو سوار ماشین میشه که فرار کنه که حمله میکنه تا سوییچ رو از دستش در بیاره که تو کش و قوس سوئیچ کج میشه موبایل پسرم رو برمیداره پسرم از دستش میگیره و فرار میکنه رفتیم گزارش بدیم به کلانتری هیچ نشونی از این آقانداشتیم ولی ایشون پلاک ماشین پسرم رو برداشته بوده و الان اون شاکیه و قاضی هم اشد مجازات رو در نظر گرفته من از شما به عنوان یک مادر عاجزانه تقاضا دارم که پسرم رو از زندان بیارید بیرون این پسر در سن ۱۹ سالگی در پیش معتاد و جانی چه چیزی میخواد یاد بگیره پس رافت اسلامی کجای این پرونده مشاهده میشه
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷
0
1
سلام
چرا بعداز گذشت حدودسه ماه ونیم نتیجه آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1398 ( آزمون 1398/03/31 ) اعلام نمی گردد که هیچ . هیچ کس ونهادی هم نه سازنان سنجش و نه قوه قضاییه پاسخگوی نظرات شرکت کنندگان که 5200 نفر بودند نیستند .
ازن همه معطلی چرا ؟؟؟؟
آیا مسولان اینگونه پاسخگوی مردم اند ؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۷
0
1
لطفا به فساد مالی شورای عالی قرآن نیز رسیدگی کنید جناب رئیسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶
0
0
سلام چرا بعد از اینک گفتین دست مفسدان از بازو قطع میشود
دست دانه درشت ها نه تنها قطع نشد بلکه حکم سبکی هم گرفتن
منظورم آقای حسین فریدون
با گرفتن و دادگاهی کردن و زندانی کردن مفسدان دل این مردم خنک نمی‌شود هرگاه این دانه درشت ها جلو مردم و در ملاعام شلاق خوردن آنوقت من به شما ایمان می آورم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴
0
0
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم قوه قضاییه .چرابرای استان کرمان مجوزجذب نیروحق التدریس نمیدن بااینکه چندماه پیش این طرح درمجلس تصویب شده درحالی دراکثراستانهانیروجذب شده.ازشماتقاضامندیم پیگیرمشکل ماباشیدتاماهم بتوانیم یه شغلی داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۵
0
0
سلام جناب اقای رئیسی من از دست کارکنان شما در دادگاه کیفری در بجنورد شکایت دارم.به دلیل اینکه عدم توانایی اعلام رای خود بهانه گیری میکنن تا دوسال باز داشت مضنون بگذرد من از شما میپرسم جناب چرا یک مرد دو سال از بهترین لحاظات عمر خویش را در زندان تباه کند
داور نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۸
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید لطفا به گزارش چند هزار نفری فرابورس که ۵۰ در صد ضرر کردیم همش بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان است با قانونی بدون پایه و اساس همه ما رو متحمل ضرر مالی کردند لطفا خودتان موضوع فرابورس را پیگری کنید.
من خودم لیسانس حسابداری هستم با سرمایه ۷ میلیون تومانی وارد بورس شدم که با بی تدبیری آقای هامونی که بازار بورس رو به گند گشیده و کسی جوابگو نیست که سرمایه من ۳/۵۰۰میلیون پانصد هزار تومان شده.

پیشاپیش از زحمات تشکر و قدردانی می کنم.
sinapajouhesh
|
Romania
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۷
0
0
سلام. آقای رییسی تا زمانی که شما اولین اختلاسگر مفسد اقتصادی خاوری ملعون را از کانادا دستگیر نکردید و در ملا عام در نماز جمعه تهران همراه با پخش مستقیم تلویزیونی اعدام نکنید و همچنین از حق نخبه ی مظلوم مخترع اولین خودروی هوشمند الکتریک جهان آقای جمشید آرین اصل دفاع نکنید هیچ عمل مثبتی انجام نداده اید
ناشناس
|
Romania
|