کد خبر: 3819414
تعداد نظرات: ۲۰۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
گروه شبکه اجتماعی ــ رئیس قوه قضاییه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:‌ تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضایی برای ارتباط دوسویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگیرد، صفحات متعلق به اینجانب در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.

به گزارش ایکنا؛ در صفحه اینستاگرامی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌ قضاییه، فراخوانی درباره مشارکت‌ مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضایی منتشر شد. 

در این فراخوان آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه با گسترش دسترسی‌های ارتباطاتی، فارغ از چارچوب‌های سنتی خشک و دیوان‌سالارانه، فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به فرصتی بزرگ برای کم کردن فاصله‌های زمانی و مکانی در ارتباطات و به اشتراک‌گذاری نظرات تبدیل شده است. از این فرصت باید برای دریافت نظرات مردم و نخبگان از «ایده تا بازخورد» به بهترین نحو استفاده کرد.

آسیب‌های فضای مجازی - که در جای خود باید به طور جدی دنبال و رفع شود ـ نباید ما مسئولان را دچار خطای محاسباتی کند و موجب شود که خود را از فرصت کم‌نظیر ارتباط با مردم در این بستر محروم نماییم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از فرصت باارزش فضای مجازی استفاده کرد و با اطلاع از نظرات و سوال‌های افکار عمومی، یک حضور مؤثر و جریان‌ساز را به نفع مردم رقم زد.

نیل به «قوه‌قضاییه تراز انقلاب اسلامی» در گام دوم، بدون مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، نخبگان و دلسوزان انقلاب ممکن نیست. در مدت کوتاهی که از مسئولیتم در قوه قضاییه می‌گذرد و پیش از آن نیز خصوصاً در دوره خدمت در آستان قدس رضوی، از نظرات ارزشمند کاربران رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌ام و از این پس نیز امیدوارم خادمان ملت را در ساخت قوه قضاییه‌ای مردمی، انقلابی و ضد فساد یاری کنید.

بر این اساس اعلام می‌کنم تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضایی برای ارتباط دو سویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگیرد، صفحات متعلق به اینجانب در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.

علاوه بر اینکه مردم عزیزمان می‌توانند رأساً نظرات خود را از این مسیر منتقل کنند، اینجانب نیز حسب مورد، فراخوان‌هایی جهت دریافت نظرات در خصوص ایجاد، اصلاح یا تکمیل برخی رویه‌ها، رویکردها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها اعلام خواهم کرد و در انتظار نظرات راهگشای صاحب‌نظران و متخصصان این امر خواهم بود.

امید است این رویکرد مورد رضای خداوند متعال از باب عمل به آیه کریمه‌ «و شاورهم فی الامر» و موجب اعتماد و دلگرمی عموم انسان‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه باشد. توفیق روزافزون ملت رشید ایران را خواستارم.

بر همین اساس کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی برای دسترسی به آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به شرح زیر اعلام شده است:
سروش: sapp.ir/raisi_org
گپ: https://gap.im/raisi_org
آی‌گپ: https://iGap.net/raisi_org
ایتا: eitaa.com/raisi_org
بله: https://ble.im/raisi_org
اینستاگرام: https://instagram.com/raisi_org است.
برای ارتباط با دفتر آیت‌الله رئیسی نیز می‌توان از طریق کانال @raisi_contact اقدام‌ کرد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۲۸۹
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۱
1
6
درود بی پایان خدا بر سید بزرگوار عزیز که مایه آبروی کشور ، نظام و مردم هستید.
امید مردم پس از خداوند متعال به انجام اصلاحات در قوه قضاییه بعنوان پیشانی نظام انقلابی مردم ایران و بتبع آن در سایر ارکان نظام و کشور که برافراشتگی پرچم آن مدیون خون ده ها هزار شهید و رزمنده گلگون کفن بوده و خواهد بود، افراد مخلص بواقع انقلابی نظیر جنابعالی هستند.
امیداوریم در گام دوم انقلابی تبیین شده در سند راهبردی و تحولخواه مقام معظم رهبری مد ظله العالی شاهد بروز چنین تغییرات ارزشمندی در سایر قوا و بدنه نظام باشیم.
متشکریم
حسین محمدی طلبه جانباز وخانواده شهید وازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۴
4
2
با سلام بنده برای چه باوجودی که جانباز ۲۵ درصد برادر شهید وازاده وهمسرم سیده وفرزند شهید است ودر موسسه در راحق وتخصصی کلام قم هم تحصیل کرده ام وروحانی طرح هجرت قم هم بوده ام در دادسرای ویژه روحانیت حق وکالت ندارم اما کسی بنام صالحی که بالباس شخصی وارد دادسرا میشود وهیچ سابقه ایثارگری ندارد می تواند وکالت کند من شما را به این جهت نمی بخشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۰
1
0
باسلام اگر به مشکلات کارکنان اداری توجه شود اولین قدم برای انگیزه شغلی و اصلاح ساختار دستگاه قضایی است البته اگر از پیشکسوتان درجهت کم کردن پرونده ها وارایه نظر دراین خصوص خواهد بود به امید روزی که اعتماد مردم به دستگاه قصایی برگرددو کیفیت آرا با وجود قضات متبحر بهتر شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۸
2
0
جناب رئیسی ابتدا مشخص بفرمایند که قوه قضاییه مطلوب از نظر ایشان چه ویژگی هایی دارد؟
آیا در برخورد با پرونده های افراد متهم به ضد انقلاب، معاند، و ... این دستگاه می خواهد حافظ منافع نظام باشد یا دغدغه عدالت دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۹
0
1
باسلام
یکی از راههای کم کردن ورودی پرونده ها به دادگستریها کم کردن عناوین مجرمانه در قانون مجازات است که متاسفانه دو هزار عنوان مجرمانه درایران در مقایسه باکشورهای اسلامی بی نظیر است که انشااله ساختار قضایی وقانون مجازات اصلاح شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۷
0
3
باسلام
باتوجه به اینکه 80درصد پرونده های حقوقی الزام به تنظیم سند و خلع ید می باشد اگر قوانین و آیین نامه های شهر داری اصلاح شود و طبق قانون اداره ثبت سند مشاعی صادر کند و بانکها سود تسهیلات رو از 45درصد به 10 در صد کاهش بدهد حجم پرونه ها در دادگستری کم خواهد شد ونتیجه آن کیفیت آرای قضایی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵
1
0
باسلام
برای ارجاع پرونده ها به داوری قبل از ورود به دادگستری در هر استانی با تشکیل هیات داوری از قضات و کارکنان اداری و وکلای بازنشسته وباتجربه استفاده شود تا اندکی از حجم ورودی پرونده ها به دادگستری کم شود وگرنه دادگستری با انتخاب برخی از کارکنان بعنوان داور نه تنها از حجم ورودی پرونده ها جلوگیری نمیکند بلکه باعث تاخیر پرونده در دادگستری خواهد شد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵
0
0
با سلام نظر به اینکه اکثر افردی که معوق بانکی دار ند مدیران وصاحبان کارخانجات بخش خصوصی می باشد که اکثرا برای ادامه کار خود در خواست وام های کلان مجدد کرده وسود حاصل از کار شرکت را در خارج از کشور ونقاط دیگر کشور سرمایه گذاری کرده حقوق گارگرانشون با دیر کردها طولانی پرداخت نمی کنند چه برنامه دراین نهاد انقلابی اندیشیده شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۰
0
1
باسلام
ای کاش در هفته قوه قضاییه نگاهی کوتاه به مشکلات کارکنان میشد تا طعم شیرین عدالت را می چشیدیم وسپس آن را به مردم می چشاندیم 16 سال پیش دادگستری قم زمینی زراعی به اسم براوستان بصورت مشاعی بدون توافق شهرداری خریداری کرده است که تاکنون وضعیت آن از نظر صنعتی تجاری و گردشگری مشخص نیست و روسای دادگستری پاسخگو نمی باشند خواهشمندم وضعیت زمینها وتکلیف ما را در این خصوص مشخص کنید با تشکر
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۳
0
0
تمام موانع ساخت مسکن یه طرف شهرداری خودش یه طرف بابا خون مردم رو مثل خفاش دارد میمکت شما را به خدا کمک
seyed
|
Turkey
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷
0
1
با سلام جناب آقای رییسی امیدوارم با انتصاب شما در قوه عدلیه روزنه هایی از امید در دل مردم ایجاد شده بنابراین لازم است زیر مجموعه خودتان را نسبت به این امر مهم که رهبری عزیز بارها بدان اشاره داشته اند و آن معیشت مردم نسبت به مافیای گوشت مرغ و گوشت قرمز و دارو نگاه ویژه ای داشته باشید و به فریاد مردم بیدار و وفادار به نظام و رهبری برسید
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۴
0
0
درود خدا بر سید مظلومان. سه هزار جوان ایرانی در پرونده ی ملی کلاهبرداری ثامن در بستر تجارت الکترونیک. دارای مجوز, از وزارت صمت. بانک مرکزی, اتحادیه طلا, غریب به یکسال در ایام عزاداری سید و سالار و شهیدان به نام حضرت ثامن غارت شدند. بازپرس پرونده قراری صادر کردند مضحک و کاملا متهم محور, کلاهبرداری پانصد میلیاردی از مردم عادی که حدود صد میلیارد متهمین انتقال دادن به ترکیه به واسطه ی اقای کامران سلطانی زاده رئیس عالی کانون صرافان و حیف و میل کردن اموال مردم اخلال در نظام اقتصادی نیست؟ دادستان تهران بنا بر کدام قانون رو حکم رهبری دست بردند و نقض کردن حکم رهبری را مبنی بر پرداخت علی السویه؟ چطور میشه این همه ظلم به سه هزار خانواده؟ بالغ بر چهار ماه است که شکات درخواست گزارش و ارائه مستندات را دارند که خدمت حضرت عالی برسند ولی جوابی نگرفتند ...لطفا ترتیب اثر بدید بیشتر از این مورد ظلم قرار نگیریم
روستازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۹
0
0
من به ذات نظام اعتقاد دارم و کسانی همچون رئیسی را برای نظام می پسندم انقلابی و جدی، اما با توجه به دزدی های میلیاردی و کلاهبرداری که در بورس طلای ثامن با کمک مجوزهای دولتی و رانت ها داده شد انجام شد این دوره قصد دارم (با کمک حداقل 50 نفر از فامیلم که در تمام دوره ها در انتخابات دوره های قبل حضور فعال داشته اند) در انتخابات شرکت نکنیم چون وظیفه من هست و صلاح نظام در این هست، چرا که نظارت نیست و مسئولین نظارتی نظارت نمی کنند بلکه خودشان اسباب درد سر مردم شده اند شاید با عدم شرکت در انتخابات بتوانم تلنگری بر مسئولین زده باشم تا پایه های نظام قوی تر شود و افراد سوء استفاده کننده از نظام به سزای عملشان برسند.
منتظر مسئولان انقلابی همچون جناب آیت الله ریئسی هستیم

و من الله توفیق
مالباخته طلای ثامن
ابراهیم
|
Finland
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۰
0
0
آقای رییسی ما برای ده دقیقه دیدن شما چقدر باید تاوان بدین؟؟این همه میگید که فساد رو گزارش بدین کو پس؟؟؟چرا فقط شعار میدید؟؟؟شش ماهه ما مالباخته های #سکه_ثامن خواستار دیدار با شما هستیم چرا وقت ملاقات نمیدید؟؟؟چرا تخلفاتی که توی پرونده #سکه_ثامن از طرف دادسرا و اتحادیه طلا و جواهر تهران و بانک مرکزی و وزارت صمت رخ داده رسیدگی نمیکنید واقعا چرااااااا؟
مادر سه فرزند یتیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۱
1
0
مطالبات به حق غارت شدگان پرونده طلای ثامن:۱-تسریع ارجاع پرونده به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ۲-دستگیری و بازداشت مجدد متهمه ی پرونده ی
اخلال در نظام اقتصادی ثامن که با علم به بزه ارتکابی به مقامات قضایی اطلاع رسانی نکرده و موجبات بروز این فاجعه و جنایت و و سرقت سازمان یافته ملی از سوی قوه مجریه گردید.
۳-اشد مجازات برای عوامل متهم محور پرونده سکه ثامن در دادسرا که در نقش وکیل مدافع این انگلان جامعه قد علم نموده اند و موجبات تضییع هرچه بیشتر اموال ملت فریب خورده ی مجوزهای بی نطارت دولتی شده اند
۴-فروش هرچه سریعتر اموال و دارایی متهمین پرونده ضمن کارشناسی در مزایده ای منصفانه با حضور ناظرین بی طرف قضایی و مالباختگان
۵-بازگرداندن سودهای سگینال دهندگان و کارمندان و همدستان و کاربرانی که مقادیر بالای یک میلیارد و با روش های مجرمانه همچون اکانت فیک و رانت اطلاعاتی وربات و رفرشر اقدام به خروج وجه قبل از بسته شدن سایت نموده و با اطلاع قبلی از کلاهبرداری خود را از درگیری در ابن پرونده به ظاهر رهانیده اند آن هم با به یغما بردن سرمایه های سایر کاربران جدید
۶-الزام دستگاه های دولتی نامسول و مجوز و مبلغ موسسه آریوپرگاس آیلین و مسولین بانکی مربوطه که با اعطای درگاه بانکی و کاشف و شاپرک بی نظارت بر پولشویی موجبات فراهم آمدن امکان این شیادی و تروریسم اقتصادی گردیده اند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۶
0
0
آقای رییسی هدفی راکه اعلام کرده بودیدمبارزه بافساد،نفوذوروابط ناسالم خصوصادر دستگاه قضاست ولی متاسفانه درکلاهبرداری سکه ثامن⏺ همه این مواردکاملامشهوداست وتخلف دادسراودادستان هم محرز است.مالباختگان سکه ثامن تقاضای دیدارباشماجهت اعلام فسادوتخلفات گسترده هستندمنتظریم سیدجان
فریادهای مادر سه فرزند یتیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۸
0
1
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌اقای رییسی در ❌❌کلاهبرداری ثامن ❌❌با اسم امام رضا و سواستفاده از تصاویر رهبری و اسم خدا و پیغمبر و داشتن تمام مجوزهای لازم و تبلیغ تمام این موارد از رسانه ها کانالها و فضای مجازی تمام زندگی و دسترنج بسیاری از خانواده ها از جمله تمام دارایی و تنها سرپناه فرزندان یتیم مرا به تاراج بردند و اکنون بعد ‌ یکسال و اطاله دادرسی و تحقیقات کذایی  تمامی متهمین و اتهامات انها رو دادسرای ۳۱ و بازپرس خدانشناس فولادی  رد نموده است جناب اقای رییسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۵
0
0
با سلام جناب رییسی لطفا شخصا در پرونده سکه ثامن ورود کنید تخلفات زیادی رخ داده منجمله منع تعقیب تمامی متهمین پرونده به جز متهم اول و همچنین تخلف دادستان مبنی بر پرداخت طلب افراد زیر 29 تومن وکاستن بار پرونده زاهدی فر که برخلاف دستور رهبر عمل کردن.و همچنین دادگاهی که قراره تشکیل بشه دادگاه عادیست درصورتی که متهم مبلغ زیادی را از کشور خارج کرده و حکم اخلال در نظام شایسته ایشان است.خواهشا دراین پرونده شخصا ورود کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.
فاطمه علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۶
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم قوه قضائیه کل کشور به استحضار حضرت عالی می رسانم که بنده یکی از کارکنان دانشگاه فردوسی که در سال ۱۳۷۲ طبق نامه رسمی مسوولین وقت دانشگه که فرمودند پول واریز کنید تا براتون زمین در شاندیز خریداری و واگذار کنم با چه بدبختی و فلاکتی پول تهیه کردیم و در نوبت های مختلف به حسابی که خود دانشگاه شماره آنرا از بانک تجارت احمد آباد داده بود واریز کردیم ولی هم اکنون که ۲۷ سال از آن جریان می گذرد نه پولی به ما داده ونه زمینی هر وقت هم اعتراض کردیم مسوولین وقت می فرمودند که سکوت کنید زمین میدیم به تونه به اینکه عده ای از همکارانمون فوت شدند ولی زمینی ندیدن اکنون از شما ریاست محترم قوه قضائیه میخواهیم که به این معضل رسیدگی بفرمایید و ما را به حق حقه خود برسانید . والسلام با سپاس فراوان
ریاست
محمد سکه ثامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۵
0
0
❌❌ پرونده #كلاهبرداري #طلای_ثامن مصداق عدم پیشگیری از وقوع جرم توسط دولت و بانک مرکزی است.چطور به فردی با چهار سابقه کلاهبرداری مجوزی داده شده برای خرید و فروش طلا و سکه در فضای مجازی ، سپس درگاه پرداخت شاپرک با تراکنشی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان (به گفته رییس پلیس فتا) و هیچ بررسی و گزارشی به مقامات اطلاعاتی و امنیتی داده نشده؟ چطور در سایتهای خبری فارس ، انتخاب ، ایسنا ، هواپیمایی آسمان ، سایت اتحادیه طلای تهران از سایت سکه ثامن به عنوان خرید و فروش طلای امن نامبرده شده و سرمایه هزاران خانواده را به ورطه ی نابودی کشاندند و اکنون همه خود را کنار کشیده اند؟ آیا این اعمال خود شراکت در جرم نیست ؟ آیا این همان ساختار فساد زا نیست ؟ و حال که پرونده به دستگاه قضا رسیده تا بلکه حق مردم باز پس گرفته شود با اطاله دادرسی و فساد در دادسرای ۳۱ روبرو هستیم. آیا هیچ فریاد رسی هست؟؟!!
مرتضی دکامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۸
1
0
سلام میخواستم بدونم چطورمیشه ازاداره اطلاعات شکایت کرد وازجنایتی که روی همه جنایت کاران عالم سفیدکرده شکایت کنم یه سایت تقلبی درست کردن واسه ارسال شکایت صدبارشکایت کردم ولی کسی جوابگو نبوده مشخصه اینم یکی ازدروغاشونه
یک هموطن
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷
0
0
اقای رییسی مردی لایق ومومن وباتجربه میباشدمطمن باشیددربرخوردبا مفسدین اقتصادی کوتاهی نخواهندکردبایستی اول خدا بعدهم حمایت همه جانبه مردم ازایشان میتونه ایرانی ابادوسالم رادرپی داشته باشه انشالله که موفق باشه ماهم بااتکال به خداوند ازایشان حمایت میکنیم
یک هموطن
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۶
0
0
همانگونه که درنظرقبلی گفتم اقای رییسی دارای تجارب ارزنده وبسیارمومن وباتقواست امنیت کشوروبرخوردبا مفسدین ازرهنمودهای ایشان است باشناختی که مردم خوبمان ازایت لله رییسی دارند بایدحمایت همه جانبه بشوندتابتواننددرتسریع وتسهیل امورات قضایی وبالطف خدا موفق باشند
فاطمه سلمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۸
0
2
باسلام خدمت جناب آقای رئیسی از انتصاب شما بسیار خرسند شدم جناب آقای رئیسی پسر ۱۹ ساله من برای نزاع خیابانی الان در زندان فشافویه زندانی هست پسرم اولین دعوا تو کل عمرش هست در اولین ابلاغ مراجعه کردیم قاضی بدون اینکه حتی وکیل پرونده رو ببینه قرار باز داشت ۲ ماهه صادر کرده و ایشان را باز داشت کرد و به زندان فرستاد علت دعوا این بوده یه آقای ۳۲ ساله توی ترافیک به ماشین پسرم که جلوی ماشین ایشون بود چراغ میده و بوق میزنه که بکش کنار جا نبوده بره کنار به محض باز شدن راه ماشینشو میبره جاوی ماشین پسرم نگه میداره و فحش ناموسیه رکیک بهش میده و به محض پیاده شدن با قفل فرمان حمله میکنه بهش پسرم که ترسیده بوده بدو سوار ماشین میشه که فرار کنه که حمله میکنه تا سوییچ رو از دستش در بیاره که تو کش و قوس سوئیچ کج میشه موبایل پسرم رو برمیداره پسرم از دستش میگیره و فرار میکنه رفتیم گزارش بدیم به کلانتری هیچ نشونی از این آقانداشتیم ولی ایشون پلاک ماشین پسرم رو برداشته بوده و الان اون شاکیه و قاضی هم اشد مجازات رو در نظر گرفته من از شما به عنوان یک مادر عاجزانه تقاضا دارم که پسرم رو از زندان بیارید بیرون این پسر در سن ۱۹ سالگی در پیش معتاد و جانی چه چیزی میخواد یاد بگیره پس رافت اسلامی کجای این پرونده مشاهده میشه
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷
0
1
سلام
چرا بعداز گذشت حدودسه ماه ونیم نتیجه آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1398 ( آزمون 1398/03/31 ) اعلام نمی گردد که هیچ . هیچ کس ونهادی هم نه سازنان سنجش و نه قوه قضاییه پاسخگوی نظرات شرکت کنندگان که 5200 نفر بودند نیستند .
ازن همه معطلی چرا ؟؟؟؟
آیا مسولان اینگونه پاسخگوی مردم اند ؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۷
0
1
لطفا به فساد مالی شورای عالی قرآن نیز رسیدگی کنید جناب رئیسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶
0
0
سلام چرا بعد از اینک گفتین دست مفسدان از بازو قطع میشود
دست دانه درشت ها نه تنها قطع نشد بلکه حکم سبکی هم گرفتن
منظورم آقای حسین فریدون
با گرفتن و دادگاهی کردن و زندانی کردن مفسدان دل این مردم خنک نمی‌شود هرگاه این دانه درشت ها جلو مردم و در ملاعام شلاق خوردن آنوقت من به شما ایمان می آورم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴
0
1
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم قوه قضاییه .چرابرای استان کرمان مجوزجذب نیروحق التدریس نمیدن بااینکه چندماه پیش این طرح درمجلس تصویب شده درحالی دراکثراستانهانیروجذب شده.ازشماتقاضامندیم پیگیرمشکل ماباشیدتاماهم بتوانیم یه شغلی داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۵
0
0
سلام جناب اقای رئیسی من از دست کارکنان شما در دادگاه کیفری در بجنورد شکایت دارم.به دلیل اینکه عدم توانایی اعلام رای خود بهانه گیری میکنن تا دوسال باز داشت مضنون بگذرد من از شما میپرسم جناب چرا یک مرد دو سال از بهترین لحاظات عمر خویش را در زندان تباه کند
داور نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۸
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید لطفا به گزارش چند هزار نفری فرابورس که ۵۰ در صد ضرر کردیم همش بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان است با قانونی بدون پایه و اساس همه ما رو متحمل ضرر مالی کردند لطفا خودتان موضوع فرابورس را پیگری کنید.
من خودم لیسانس حسابداری هستم با سرمایه ۷ میلیون تومانی وارد بورس شدم که با بی تدبیری آقای هامونی که بازار بورس رو به گند گشیده و کسی جوابگو نیست که سرمایه من ۳/۵۰۰میلیون پانصد هزار تومان شده.

پیشاپیش از زحمات تشکر و قدردانی می کنم.
sinapajouhesh
|
Romania
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۷
1
1
سلام. آقای رییسی تا زمانی که شما اولین اختلاسگر مفسد اقتصادی خاوری ملعون را از کانادا دستگیر نکردید و در ملا عام در نماز جمعه تهران همراه با پخش مستقیم تلویزیونی اعدام نکنید و همچنین از حق نخبه ی مظلوم مخترع اولین خودروی هوشمند الکتریک جهان آقای جمشید آرین اصل دفاع نکنید هیچ عمل مثبتی انجام نداده اید
ناشناس
|
Romania
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۵
0
0
عالیه
ناشناس
|
Romania
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۳
0
0
خداقوت به مرد مصلح
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۵
0
1
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و عرض خداقوت
به استحضار جنابعالی می رساند استان سیستان و بلوچستان به دلیل دوری از مرکز کشور و عدم نظارت و یا نظارت های بسیار کمرنگ تبدیل به معدن فساد شده است . آقای دکتر عیسی پیری رئیس پیام نور سیستان و بلوچستان از سال 1385 تا سال 1393 در طول مدت خدمت خود فقط مکلف به این بود که برادرشان (موسی، حبیب و علی پیری) زن برادرش فاطمه نوری، پسر خاله هایش(جواد، غلامرضا پیری) و تعداد زیادی از سایر اقوامش، به شرح ذیل استخدام کند
1- زهرا خواجه علی جهان تیغی 2 مریم خواجه علی جهان تیغی 3 عبدالحسین جهانتیغ 4- قاسم کهن 5- میر اکبرزاده 6- علیرضا لوارزائی7- سندگل 8- اکبرنیا 9- مریم شهرکی و... را استخدام کند سه نقطه به این معناست که جمعیت کارکنان پیام نور استان با ورود اقوام دکتر عیسی پیری به چهار برابر افزایش یافت و از سال 1393 تا کنون نوبت به آقای دکتر عباس اویسی رسیده است که به محض رسیدن به پست ریاست دانشگاه دخترش(ندا اویسی)، زن برادرهایش(کشتگر و رحمتی کهخا) پسر عمه اش مهران رحمتی کهخا و سایر اقوام دیگرش را استخدام کند که این افراد اصلا واجد شرایط استخدام در دانشگاه پیام نور را نداشتند و حالا سوال بنده این است با توجه به این بی عدالتی و تبعیض چه امیدی مردم استان برای تحصیل و مهارت آموزی جهت استخدام داشته باشند؟ خواهشمند است نظارت بیشتری بر دستگاههای دولتی داشته باشید
طاهری اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۲
0
1
با عرض سلام خدمت ریاست محترم قوه قضایی جناب آقای رییسی اینجانب از اولیا دانش آموز پشت کنکوری نظام قدیم تجربی و به نمایندگی از سایر پشت کنکوری های شهرمان از شما عاجزانه تقاضا داریم با توجه به حجم بالایی محتوای کتب نظام قدیم و سختی دروس نسبت به نظام جدید که در کنکور ۹۸ هم شاهد نتیجه بسیار متفاوت هر دو گروه بودیم که دور از انصاف هست مثلا کتاب شیمی نظام قدیم کلا حلیات و وقت گیر هست در حالی که شیمی نظام جدید اکثر حفظی بوده که زمان کمی برای پاسخگویی نیاز هست و سایر دروس هم مانند این خواهشمند است دستور فرمایید در کنکور ۹۹ که آخرین شانس دانش آموزان نظام قدیم هست سمیه جداگانه برای این گروه در نظر گرفته شود . با احترام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۵
0
0
با سلام خدمت آقای رئیسی میشه ازتون خواهش کنم یه فکری برای زندانیان مواد مخدر کنید اونهایی ک موادشون سنگینه بخدا پشیمونند ببخشیدشون بخاطر بچه هاشون خیلی سخته بچه تو مدرسه بگند پدرهاتون رابیارید بعد یه بچه پدر نداشته باشه رحم کنید تو رو ب امام حسین اجرتون با امام حسین
محمدرصاکولیوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۹
0
0
باسلام ریاست محترم قوه قصاییه
اینجانب پدرم در سال 1371 ملکی را خریداری کرده که فردی باتبانی با ورثه واعمال نفوذدردادگستری کرمانشاه حق مارا پایمال کرده وبعد 30سال طول وعرص زمین را زیاد کرده اند مگر مبشه زنین را کش بیاوری وبه نلک دیگری ملحق کردمارادربدرکرده اند طبق شواهد ومدارک موجود که داریم دادمان به هیچ جایی نمیرسه
ازجنابعالی که بعنوان رییس قوه قصاییه عاجزانه تقاصادارم حقنان را از این زنین خواران بستانید
باتشکرشماره همراه 09309806003
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۶
0
0
با سلام لطفا بفرمائید چرا طرح حجاب و عفاف که تاکید بر جدا بودن اتاق کار کارکنان زن و مرد میباشد در استان سمنان شهرستان شاهرود برای دادگستریها که خود باید الگوی سایر ادارات باشند اجرا نمیشود؟
منصور سیاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۶
0
1
سلام.جناب آقای رئیس به دادمردم خوزستان از بابت سیستم فاسد قضای برسید.
ریحانه صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۵
0
0
سلام جناب رئیسی ما نزدیک دو سال درگیر شکایتی هستیم برا ماشینمون یه آقایی قرار بود یه نیسان داریم بخره به پدرم به صورت شواهی صحبت مکینن و هیچ قولنامه و چیزی کتبی نوشته نمیش بعد این آقا نیسان میبرن که بعد پولش بدن و پول نیسان نمیدن پدر من هم میره ماشین میاره پس میگیره بعد خاله این آقا خانم ناهید کشمیری منشی دادگاه هست بعد ایشون به ترتیب به کمک خالشون 3تا شکایت علیه ما می‌نويسن اولیش فروش مال غیر که با مدارکی ک پدرم تحویل میده اون شکایت تبرئه میش بعدیش خیانت در امانت که در دادگاه شهرستان نطنز محل زندگی ما این شکایت پدر منو محکوم میکنن بعد شکایت بعد از اعتراض میره استان اصفهان و پدر من باز هم تبرئه میش بعد شکایت سوم میکنن برای ضرر و زیان ولی به صورت حقیقی همون شکایت قبل تکرار میش ولی به صورت حقیقی الان مجدد بابام محکوم کردن که هم ماشینمون باید بدیم درصورتی ک پول بهمون نداد اصلا هم اون آقا خودش نمیدونم چجوری حکم دادن اون آقا ماشین مارو خوابوند پارکینگ 1سال و 6 ماه حالا میگن ماباید جریمه پارکینگ هم به اون آقا بدیم جریمه خواب ماشینی که مال خودمون و اون آقا نمیدونم با چه قانون و مقرراتی تونست ماشین مارو ک خرجی خانواده ما بود ببره پارکینگ به مدت 1سال و6ماه آقای رئیسی من شماره و ایمیل براتون میزارم اینجا میدونم که این پیام منو کسی نمیبینن ولی ازتون خواهش میکنم اگه واقعا کسی پیگیری می‌کن ازتون میخوام پرونده پدرم بررسی کنین مجدد این آقا سر یه معاله ای قبلا 2 ملیون باید به پدر من می‌داده حالا ادعا کرده این مبلغ بابت ماشین داد و شاهد دروغی ک اصلا در اون حضور نداشتن هم آورده شهادت دادن و کسی به حرف پدر من گوش نمیده چون خاله این آقا تو دادگاه و نفوذ داره خواهش میکنم حتی واس چند دقیقه که شده شما به حرف ما گوش بدین یا اگ ممکن یجوری صحبت هامونو به گوشتون برسونیم 09133621048.
09162539878
reyhan1377safary@gmail.com
ایلیاپسربچه ده ساله کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۴:۲۲
0
0
سلام آقای رئیسی تورابه خداقسم کمک پدرم کنید که قرض هایش را بدهد ومادرم من وبرادرم را تنها نگذارد وبرود خانه پدربزرگ، پدرم غذا نمی خورد وخیلی لاغرشده است ۱۷۰میلیون قرض داریم مال دونفر هستن که شکایت پدرم کردند تورا به جان پسرتان که عزیز است نگذارید پدرم زندان برود من تورا در اخبار دیدم و نگاه تان کردم شاید کمک کردید به من که هرروز مادرم رابا گریه می بینم، ای رئیس ها ای همه کمک کنید به این پسربچه ده ساله اتان. خواهش می کنم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۵
0
0
باسلام واحترام
بنده چندین بار سعی کردم جناب رئیسی را زیارت کنم مقدور نشده اگه واقعا طرفدار عدالتید بدادم برسید من از وکیلی شکایت کردم تهدید کرد بیچاره ات میکنم نه تنها به شکایتم رسیدگی نشد بلکه اوباشکایتی وبایک کارشناسی سوری وهمکاری بازپرس با ایشان مرا مجرم کرده وتهدید میکنند...
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۵
0
0
بیشتر از یک ماهه که به دنبال یه گزارش هستم در باره فساد و جنایت در پرونده هیچ رقم موفق نشدم دسترسی میسر نیست
ایلیاپسربچه ده ساله کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۲:۱۷
0
1
بانام خداوند بخشنده و مهربان
سلام آقای رئیسی نورچشمانم .قربان شما ایلیا هستم .دوباره آمدم بنویسم از دلم برایتان. آقای رئیسی من خیلی خیلی شمارا دوست دارم به خدا قسم دروغ نمی گویم دراخباردوباره شمارادیدم از خوشحالی چشمانم برق می دادآقای رئیسی شما می توانید یک وام بزرگ ۱۷۰میلیونی به پدرم بدهید تا مشکلمان حل شود از طرف خودم قول مردانه میدهم ماهی یک میلیون به شما پس بدهیم قول قول مردانه. به جان برادرم ومادرم وپدرم قول می دهم .اگر پدرم زندان برود من دیگر نمی توانم درس بخوانم .دست های کوچکم را به سمت شما دراز می کنم. خواهش میکنم این شماره می دهم ۰۹۱۸۶۲۳۸۲۷۳
رضا کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۰:۴۱
0
0
سلام نظرات هم سلیقه ای هر کدام را که دوست دارید نمایش میدید من چند وقت قبل مشکلم را عنوان کردم ولی نمایش داده نشد وقتی اینجا نمی گذارید مشکلم دیده بشه پس حتمآبه دست آقای رئیسی هم نمیرسه اینجا هم در حق ما فرزندان شهدا ظلم میشه
ایلیاپسربچه ده ساله کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۵
0
0
بانام خداوند بخشنده و مهربان
سلام آقای رئیسی پدربزرگ جانم.تورابه خدا زنگی به من بزنید همچنان چشم هایم به گوشی است ،وقتی تکلیفم رامی نویسم و درسم رامی خوانم چشم هایم به گوشی است .گوشی زنگ می خورد من می دوم به سمت گوشی ‌هرثانیه منتظر هستم. شب به خیرآقای رئیسی جانم
ایلیاپسربچه ده ساله کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۶
0
0
بانام خداوند بخشنده و مهربان
سلام آقای رئیسی پدربزرگ جانم.تورابه خدا زنگی به من بزنید همچنان چشم هایم به گوشی است ،وقتی تکلیفم رامی نویسم و درسم رامی خوانم چشم هایم به گوشی است .گوشی زنگ می خورد من می دوم به سمت گوشی ‌هرثانیه منتظر هستم. شب به خیرآقای رئیسی جانم
جواد بساط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۲۰:۳۶
0
0
باسلام خدمت حاج آقارئیسی دراستان کرمانشاه شهرستان هرسین یک قاضی ب اسم محمد فرزام هست خیلی آدم بد دهنی که اصلا اجازه دفاع وحرف زدن ب مراجع کنندگان رانمیدهند براش فرقی نمیکنه آدمی که روبروش هست زنه مرده پیرمردیاپیرزنه با کامل بی ادبی وبی احترامی ازاطاق خودش میندازه بیرون آدم پشیمان میشه که چرا اصلا اونجارفته بنظرم ایشان لیاقت این پست ندارد خودشو گم کرده چون جایگاه قاضی جایگاه کمی نیست جایگاه حضرت علی (ع)میباشد کوعدالت علی این فقط حرف ودرد دل من نیست درددل همه کسانیکه با ایشان برخوردداشتن هست بخاطررضای خدا وعدالت علی رسیدگی نمائیدتشکرفراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۷
0
0
باسلام جناب اقای رئیسی عمق جنایت راببینید اینهمه تحصیل کرده حقوقی بیکارعمرشان تلف شد فقط برای گرفتن یک مجوز از دولت کارکه نمیخواستیم به قدرت خودمان قانع ایم اگر شایستگی کار راداشته باشیم مشتری خود راخواهیم داشت ۹سال پیش به قبل به هر معدل ۱۴دانشگاه ازادی مجوز وکالت دادن به قول خودشان اکنون ظرفیت پرشده ونان خانه برای یک عده سودجو باز کردند که مرتب باپیام دادن ومعرفی تستهای احتمالی وقبولی باقیمتهای گزاف اعصاب مارابیشتر بهم میریزند من خودم وچند نفر از کسانی که میشناسم از تیزهوشان وفارغ التحصیل دانشگاه دولتی بدون سهمیه واقعا هنر کردیم اکنون همین بچه هاباید مشکل افسردگی بگیرند چرارشته های دیگر اینگونه مسخره بازی سر مجوزشان ندارند همه ماهرروز برپدرومادر کسانی که این وضعیت رابرای مادرست کردند لعنت میفرستیم باان امتحان مسخره شان سوالاتشان رانگاه کنید معلومات حقوقی نمیخواهند فن تست زنی ازروشهای مسخره راباید خبره شد ومسخره تراینکه به دادگاه میرویم نص صریح قانون راخودقاضی کتاب بازمیکند چه راحت به این پستها رسیده اند ای کاش یک امتحان همگانی برگزار میشد تامعلومات انان که دراین رشته سرکارند وماکه بیکار درخانه عمرمان فنامیشود هویدا شود
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۹
0
0
با تشکر فراوان از جناب اقای رییسی محترم به خاطر زحمات و تلاش و کوشش در راستای اجرای عدالت اسلامی.لطفا سهامداران شرکت پردیسبان ایرانیان جهت احقاق حقوق از دست رفته ایشان به اضافه سود متعارف توجه و رسیدگی فرمایید.با تشکر...خدا قوت
مهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۱:۱۱
0
0
با سلام ودرود حاج سید ابراهیم ریسی مرد عدالت شوهرم برای یکی از دوستانش که بازداشت شده بود به خاطر بدهی به یکنفر خانم ایشان زنگ زد به شوهرم گفت یه وصیغه بیاری بزار ی بیاد بیرون کاراشا انجام بده شوهر من هم از دلسوزی به زن و بچه ی ایشان سند خونه را برد اومد بیرون ولی طلبکار طی چهل روزه خونه ی ما را به مزایده گذاشته و حالا میگه من حکم تخلیه را گرفتم بدون این که به ما بگن خونه را به مزایده گذاشتن شوهر من هم یه آدم بیسواد تو را خدا به اون جدتون قسم کمکمون کنید من با سه بچه باید دربه در بشم وبعد از چهل روز هم پرونده ی ما رامخدومه اعلام کردن هر چی رفتیم گفتم خلاصه پرونده را بدن ندادن حالا بعد از یک سال دوباره پرونده را بدونه این که ما خبر داشته باشیم حکم دادن که خونه را مزایده گذاشتن و قیمت خونه که ششصد هفتصد میلیون پولش بوده گذاشتن صد و پنجاه میلیون تومان بعد خوده طلبکار هم برداشته تو را خدا کمکمون کنید الا بدهکار هم خودش زنده است توان پرداختشم داره شوهره من هم بیکاره هر جا هم میریم پول میخوان به خدا انقدر نداریم که وکیل بگیریم تو را به اون خدایی که میپرستی کمکمون کنید تو شعبه ی 178 یافت آباد شعبه مطهری تو را خدا یه دیدار حضوری به ما بدید امیدمان اول به خدا بعد شما یه راه حلی به ما بگید کمکمون کنید 09127085061
اسلام پیروزی برادر شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۶
0
0
درباره نامه که به نام محمد پیروزی از هرمزگان که زمین که چند نفر بالا کشیدن وبا رشوه به جهاد کشاورزی ودادگاه میناب زمین پدرمارا بالا کشیدن تورا به جدت یکاری بکن برای ما خیلی متشکریم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۹
0
0
سلام
رئیس محترم قوه قضائیه به استحضار عالی شما می رساند
بنابر فرمایشات شما پرونده‌های معوقه نباید در دستگاه قضا باشد اما همچنان هنگامی که مراجعه میکنیم اصلا رسیدگی نمیکنن شاید مارو هم سخره بگیرن ،در ضمن ارتباط مردمی که شما بنا نهادین به هیچ عنوان پاسخگو تلفن نیستن واقعا نمی دونیم کجا باید دردها بگیم سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۷
0
0
باسلام خدمت شما جناب اقای رئیسی نظری دارم برای اعلام وبهبود امر قضاوت از انجا که قضات کشورما بیشتربراساس سهمیه سالاری به این پست رسیدند نه اصل شایسته سالاری خیلی بهتراست که تمامی قضات حتی شده هفته ای یکبار دردانشگاهها تدریس کنند این کمک میکند تارفتار بهتری باوکلا و طرفین دعواداشته باشند لیکن خوددانشجویان تاثیرگذاربررفتارشان خواهند بود اکثر قضاتی که دردانشگاهها تدریس میکنند رفتار بهتری دارند هرچند پایه رفتار انسانها به خانواده ای که دران بزرگ شدن برمیگردد لیکن درکنار دانشجویان بودن هم صبر انان رازیادتر خواهد کرد هم رفتارشان رابهتر خواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۸
0
0
با سلام : ما جمعی از رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز در نواحی و شهرستان های استان فارس تبعیض و ظلم هایی در حق ما و خانواده هایمان میشود ، بخاطر اینکه سه نفر بر روی ماشین امداد و اتفاقات گاز بصورت دو روز روزکار ، دو روز شبکار و دو روز استراحت که مجموعا در ماه 252 الی 240 ساعت کار میکنیم و در موارد کاری علاوه بر رانندگی کمک نیروی امدادی هم هستیم و بهشون کمک میکنیم و ماهیانه دریافتی ما یک میلیون و ششصد هزار تومان میباشد و هیچ یک از مزایا اعم از اضافه کاری ، شبکاری ، تعطیل کاری ، جمعه کاری ، حق شیفت ، حق مسکن ، حق بن ، حق اولاد ، عیدی و پاداش ، مرخصی ، سنوات ، ایاب ذهاب و ... به ما تعلق نمیگیرد و ما پا به پای نیروهای امدادی که چهار نفر هستند و همه ی مزایا را دریافت میکنند شبانه روز کار میکنیم . رانندگان امداد و اتفاقات گاز در خود شهر شیراز این آیتم ها رو دریافت میکنند ولی به ما این مزایا رو نمیدهند . آیا با این تورم و با این حقوق ناچیز میتوان زنده ماند ؟ مگه ما و خانواده هایمان چه گناهی مرتکب شدیم که باید این همه ظلم را تحمل کنیم ؟ ما همیشه شرمنده همسر و فرزندانمان هستیم ، برای یک ماه هم که شده مسئولین خودشان را بجای ما بگذارند تا بدانند ما و خانواده هایمان چه زجر و سختی را تحمل میکنیم. نمیدانم چه چیزی پشت پرده این قضیه هست ولی هر چه هست حق و حقوق ما را پایمال میکنند . ما از جناب آقای رئیسی خواهش میکنیم که این موضوع را رسیدگی کنند تا ما رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز نواحی و شهرستان های استان فارس به حق و حقوق خود برسیم ، و هیچ یک از مسئولین گاز تا به حال کاری برای ما انجام نداده اند و حتی پاسخگوی مشکلات و مسائل ما نیستند ... با تشکر از شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱
0
1
با عرض سلام و خسته نباشید به خدمت کسی که بالاخره امیدواریم که یکی از مسئولان کشور هست که صدای ملت رو می شنود.
جناب آقای رئیسی
به خاطر نبود امنیت شغلی و درآمد مناسب حداقلی برای زندگی ما جوانان که تشکیل خانواده دادیم نه تنها باید رنج این دوران رو در این شرایط بکشیم بلکه بخاطر رسانه های ملی و اجتماعی که ملت رو به زندگی لاکچری تشویق میکنند این خانوم ها رو تحریک به کسب درامد از به بند کشیدن ما مردان جوان از راه مهریه و... که بخدا فقط به نیت عشق قلبی و حقیقی قبول کرده بودیم کرده اند. شمارو به خدا به کمک ما جوانان برسید، خب کار که نتونستیم پیدا کنیم اما بخاطر نان حلال که زحمت میکشیم چرا به خاطر حس عشق خانم ها از ما سوء استفاده بکنن و مارو به زندان انداختن تهدید بکنن.
بقرآن همیشه حق با زنها نیست و همه مردها بد نیستند.
بهروز دهقانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۸
0
0
با سلام و درود بر دادگر و ذوالفقار علی (ع)
با وجه به دستور صریح شما مبنی بر تسریع تعیین تکلیف پرونده های قضایی .شعبه چهارم دادگاه حقوقی شهرستان اسفراین به تصدی قاضی تازه کار آقای احسانی کیا حجم زیادی از پرونده ها فقط تجدید وقت می گردد و گاهی از اخرین جلسه دادگاه چندین ماه پرونده زیر صدور رای بلاتکلیف می ماند خواهشمند است رسیدگی فرمایید .با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۵
0
0
سلام و درود خدمت سید ابراهیم رئیسی.
در هر مکان مقدس و زمانی دعاگوی شما هستیم.موفق و سربلند باشید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۴۳
0
0
از یکی از مسولین قضایی شکایت دارم دسترسی به آقای رییسی ندار
م چه کنم
محمدرضا رجبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۰
0
1
سلام جناب رئیسی در استان مازندران زمینی به مساحت تقریبی ۲۰ هکتار در قسمت ساحلی با کلاهبرداری از دست مردم آن منطقه گرفته شد وحق صغیر وضعیف ها خورده شده من میتونم مدارکی از جعل وکلاهبرداری در این مورد در اختیار جنابعالی قرار دهم نه شخص دیگر چون آنها افراد با برش کاری بالا هستند ودستمان به جایی بند نیست امید ما شما هستید
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۸
0
0
جناب آقاي رييسي با سلام و احترام خدمت جنابعالي عرض مينمايم كه در دادگاه پارس آباد شعبه ٣مغان از استان اردبيل نهايت بي عدالتي انجام ميشه تورو خدا به دادمان برسيد نگذاريد حق ناحق شود قاضي دادگاه حق مادرم را ناحق كرد خدا ميداند.
ثبت نامی شرکت رامک خودرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵
0
0
با سلام واحترام
باستحَضار میرساند اینجانب وگروه کثیری از ثبت نام کنندگان شرکت رامک خودرو در سال 96 و97 که تعهد شرکت 120 روزه بوده ولی متاسفانه بعد از گذشت 2سال و اندی هنوز خودرو را تحویل نگرفته وبا قیمت صد میلیون قرارداد بوده که هم اکنون با قیمت 380 میلیون میلیون صحبتش هست تحویل بدن.
از جنابعالی خواهشمندیم در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمائید.
البته پیشنهاد بنده این میباشد که اگر شرکت رامک خودرو نمیتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد میتواند از محصولات ایرانخودرو جایگزین وتحویل نماید.باتشکر فراوان
محمود سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۷
0
0
باسلام .جناب اقای رییسی.لطفا احکام اعضای کمیسیون ملی جبران خسارت اشتباه قضایی را ابلاغ بفرمایید. این تاخییر حنابعالی موحب اطاله دادرسی شده است که از جنابعالی بعید است .با تشکر
محمود سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۸
0
0
باسلام .جناب اقای رییسی.لطفا احکام اعضای کمیسیون ملی جبران خسارت اشتباه قضایی را ابلاغ بفرمایید. این تاخییر حنابعالی موحب اطاله دادرسی شده است که از جنابعالی بعید است .با تشکر
09194141252
حسین رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۷
0
0
با سلام عرض ادب
قانون حمایت از خانواده را طوری اجرا کنید که از پاچیدگی خانواده جلوگیری کند.
با تشکر بسیار فراوان
Aghdasmolavi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۶
0
0
باسلام خدمت آقای ریسی سید محترم و ریس قوه قضاییه.واقعا من به شما خیلی افتخارمیکنم اینجانب از استان لرستان شهرستان پلدختر میخوام چند دقه وقت شما رو بگیرم.آقای رییسی پدر وبرادر اینجانب در دادگاه پلدختر دو پرونده داشتن که به دلیل زیر پا گذاشتن حقشون توسط قاضی نامرد محکوم شدن.آقای خادمی قاضی حقوقی و آقلی کرم رشنو که قاضی هستن تو پلدختر با آشنا بازی رای صادر میکنن ما نمیدونیم از دست خیانت این دونفر به کجا پناه ببریم حرف دلمونو به کی بزنیم به امام حسین من به عنوان فرزند این خانواده دچار افسردگی و بیماریهای عصبی شدم.پرونده تیراندازی داشتیم که با وجود اسناد ومدارک،پیگیری تماسهای تلفنی مجرم ،داشتن شاهد وداشتن اثرانگشت وامضا شاهد واعتراف در انظار پلیس امنیت،ولی قاضی اینها رو نادیده گرفت و رای برائت صادر کردولی چندماه قبل از صادر شدن رای دادستان شهر و بازپرس قرار بازداشت براش صادر کردن.آقای خادمی و آقای رشیدی و آقای کرم رشنو تو دادگاه پلدختر آشنا بازی میکنن.واین آقای خادمی خودش به جای شاهدین پرونده حرف میزند و حکم صادر میکند.تو رو به امام حسین تو رو به ابوالفضل عباس به داد پلدختر سیل زده محروم برسید.ماهی چند قتل صورت میگیرد ولی کسی نیست حق را به حقدار برسد.حراست دادگاه پلدختر هم خیلی ضعیف هست.یا حق.اگه حراست دادگاه پلدختر برنده و محکم باشد هیچ قاضی اجازه زیر پاگذاشتن حق دیگران را ندارد حراست دادگاه خودش از همه بدتر هست
Aghdasmolavi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۰:۳۰
0
0
با سلام خدمت سید بزرگوار و افتخار دولتم سید جان به اباالفضل قسم من خیلی دوست داشتم رییس جمهور بشید به شما هم رای دادم.رییس محترم قوه قضاییه من از استان لرستان شهرستان پلدختر مزاحم اوقات شریفتون میشم ما در آبان ۹۷یک پرونده در دادگستر شهرستان پلدختر داشتیم که با گذشت یک سال و پشت گوش انداختن و به دلیل نسبت فامیلی جدید
با مجرم پرونده،رای به نفع مجرم صادر شد ومامحکوم شدیم. وحق اموال ما رو به آب انداخت ما الان با مال دزدیده شده با مال تیر زده شده حقمونو از کی بگیریم تو رو به جدت قسم تو دادگاه پلدختر نظارت کن .دوتا قاضی داره که که فقط با پارتینی و آشنا بازی رای صادر میکنن.تو‌رو به جدت قسم تو رو به سیدالشهدا قسم نظارت کنید.بخدا من به عنوان شهروند این شهر افسردگی گرفتم. اگه لازم هست میتونید ایمیل بزنید تا اسم اقایون قاضی رو هم بدم در خدمتم
رانندگان نگون بخت ماشین امداد و اتفاقات گاز استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۱
0
0
با سلام خدمت جناب آقای رئیسی : ما جمعی از رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز در نواحی و شهرستان های استان فارس تبعیض و ظلم هایی در حق ما و خانواده هایمان میشود ، بخاطر اینکه سه نفر بر روی ماشین امداد و اتفاقات گاز بصورت دو روز روزکار ، دو روز شبکار و دو روز استراحت که مجموعا در ماه 252 الی 240 ساعت کار میکنیم و در موارد کاری علاوه بر رانندگی کمک نیروی امدادی هم هستیم و بهشون کمک میکنیم و ماهیانه دریافتی ما یک میلیون و ششصد هزار تومان میباشد و هیچ یک از مزایا اعم از اضافه کاری ، شبکاری ، تعطیل کاری ، جمعه کاری ، حق شیفت ، حق مسکن ، حق بن ، حق اولاد ، عیدی و پاداش ، مرخصی ، سنوات ، ایاب ذهاب و ... به ما تعلق نمیگیرد و حتی طبقه بندی مشاغل هم برای ما اجرا نشده و ما پا به پای نیروهای امدادی که چهار نفر هستند و همه ی مزایا را دریافت میکنند شبانه روز کار میکنیم . رانندگان امداد و اتفاقات گاز در خود شهر شیراز این آیتم ها رو دریافت میکنند ولی به ما این مزایا رو نمیدهند ، اگر عدالتی هم باشد مگر ما با رانندگان خود شهر شیراز چه فرقی داریم که این تبعیض ها رو در حق ما انجام میدهند مگر خانواده های آنها با خانواده های ما فرق دارند ؟ آیا با این تورم و با این حقوق ناچیز میتوان زنده ماند ؟ مگه ما و خانواده هایمان چه گناهی مرتکب شدیم که باید این همه ظلم را تحمل کنیم ؟ ما همیشه شرمنده همسر و فرزندانمان هستیم ، برای یک ماه هم که شده مسئولین خودشان را بجای ما بگذارند تا بدانند ما و خانواده هایمان چه زجر و سختی را تحمل میکنیم. واقعا توی این اوضاع چطور میتوان با این حقوق زندگی کرد ؟ چرا حق و حقوق ما را پایمال میکنند ؟ چندین مرتبه هم به بازرسی شرکت نفت گزارش داده ایم ولی در هر مرتبه با ترفندی از پاسخ به ما تفره رفتند و کاری برای ما انجام ندادند ، نمیدانم چه دستی پشت این ماجراست که نمیگذارند ما به حق و حقوق خود برسیم لذا اینجانب عاجزانه از شما که فردی عدالت محور و مخللص هستید تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنید تا ما رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز نواحی و شهرستان های استان فارس به حق و حقوق خود برسیم ... با تشکر
Elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹
0
0
با سلام خدمت اقای رییسی ازتون خواهش میکنم در ازاد کردن زندانیان مهریه تجدید نطر کنید حق ازدواج و فرزند مهریه و طلاق اگه دسته مرد باشه پس حق و حقوق زنا چی میشه جامعه به گند کشیده میشه و مردا هر کاری دلشون میخواد مبکنن با زنا و زنا هم برایه نون شبشون به فساد کشیده میشن تورو خدا مادرایه مملکتو مراقب باشبد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۶
0
0
در خصوص حدود اعمال ماده (1085) قانون مدنی است که مقرر می‌کند: «زن می تواند تا مهر به او تسلیم نشده از ایفاء وظایفی که در مقابل شوهر دارد امتناع کند مشروط بر اینکه مهر او حال باشد و این امتناع مسقط حق نفقه نخواهد بود.» متأسفانه دادگاه‌های خانواده به صرف ظاهر ماده مذکور دعوی الزام به تمکین اقامه شده از سوی زوج را محکوم به رد دانسته و بدون توجه به حدود اعمال این حق از سوی زوجه، موجبات تضییع حقوق زوج را فراهم می آورند. در حالی که به نظر می‌رسد تا زمانی که قانون‌گذار در جهت هماهنگ کردن قوانین خانواده با عرف و ایجاد شرایطی برای اعمال چنین حقوقی، دست به اصلاحاتی نزده، دادرسان محاکم باید براساس تکلیف مقرر در اصل یک‌صدو شصت و هفتم قانون اساسی با بهره گیری از منابع فقهی _ که عمده مقررات راجع به خانواده متأثر از آن است _ احکام منصفانه‌تری را صادر نمایند. از نظر حقوقی در خصوص حدود اعمال ماده (1085) قانون مدنی از سوی زوجه... لطفا در خصوص حق حبس بانوان ، بالاخص بانوانی که دارای شرایط وِیژه پرده بکارتی دارند ، هرچه سریعتر فکری شود
وکیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۱
0
0
جناب آقای رئیسی
از حضرتعالی انتظار می رود در خصوص ماده 1085 تفکر ویژه ای نمائید.
تحقیقات و بررسی های به عمل آمده نظریات اکثریت حضرات آیات اعظام تقلید ، دکترین حقوقی در خصوص ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی حاکی از آن است که متاسفانه آراء اصداری ۸۰۷ و ۷۱۸ هیات عمومی دیوان عالی کشور که مستفاد از ماده ۲۷۱ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری در حکم قانون است و جز با قانون قابل تغییر نیست هر دو مغایر با نظر اکثریت فقها مراجع عظام تقلید فاقد وجاهت شرعی و قانونی می باشد برطبق اصل چهارم قانون اساسی که صریحا اعلام می کند ” کلیه قوانین و مقررات حاکم در کشور باید بر اساس موازین اسلامی باشدو تشخیص تطابق یا عدم تطابق بر عهده شورای نگهبان است . از اصل فوق استنتاج می شود که آراء وحدت رویه نیز باید بر اساس موازین و شرع مقدس اسلام تدوین گردد چرا که درکشور جمهوری اسلامی ایران حاکمیت با موازین اسلام است بدون تردید آراءوحدت رویه که در حکم قانون می باشند باید با موازین شرعی و قانون اساسی مطابقت داشته باشند . رای وحدت رویه شماره ۷۰۸ هیات عمومی دیوانعالی کشور دائر بر بقای حق حبس زن در صورت تقسیط مهریه و رای شماره ۷۱۸ هیات عمومی دیوانعالی کشور راجع به گستره حق حبس به مطلق تمکین عام وخاص ، ‌ هر دو علاوه برمخالفت صریح با نظر اکثریت فقها مراجع عظام تقلید ، دکترین حقوقی و روح حاکم بر قانون اساسی به ویژه اصل دهم و اصل چهلم و با آنها سازگارنمی باشد .
جمیله طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۵
0
1
سلام و خدا قوت خدمت جناب اقای رییسی.از جنابعالی خواهشندیم جهت نظارت بر کار دادگستری های شهرستان ها نیز نیروی کار امد مسول کنید تا ما خانواده ها در شهرستان ها نیز گرفتار رشوه گری و پایمال شدن حق مظلوم توسط ظالمین نگردیم.در اثر نزاعی که چهارسال پیش بین دو نفر در شهر دولت اباد اصفهان انجام گرفته و به دادخواست و شکایتشان عکس العمل درستی توسط دادگستری اقدام نشده متاسفانه در سال ۹۸نزاع بصورت گروهی انجام گرفته و بازم دادستان محترم با توجه مشهود بودن اقدامات دوطرف فقط یه طرف دعوی را بازداشت نموده اند که مطمنا پس از رهایی نزاع های بیشتری صورت خواهد گرفت.لذا من به عنوان مادری پیر که پسر نان اورم ناخواسته وارد این دعوا گشته از شما خواهشمندم تا دستوری فرمایید تا بدون رشوه گری به این پرونده رسیدگی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۶
0
0
با سلام و خدا قوت خدمت جنابعالی.بسیار خرسندیم از انتصاب بجا و بحق شما و امید است که چراغ راهی باشید برای همه مردم مظلوم ایران .جناب اقای من به عنوان مادر پیری که چهار سال است فرزندان و نان اوران زندگیمان در گیر قضاوت های نادرست شده انداز شما درخواست رسیدگی به مراکز قضایی شهرستان ها هستم تا دست رشوه بگیران و رشوه دهندگان و پایمالی حقوق مردم عادی کم شود.متاسفانه در شهرستان دولت اباد اصفهان چهار سال پیش نزاعی بین دونفر صورت گرفت و باتوجه به اینکه یک طرف نفوذ زیادی در دادگستری داشتند به پرونده خوب رسیدگی نشد و این جریان در این چهارسال ادامه داشته و دعواهای بیشتر و با شدت بیشتری و همچنین با تعداد نفرات بیشتری صورت گرفت و بازم متاسفانه هیچ اقدامی تو سط دادگستری انجام نشده است و حال پس پیگیری های من پیرزن دادستان محترم فقط دستور دستگیری فرزندان من در صورت مشهود بود نزاع های طرف مقابل یعنی فقط یک طرف دعوا را صادر نموده است.لذا باتوجه به سالهای قبل و تهدیدات و تحریکات صورت گرفت از طرف با نفوذ پس از رهایی فرزندانم اتفاقات بدتری صورت خواهد گرفت که من هربار این را باداد
ستان محترم درمیان گذاشته و خواهان راه حلی برای فیصله این نزاع که هرروز تعداد بیشتری را درگیر میکند خواستارم.اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.لذا از شما خواهان مساعدت در این زمینه میباشیم.جوانان بیگناهی درگیر این مو ضوع شده اند بخاطر جوانیشون کمک کنید.
فهیمه خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۱
0
0
باسلام خدمت جناب اقای رییسی خواهشمندم به نظراتی که نظام پزشکی به خطاهای پزشکی میدهند رسیدگی کنید .من عمل اندسکوپ سینوس انجام دادم که باعث نابینایی چشمم شد که جواب غیر منطقی دادن.وپزشک را تبرئه کردن.چرا درست رای نمیدن وحق من را پایمال کردن
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۳
0
0
سلام تو شهرستان ما نمیتونیم با یک رئیس دادگستری ملاقات کنیم ملاقات با رئیس قوه قضائیه پیشکش کسی نیست بداد ما برسه ما که هر چه تلاش کردیم حرفمون رو بگوش کسی برسانیم اما موفق نشدیم چرا باید تشخیص دوقاضی محترم اینقدر اختلاف باشه ما که از این احکام ناصواب ناراضی هستیم خدایا قسمت میدهم به ذات مقدس رسول گرامی اسلام شماهم راضی نباش
محمد رضا صلحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۴۴
0
0
سلام سید بزرگوار امیدم بعد خدا شمایی من یک خطا کردم از روی سادگی مواد مخدر تریاک آوردم الان بیمه تامین اجتماعی من در خطره خودم منتظر حکمم زندان بشم جریمه بشم ماشینم هم بره آخر عدالت کجاس من نه سابقه دارم نه آزارم تا امروز به مورچه ای نرسیده از دوستداران آقا امام رضا و رهبری هم هستم خداشاهده دوماهه با وجود ناراحتی پا و قلب دائما در حال گریه هستم زن و بچم هم بد تر از من. داریم تو این زمان به گدایی میفتیم ترا به امام رضا کمکم کنید. از فشار ابرو سکته کردم و عمل کردم سید بزرگوار کمکم کن تنها دارایی من در زندگی از خانوادم گرفته نشه به امام رضا قسمت میدم کمکم کن دادسرای انقلاب کرج شماره پرونده9809982653700491به ارواح طیبه شهدا من یکبار خطا کردم نمی‌دانم با یک خطا باید به طور کل نابود بشم.. کم‌کم کن سید خدا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۶
0
0
با سلام خدمت آقای رئیسی محترم من دختر ۲۷ساله هستم از شهرستان جلفا ازتون عاجزانه خواهش میکنم التماستون میکنم یه حالی به این دادگاه شهرستانمون بکنید تا کی میخوان حق یه جوان رو زیر پا بزارن تا کی میخوان بنابه دلیل هایی که خودشون دارن حق یه جوان رو زیرپاشون له کنن من یه جوانم که به خاطر مهریه اونقدر بهم ظلم کردن و میکنن که دیگه نمیدونم چیکار کنم نه تنها برا من برای چندین نفر هم ظلم کردن اگه یه فکری به حال ما بکنین ممنون میشم
ف م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۰:۵۹
0
0
سلام آقای رئیسی خداقوت جان جانان .
ده سال پیش چندتاازآقایون کارمندحوزه علمیه قم به اسم حوزه تعاونی مسکن زدندوقول ساخت دوساله ی آپارتمان بهمون دادند خونه وطلاو....روفروختیم ورفتیم مستاجری وده میلیون هم به حساب تعاونی ریختیم به عشق آپارتمان تادوسال دیگش اماالان ده سال میگذره ومعلوم شده زمینی که خریده بودند صاحب دیگه ای داشنه وپرونده ی شکایت هم درست کردیم باکمک تعدادی ازاعصا ولی فایده ای نداره به رهبری هم نامه نوشتم شهریور ولی هنوزخبری نشده کمک کنیدتامشکل حل بشه
ف م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۱:۰۰
0
0
سلام آقای رئیسی خداقوت جان جانان .
ده سال پیش چندتاازآقایون کارمندحوزه علمیه قم به اسم حوزه تعاونی مسکن زدندوقول ساخت دوساله ی آپارتمان بهمون دادند خونه وطلاو....روفروختیم ورفتیم مستاجری وده میلیون هم به حساب تعاونی ریختیم به عشق آپارتمان تادوسال دیگش اماالان ده سال میگذره ومعلوم شده زمینی که خریده بودند صاحب دیگه ای داشنه وپرونده ی شکایت هم درست کردیم باکمک تعدادی ازاعصا ولی فایده ای نداره به رهبری هم نامه نوشتم شهریور ولی هنوزخبری نشده کمک کنیدتامشکل حل بشه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۳
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شمامقام عالی جناب اقای دکترچندماه پیش به دلیل پارتی بازی یکی از اعضای شورای حل اختلاف که پدرزن بنده بوده با اراعه شکایتی کذب ودروغ مبنی برفهاشی من توسط دادیاردادگاه به زندان فرستاده شدم ودروز بعد با گرفتن اثرانگشت و عکس وتشکیل سوع سابقه ازادشدم که متن کامل شکایت و دادرسی خودراخدمت شماارسال میکنم بنده بااینکه کارمند ومهندس برق اداره ای میباشم بدون درنظرگرفتن ابرو وحیثیت خودوخانواده ام من رابه زندان انداختندبدون هیچ مدرک محاکمه پسندی از شماتقاضادارم بعداز ارسال مدارکم پیگیری کنید تاحدااقل پرونده سوءسابقه بنده اصلاح شود
من خیلی ازسایتهاراگشتم تاشماراپیداکنم حداقل بتوانم صدای بی عدالتی این دادیار بی رحم رابه گوش شمابرسانم که خدامیداندچندنفرمثل بنده رااینگونه زندان وباابرویشان بازی میکنند ای کاش میتوانستم به طریقی ماجرای خودوپرونده وحکمم رابه دستتان برسانم که با ابرووشرافتم دراین شهرکوچیک بازی شده ودست نشان مردم وهمکارهایم شده ام بنده فرزند رزمنده وجانباز واز خانواده شهدانیزمیباشم دوتاازعموهایم شهیدشده اندمادرم همسرشهید پدرم جانباز من هیچ ادعایی درمورد جنگ وجانبازی پدرم ندارم ولی اون دادیاری بافریادپدرمن رااز درب اتاقش بیرون کردچه حقی داشت پدری که برای این مملکت جنگیده تااین دادیاربه مقام برسد وسراون دادبزنه وفرزندش رازندان کند ابرو وشرف چندین ساله اوراببرد توروخدا پیگیری کنید خواهش میکنم به خاطراشکهای پدرم وابروی ریخته شده اش ۰۹۱۳۹۴۷۹۲۵۵
م طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۰
0
0
سامانه شکایت گرانی و بهداشت کرج را هر موقع تماس میگیریم جواب نمیدهند و اصلا رسیدگی به عمل نمی اید و پیگیری شکایتمون هم میکنیم بهمون میگن با اقای ریسی تماس بگیرید گرانفروشی و عدم تاریخهای درج شده بر روی کالاهای خوراکی همگی دروغ و فاسد هست مخصوصا چهارراه طالقانی کرج که کیوسک هایی که دارن مواد خوراکی میفروشند قیمتها با قیمت درج شده فرق داره و فاسد هم هستن میگن بما چه تاریخ مصرف داره
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱
0
0
سلام
چرا به قضات و دادستان ها این همه قدرت بسیار گسترده داده شده که خود را تافته جدا بافته میدانن و ادم جرات نمی کنه باهاشون حرف بزنه؟
محمد علی جھانیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۸
0
0
سلام خدمت حاج آقا رئیسی بزرگوار و گرامی من مشکلی قضایی دارم توشهرستان نتوانستم حل کنم لطف کنید راهنمایی کنید حضوری خدمت برسم یا همینجا میتوانم مشکلم رابه عرض برسانم سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۶
0
0
سلام خدمت اقای ریسی در سال ۱۳۷۳ ریس جمهور برای افتتاح دانشگاه آزاد به شهرستان مهاباد آذربایجان غربی اومد در این سفر هزینه خریدزمین شهرک صنفی کاوه را پرداخت کرد واداره اصناف متری نهصد تومان از اعضا پول گرفت برای تحویل زمین هیعت امنا شهرک میانگین از هر عضو پانزده میلیون گرفته تقریبا نزدیک دویست پنجاه مغازست نزدیک چهار میلیارد درزمانی که دلار صد تومان بوداز اعضا پول گرفتند در طول این چند سال جدول کاری شده آب وبرق کشیدند وپارسال گاز کشیدند بابت امتیاز برق آب دویست هزار گرفتند واسه هیعت امنا هر مغازه دومیلیون خرج برنداشته باقی این پول کجا خرج شده یکی از اقایون نون شب نداشت الان سوار ماشین سه میلیاردی میشه اعتراض کردم در جواب گفت بخوربخوره تو ایران کسی جوابتو نمیده برو هر راه سخت بگیر همین حرام خورا هستند باعث بدبینی مردم میشند اسم یک مملکت خراب میکنه توراخدایک نفر از دادگستری بره به حساب این شهرک رسیدگی کنه چرا چند نفر دست تو جیب دویست پنجاه نفر زحمت کش میکنه بعد به ریش مردم بخنده وبگه اون کارشناسی که میاد باپول میخرمش با پرویی تورا خدا رسیدگی کنید حق این مردم زحمت کش پایمال نشه وامثال این اقا از مردم سواستفاده نکنه باسپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۰
0
0
سلام خدمت اقای ریسی در سال ۱۳۷۳ ریس جمهور برای افتتاح دانشگاه آزاد به شهرستان مهاباد آذربایجان غربی اومد در این سفر هزینه خریدزمین شهرک صنفی کاوه را پرداخت کرد واداره اصناف متری نهصد تومان از اعضا پول گرفت برای تحویل زمین هیعت امنا شهرک میانگین از هر عضو پانزده میلیون گرفته تقریبا نزدیک دویست پنجاه مغازست نزدیک چهار میلیارد درزمانی که دلار صد تومان بوداز اعضا پول گرفتند در طول این چند سال جدول کاری شده آب وبرق کشیدند وپارسال گاز کشیدند بابت امتیاز برق آب دویست هزار گرفتند واسه هیعت امنا هر مغازه دومیلیون خرج برنداشته باقی این پول کجا خرج شده یکی از اقایون نون شب نداشت الان سوار ماشین سه میلیاردی میشه اعتراض کردم در جواب گفت بخوربخوره تو ایران کسی جوابتو نمیده برو هر راه سخت بگیر همین حرام خورا هستند باعث بدبینی مردم میشند اسم یک مملکت خراب میکنه توراخدایک نفر از دادگستری بره به حساب این شهرک رسیدگی کنه چرا چند نفر دست تو جیب دویست پنجاه نفر زحمت کش میکنه بعد به ریش مردم بخنده وبگه اون کارشناسی که میاد باپول میخرمش با پرویی تورا خدا رسیدگی کنید حق این مردم زحمت کش پایمال نشه وامثال این اقا از مردم سواستفاده نکنه باسپاس
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۵۲
0
0
با سلام خدمت حاج آقا رئیسی.بنده ساکن کرمانشاه هستم حدود 10سال پیش یک قطعه زمین خریداری کرده ام که بعد از مدتی متوجه شدم که سرم کلاه گذاشتن بعداز حدود5سال است که وکیل گرفتم اما در دادگستری کرمانشاه به علت بی عدالتی کارکنان مشکل من لاینحل شده از شماعاجزانه تقاضا دارم به خاطر رضای خداوند به من کمک کنید که حاصل20سال حقوق کارمندی من به دست یک کلاهبردار زمین به فنا نرود.09189953159
آرش خدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۹
0
0
خواهش میکنم پاسخ ما رو بدید
آرش خدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰
0
0
سلام و عرض ادب .جناب رئیسی آیا درست است بعداز ۴۵سال که ما تو یه محل فقیر نشین تهران زندگی میکنیم و پدران بعد انقلاب اسلامی در آبادانی کشور تلاش فراوانی کردن .یه خدا نشناسی از آمریکا که دشمن خونی ما هستن و با تمام تحریم های ظالمانه مردم کشورمان رو تحت ظلم قرار دادن .بیان و با یک سند شاهنشاهی شکایت کنن و قاضی هم تمام همکاری لازم رو با این آمریکایی بکنه و ۱۲ خانواده رو آواره و سردرگوم کنه .خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنیین .ما قدرت این که از خود دفاع کنیم رو نداریم یا حق
کلثوم حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۸
0
0
بسمه تعالی
ریاست محترم قوه قضاییه اقای رئیسی
سلام علیکم
اینجانب کلثوم حیدری فرزند قیاس به استحضار می رساند با توجه به اینکه همسر اینجانب قدرت الله بیگلری فرزند حسینعلی به شماره ملی 5029716017 متولد ۱۳۴۶/۶/۱۱ ساکن شهر قم در تاریخ ۱۳ /۳/ ۹۸ در مرز مهران توسط مامورین عراقی دستگیر شد و اکنون در زندان شهر کوت بازداشت و تحمل کیفر می باشدو این که بنده یک خانم تنها و خانه دار چهار فرزند دارم فرزندان ازدواج کرده اند با وضعیت مالی ضعیف برای ملاقات همسر به کشور عراق سفر می‌کنم بسیار مشکل و هیچ درآمدی ندارم و ایاب و ذهاب به کشور عراق با مشکل روبه‌رو هستم و از سوی دیگر خطرات راه و غیره و بالا بودن هزینه ممکن نیست.ماهی دو بار به ملاقات می روم با پسرم که هزینه هر دو یک میلیون و دویست میشود با پول خرجی که به همسرم می دهم . همسر بنده به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر (تریاک) محکوم شده است که فقط برای مصرف شخصی خود بوده و برای کار کردن بنایی به شهر نجف سفر کرده بود در مرز مهران دستگیر شده است و به ۷ سال زندان محکوم شده است از جنابعالی خواهشمندیم به دلیل کهولت سن همسر ۵۵ سال دارد و تحمل زندان در غربت بسیار دشوار و موجبات صدمات روحی و روانی و جسمی به ایشان می گردد و شرایط زندان بسیار سخت و حق تلفن زدن ندارد و غذاهای بی کیفیت و هر هفته نیم ساعت ملاقات می باشد منو پسرم که ۳۲ سال دارد هنوز ازدواج نکرده و چون پدر اگه ۷ سال در زندان عراق بماند نمیتواند ازدواج کند وزندگیش نابود میشود .و همچنین بنده و پدرش اگه این همه سال در زندان عراق بماند نمیتوان تحمل کرد و میترسیم اتفاقی ناگوار برایش خدای نکرده رخ دهد.در مجموع زندگی هر سه بسیار مشکل و سخت نا امید است. و همسر بنده هیچ سابقه ای به جرم مواد مخدر در ایران و عراق را تا به حال نداشته و بار اول بود از مقام محترم عاجزانه خواهشانه تقاضا موافقت و مکاتبه با کشور عراق در جهت انتقال ایشان یا تبادل با زندانی عراقی در ایران با توجه به قانون استرداد مجرمین تبادل زندانیان که موافقت کرد بین دو کشور انجام شده است نسبت به تبادل زندانی فوق ذکر از کشور عراق به ایران اقدامات شایسته را منظور فرمایید.
با تشکر و تجدید احترام
09192539224
09374130505
شاکی از یک پسرشهید کلاهبردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷
0
1
باسلام ‌
جناب آقای رییسی از شما انتظار دارم که عدالت را برقرارکنید میخواهم بدانم که آیا جمهوری اسلامی به فرزندان شهدا مجوز کلاه برداری داده وگفته که چون فرزند شهید هستن اجازه دارن که هرکاری بکنن وپول مردم وبخورن چون فرزند شهیدن وهیچ کس نیست که به داد ما برسه کسانی به اسم فرزند شهید پول مردم ومیخورن وکلمه مقدس شهید رو لکه دار میکنن بعد ادعای مسلمونی میکنن خیلی متاسفم چجوری جواب خدارو پس میدین بعضی از خانواده های شهدا چقدر عزیزو فروتن وبعضیا چقدر از این کلمه مقدس وعزیز سواستفاده میکنن ای وای برما
حجت اله رئیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۱
1
0
سلام علیکم جناب اقای رئیسی اینجانب حجت اله رئیسی باکد ملی ۱۸۱۹۰۲۱۴۹۱ بنده یک پاسدار بازنشسته با ۴۰ ماه جبهه وجانباز هستم درسال ۱۰ ۶ ۹۷ اقدام به ثبت نام یک دستگاه خودرو نمودم از شرکت کرمان موتور بعد ۸ ماه که دعوت نامه آمد و با افزیش ۱۷۰ درصدی قیمت ماشین ۱۲۳ ملیونی را به۳۰۰ افزایش دادن ولی پول من همان ۱۰۰ ملیون وتقاضی ۱۸۶ ملیون کردن من از طریق سازمان حمایت شکایت کردم پرونده اینجانب ور تعژرات حکومتی خ مطهری است شعبه ۷۰ شماره۱۳۴۴ خواهشمندم بزر گواری فرمائید به شکایت اینجانب رسیدگی فر مائید وحق من و زن وبچه ام رابستانید از خداوند مننان دعای طول عمر صحت وسلامت را
برای شما دارم
شاکی از یک پسرشهید کلاهبردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۷
0
0
باسلام ‌
جناب آقای رییسی از شما انتظار دارم که عدالت را برقرارکنید میخواهم بدانم که آیا جمهوری اسلامی به فرزندان شهدا مجوز کلاه برداری داده وگفته که چون فرزند شهید هستن اجازه دارن که هرکاری بکنن وپول مردم وبخورن چون فرزند شهیدن وهیچ کس نیست که به داد ما برسه کسانی به اسم فرزند شهید پول مردم ومیخورن وکلمه مقدس شهید رو لکه دار میکنن بعد ادعای مسلمونی میکنن خیلی متاسفم چجوری جواب خدارو پس میدین بعضی از خانواده های شهدا چقدر عزیزو فروتن وبعضیا چقدر از این کلمه مقدس وعزیز سواستفاده میکنن ای وای برما
صفر چراغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۹
0
0
سلام وقتی سال سال تولید و اشتغاله چرا باید از طرح تولیدی من که تولید فیلتر هوا در روستای غرغن از شهرستان داران در استان اصفهان است بعد از اماده کردن تمام مدارک و ارسال به استانداری و گرفتن معرفی نامه به بانک سینا در اصفهان برای گرفتن وام اشتغال روستایی بعد از گذشت چند ماه با دلایل بیخودی بدون اطلاع قبلی پرونده را رد کردند و بهانه اوردن در صورتی که ما تمام مدارک و ضمانت نامه ها را به بانک داده بودیم کاش کمی به فکر مردم بدبخت روستاها بودید و اینقدر سنگ جلوی پای ما نمی انداختید کاش عدالت را رعایت میکردید و به کسانی که نیازمند هستند کمک میکردید و جلوی وام ما بد بد بختها را که برای کار زحمت کشیدیم تا خودم و پسر جوان بیکارم را از بد بختی نجات بدم تا برای کار و مسافر کشی از شهرستان به اصفهان نرم اقای سید شما را به خدا به داد ما برسید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۰:۵۶
0
0
سلام جناب رئیسی تو رو خدا کمکمون کنین پدر من شنبه حضوری میان تهران اما واقعا نمیدونم کجا باید برن که مشکلمون روحل کنن ما مشهد هستین وبانک ملت برای ۴۰میلیون که نصفش دیرکرد است حکم توقیف دادن نداریم به قرآن به جان دو تابچه هام نداریم قراره خونه فروش بره که همشو بدن برای طلبکارا هر کی نیدونه راهنمایی کنه ممنون میشیم گناه ما بچه ها چیه که آب شدن پدر ومادرمون روباید ببینیم۰۹۳۹۵۲۴۰۵۹۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۴:۳۲
0
0
سلام اقای رییسی به نظرم شمایا شعار میدید یا این نامه ها رو نمی بینید بهتره اول از قضات فاسدی که از بیت المال حقوق دریافت میکنند تا از حق دفاع کنن ولی با گرفتن رشوه ناعدالتی رو ایجاد میکنن وهمین طور مامورانی که دله دزدی میکنن وابروی نطام رو میبرن پس چرا اقدامی نمیشه رییس اطلاعات یک شهر وقتی دزد میشه وای به حال بقیه استان های اطراف رو یه سرک بکشید متوجه میشد با شعار دادن مردم رو امیدوار نکنید
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۸
0
0
با سلام خدمت رییس محترم قوه قضاییه جناب اقای رییسی
با توجه به اقدامات خوب شما چرا علیرغم شکایت و پیگیریهای افراد زیاد در خصوص تخلفات و بی عدالتهای که در رسیدگی و صدور ارای دادسرا وشعبه اول دادگستری شهرستان اسلام اباد غرب انجام میشه هیچ پیگیری نمیشه و خواهشمندیم روابط بین وکلا و شعبه اول دادگستری و دادسرا این شهرستان رسیدگی شود چرا که مردم دچار ناامیدی شده در خصوص ارای صادره در این شهرستان لطفا رسیدگی کنید مردم با حضور شما امید به ریشه کن شدن این فساد ها دارند .ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۹
0
0
با سلام
سه سال پیش مغازه‌ای در اجاره ما بود ، یه روز جمعه صاحب مغازه، قفل مغازه رو میشکنه و اجناس رو بیرون می اندازه. فردای همان روز خودش در مقابل پلیس اقرار کرد و پلیس بازداشتش کرد، با وثیقه آزاد شد بعد از دادگاه تخمین خسارت زدند... باید خسارت میداد که یهو قاضی عوض شد... حکم عوض شد،خطاکار که محسوب نشد ،خسارت ماهم پایمال شد، پول پیش اجاره ماهم خورده شد...

این هم حکایت مظلومیت قشر ضعیف و ثروت اغنیا
معصومه کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۰
0
0
با سلام خدمت ریاست محترم قوه قضاییه حاج آقا رئیسی
لطفا در حکم های سنگین محکومین مواد مخدر تجدید نظری کنید و بخاطر همسر و فرزندان شرایط جایگزین حبس برای آنها ایجاد کنید تا زندگیها از هم نپاشه و به کودکان کار و زنان خیابانی و فساد اضافه نشه. بنده به شخصه مدت یک سال هست ازدواج نمودم و سه ماه باردارم و کسی رو هم جز خدا ندارم.در این شهر غریبم و تنها. همسرم را که اهل مواد و موادفروشی هم نبود و نیست به ناحق گرفتار زندان کردند و قاضی بدون توجه به دفاعیات او برایش ۲۱ سال حبس برید .آیا هیچ فکر کردن ک با این حبس سنگین چه بلایی بر سر من و کودکم می آید؟؟ لطفا یه فکری به حال ما بکنید و به بی کفایتی بعضی قضات که اینگونه رای صادر میکنند با رشوه و پول دست به قلم میشن برخورد قاطع بکنید..ناگفته نماند ک همین قاضی ک بخاطر ۶۹ گرم شیشه که در حیاط منزل پدرشوهرم پیدا شد و هیچ ارتباطی ب همسرم که در آنجا میهمان بود نداشته برایش ۲۱ سال حبس برید و ۷۰ میلیون جریمه درصورتی ک برای شخص دیگری با ۷۰۰ گرم شیشه اورا گرفتند هم ۲۱ سال بریده.. آیا ۶۹ گرم با ۷۰۰ گرم برابری میکند و حکم یکسان دارند؟؟؟؟
شهروند ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۱
0
0
سلام بخاطر خدا بر دیوان عدالت هم نظارت بکنید بخدا قسم در دیوان عدالت یک رای خلاف صادر شده که نوشته به استعانت از خداوند رای صادر می شود اما برابر کلام الله مجید رای خلاف صادر کردن و استعانت از خدا را به دروغ نوشتن . اصلاً نگذاشتن اعتراض رو بگیم پس این هست عدالت تون این هست شعارتون
منتظر تماستون هستم تا جزئیات بگم
۰۹۱۸۴۰۱۰۴۶۶
علی فتحی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۵
0
0
با سلام و ادب
جناب اقای ریسی از پول خود مردم خرج کنید نیروها پیامهای مردم به شما برسونند
120ماه پیش 71میلیون پول دادم شرکت کیمیاگران کویر یزد زیر نظر شرکت نفت که بهم کامیون تحویل دهد نداده که هیچ راس راسم داره میچرخه یا پیگیری کنید یا شعار ندید چقدر بنویسم بفرستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۳
0
0
بازار خودرو با سرعت نور در حال افزایش قیمت است
بدون اینکه کوچکترین نظارتی شود
قیمت بازار خودرو باید نهایتا 5% بالا پایین با قیمت کارخانه فاصله داشته باشد ولی برعکسه قیمت کارخانه را دلالان طمع کار بازار می سازند و خوروسازان باید مطابق معاملات سرسام آور دلالان قیمت تعیین کنند!
اگر حرف بنده درست بود و جوابی داشتم لطفا جواب دهید
ممنون
ID در اینستاگرام
omidsoltani666
مالکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۷
0
0
سلام وقت بخیر آقای رئیسی قریب به نه سال هست که پروژه مسکن مهر استان کردستان شهر سنندج ثبت نام کردم باوجود اینکه کل پول رو واریز کردیم ولی پیمانکار با کمک مسکن شهرسازی استان هماهنگ کردن که پول بیشترمیخواهن بیشتر اعضا پروژه اجازه نشین هستن به تورو خدادادمابرسید
قدرت الله احمدخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۷
0
0
با عرض سلام و ادب الحمدِلله مسئول دلسوزی پیدا شده بداد مردم میرسد انشاالله جناب سید بزرگوار من بازنشسته نیروی انتظامی هستم شما را به جدبزرگوارتان جهت پیشگیری از پاشیده شدن زندگیم با شماره ۰۹۱۱۵۰۱۵۶۱۳استان گیلان شهرستان رودسر تماس بگیرید به جدتان سوگندتان دادم منتظرتماستان هستم چون مکانی برای نوشتن عرایض پیدا نکردم
علیرضا فتحی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۳
0
0
با سلام وادب
اینجانب مدت ده سال است مبلغ 71میلیون به شرکت کیمیاگران کویر یزد به مدیریت میرزا محمود دهقان چناری زیر نظر شرکت ملی نفت استان یزد
پیش پرداخت برای تریلر ولوو اف هاش داد که کامیون را تحویل نداد بعد از مدت دوسال حکم تحویل کامیون را گرفته وایشان احضار کردند که تحریم بودایم کامیون ندادند که با حکم مقام قضای به شرکت سایپا دیزل مراجه کردم وگفتند 30 عدد کامیون تحویل گرفت است واکنون نیز شرکت کامیون تولید میکند این افراد ضد انقلاب بوداند و میخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند که ما تحریم هستیم ونه بند چند ده نفر را نابود کرده است و ریس دادگاه یزد متاسفانه برسی نمیکند که این اقا ان موقع 30کامیون را بازار ازاد فردخته به ارزش مالی هفت میلیارد سال 89 مگر میشود کسی این همه پول را به جیب بزند و بعد اعلام ورشکستگی کند تمام این اقا چند وکیل خوب گرفته ومال مردم را خورد است خواهشمندم پیگیری کنید تا هم اکنون چند نفر از این مال باختگان سکته .فوت ونابود شداند نگذارید چنین افرادی با زندگی مردم بازی کنند
من الا توفیق 09133523209
بهنام محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۰
0
0
اقای رئیسی اینجانب بهنام محمودی خواهشمندم بهم وقت ملاقاتی دهید زیراکه موضوعی را میخواهم برایتان بازگو کنم که خیلی مهم است .سپاسگزارم.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۱
0
0
چطور باید از بانکها شکایت کرد بانهایی که به وام گیرنده در ادرس تبانی کرده اند و ادرس واقعی را نگرفته ند و با عثدرد سر برای ضامن شده اند
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۲
0
0
سرور معظم حضرت آیت الله رئیسی دامت برکاته
وکیل پرونده ای درسندج هستم
بیش از دوماه وثیقه سپرده شده
قرارنظارت قضایی توسط دادگاه نقض شده است
بازپرس شعبه دوم جناب شاگردی ازدستوردادگاه تبعیت نمی کند وموکل راازاد نمی فرمایند
لطفا موضوع راپی گیری نمایید شماره تلفن ۰۹۱۵۱۱۲۵۱۸۸
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۸
0
0
سلام و عرض ادب
مهمترین کاری که شما کردین اینبود که اهسته اهسته اعتماد به مسئولین رو دارین احیا میکنین ..من خودم کلا اعتمادم از بین رفته بود ..و این اولین پیام بعد سالها برای یکی از مسئولینه درود برشما انشااله که ادامه پیدا کنه.
واما درخواستم:
حضرت آقا مجازات زندان برای بدهی های مالی که دراین دوره خیلی ها هم گرفتارش هستن خیلی ناعادلانست ..لا اقل مبلغی را برای استثنا قائل شوید .من خودم بدهکارم و هرروز باترس زندان زندگی میکنم
.با اینکه همیشه هم ایرومندو موجه زندگی کردم ولی با این اوضاع اقثصادی ورشکست شدم لطفا پیگیری بقرمایین
اصالت ایرانی
|
Jamaica
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۸
0
0
کسی به داد ما نمیرسه صدای ما خفه شده
اصالت ایرانی
|
Jamaica
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۹
0
0
جناب سید بزرگوار من یک مشکل دادگاه دارم وخواستم برای مشکلم که خصوصی هست .حضورا خدمت حضرتعالی برسم .آیا امکانش وجود دارد
اریا ایلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۹
0
0
دوساله پرونده شکایتم در زابل با نفوذ رییس شورا و پسرش به در بسته خورده رییس پاسگاه اون منطقه براحتی دستور دادستان دور زد چون دادستان بحرف افراد بیچاره اهمیت نمیده . تمام زندگیمو روی ماشین سنگینی گداشتم که الان دزدان دارن گازوییلش میزنن و من فقط سه دنگ سند دارم و قولنامه سه دنگ دیگه رو نمیدن با بنگاه و رییس شورا هامون شهر زابل همدستن . به مرز خودکشی رسیدم دیگه نمیدونم چیکار کنم . اگر جناب رییسی خودندن این مطلب رو یا نمایندگان ایشون به فاطمه زهرا دیگه اخر خط رسیدم قسطام مونده کرایه کشی میکنم . بفکر بیچاره ها باشید دستم کوتاه از دادگاه و پاسگاه دیگه راهی نمونده برام جز خودکشی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۹
0
0
سلام من چطوری میتونم مشکل خودمو با شما درمیان بزارم چون اینجا هیچ کسی متوجه مشکل من نمیشه
موسی عموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۹
0
0
با سلام امیدوارم که پیام من را بخوانید و بداد من برسید من قربانی بی عدالتی و رشوه از طرف کارشناس تصادفات شدم و متحمل خسارت مالی سنگینی شدم و الان در شرف رفتن به زندان هستم و نمیدانم ونمیتوانم از حق خود دفاع کنم من موسی عموری ساکن استان خوزستان . رامشیر .روستای بیت صیوان ... متاهل و دارای سه فرزند پدرم فوت کرده و مادرم با من زندگی میکند شغلم راننده ماشین سنگین است که در سال 94 دچار تصادف با پیکاب شرکت نفت شدم وچون شرکت قوی است کارشناس اول امد و کروکی را 180 درجه بر علیه من چرخاند و مرا مقصر کرد یعنی خیلی راحت با یک رشوه من بدبخت کرد وبعد اعتراض زدم که هیعت سه نفره که خدا خیرشون بده با وجدان کروکی کشیدن و حق را به من دادند ولی راننده شرکت نفت با کمال پرویی گفت ما همه جا پارتی داریم و به ما میگن باند عقرب و دوباره اعتراض زدند که متاسفانه هیعت پنج نفر حطا اجازه ندادند حرف بزنم مثل روز روشن معلوم بود که رشوه خوردند دار او ندارم را فروختم اخرش هیچ کاری نکردم و به قاضی گفتم که تا اخر قیامت قبول ندارم مقصرم که در اخر حکم قطعی شد و درآمد من فقط در حد نون دراوردن برای بچه‌هایم است اینجا هرکی زورش زیاده میبره کمکم کنید تا به حقم برسم و قدرت وکیل گرفتن ندارم آقای رئیسی کمکم کنید شماره پرونده 9809986157100468 است شماره تلفن 09168049891
موسی عموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۹
0
0
با سلام امیدوارم که پیام من را بخوانید و بداد من برسید من قربانی بی عدالتی و رشوه از طرف کارشناس تصادفات شدم و متحمل خسارت مالی سنگینی شدم و الان در شرف رفتن به زندان هستم و نمیدانم ونمیتوانم از حق خود دفاع کنم من موسی عموری ساکن استان خوزستان . رامشیر .روستای بیت صیوان ... متاهل و دارای سه فرزند پدرم فوت کرده و مادرم با من زندگی میکند شغلم راننده ماشین سنگین است که در سال 94 دچار تصادف با پیکاب شرکت نفت شدم وچون شرکت قوی است کارشناس اول امد و کروکی را 180 درجه بر علیه من چرخاند و مرا مقصر کرد یعنی خیلی راحت با یک رشوه من بدبخت کرد وبعد اعتراض زدم که هیعت سه نفره که خدا خیرشون بده با وجدان کروکی کشیدن و حق را به من دادند ولی راننده شرکت نفت با کمال پرویی گفت ما همه جا پارتی داریم و به ما میگن باند عقرب و دوباره اعتراض زدند که متاسفانه هیعت پنج نفر حطا اجازه ندادند حرف بزنم مثل روز روشن معلوم بود که رشوه خوردند دار او ندارم را فروختم اخرش هیچ کاری نکردم و به قاضی گفتم که تا اخر قیامت قبول ندارم مقصرم که در اخر حکم قطعی شد و درآمد من فقط در حد نون دراوردن برای بچه‌هایم است اینجا هرکی زورش زیاده میبره کمکم کنید تا به حقم برسم و قدرت وکیل گرفتن ندارم آقای رئیسی کمکم کنید شماره پرونده 9809986157100468 است شماره تلفن 09168049891
سیدمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۱
0
0
با سلام به نداره پیغمبر..آقای رئیسی چرابازباجلب رضایت شاکی قاضی تجدیدنظرحبس داده .شهرستان نطنزبرای پرشدن زندانی متهمین به یکجا میروند زندان..چرابازرسی نمیکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۲
0
0
سلام جناب آقای رئیسی پدر عزیزم من فرزند شهید یک ملاقات میخواهم‌با شما بگیرم چه کار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۷
0
0
سلام اقای رییسی .نماینده خدا بر روی زمین
عدالت کجا رفته پس
چرا حرفای لاریجانی رو دارید بازگو میکنید .چرا خودتان مستقیم به پرونده ها نظری نمی اندازید
بابت حاج اقای قربانعلی فرخزاد که دین و ایمانتان رو سوزاندید و در مورد ایشان حکم اشتباهی دادید
بابت ماشین سازی کارگرها از گشنگی میمردند که اقاز فرخزاد به دادشون رسید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۲
0
0
با سلام و احترام خدمت آقای رییسی
بنده بعنوان یک حقوق دان و شاگردی که در محضر حضرتعالی تلمذ نموده ام
عاجزانه تقاضا دارم یک فکری برای قلیا نی های سطح شهر کرمانشاه ،که مرکز لانه فساد و فحشا و ترویج انواع مواد افیونی شده اند(حتی منازل مسکونی رو هم مرکز این کارها کرده اند و آسایش رو از اهالی محله گرفته اند) بفرمائید
تو رو خدا به داد ما برسید
نه رییس اماکن برای ما کاری انجام میده و نه دادستان کرمانشاه
صرفا بخاطر اینکه کسانی که این مراکز فساد رو باز کردند رابطه با آقایون دارند هیچ اقدامی برای جمع آوریشون نمیشه
تورو خدا تورو خدا به دادمون برس آقای رییسی
بخدا من بعنوان یک فارغ التحصیل رشته حقوق خجالت میکشم بگم یک حقوق دانم وقتی که این مسایل رو میبینم
تورو خدا پاسخ ما رو بدین و رسیدگی کنید
با تشکر از محضر حضرت عالی و توفیق روز افزون
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۲۲
0
0
سلام حضرت آیت الله رئیسی
در سخنرانی ها بطور قاطع از برخورد با مفسدین سخن می فرمائید.
اینجا در راستای مبارزه با فساد به دستور دادستان مرکز استان کسی توجه نمی کند!!!!!
ف ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۳۶
0
0
سلام به جنابعالی باعث امید مردم مظلوم شدید من تو صفحات که اعلام فرمودید نتونستم برم اینجا میگم در اصفهان پرونده شکایت جعل چک و سو استفاده از سفید امضا داشتم د دادسرای جابر از سال ۹۵ تا الان ۹۸ طول کشیده و حالا که شما به اصفهان تشریف اوردید سریعا بدون دلیل حکم بر منع تعقیب دادند فقط میخواستند پرونده مونده نداشته باشند و مطممین هستم پرونده خونده نشده تو دلایشون هم خودشون سه سال پرونده را طول دادند مشمول زمان را مطرح می کنند تازه یه قاضی دیگه تجدید نظر هم تو جلسه فقط تقاضای بخشش کرد بعدم لایحه ما را ثبت نکرد و متهم را تبریه کرد کار اصفهان خیلی خرابه لطفا رسیدگی کنید
ف ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۴۲
0
0
سلام از سال ۹۵ تا الان در دو پرونده تقاضای ارسال یک رسید جعلی از یه ادم جعل کار به کارشناسی را داریم اما اصفهان نمیفرسته لطفا رسیدگی فرمایید وضع اصفهان خیلی خرابه
خانم زهراموسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۶
0
0
باسلام.خدمت ریسس قوه قضاییه محترماینجانب زهراموسوی کارمندزندانهای ایلام هستم که استخدام سال۱۳۷۷میباشم ولی تاکنون قراردادی هستم متاسفانه هنوزپیمانی یارسمی نشدم.متاسفانه درحال حاضرم میگن آزمون .که بنظرشمامغزاینجانه بافرزندان مافرق میکنه که ماتوآزمون قبول بشیم.ازشما عاجزانه خواهش میکنم درای خصوص فکری بحال امسال من بکنید.باتشکر
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۰
0
0
سلام
اقای رئیسی قوه قضاییه مرجع عدالت هست
این چجور عدالتی هست که برای همه اجرا میکنید بغیر اعضای شورای حل اختلاف
شما حاضرید با ماهی دویست هزار تومن زندگی کنید که قانون شورای حل اختلاف اجرایی نمیکنید
مصطفی اسکندریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۱:۰۵
0
0
سلام.شایداین متن به دست رئیس محترم قوه قضائیه نرسه وموردتوجه نباشه.امامیخوام بدونم چرا ما.تویه کشوری داریم زندگی میکنیم ک اولین دین یکتاپرستی واولین وبزرگترین امپراتوری روی کره زمین روتوتاریخش داره.کوروش کبیرکسی ک ماهایی ک مسلمان هستیم وخیلی هاسوادشون کم بوده ونرفتن بخونن توقرآنی که کتاب خداس ازش به عنوان انسان برگزیده ذوالقرنین نوشته شده قبول داریم.اولین کسی ک منشورحقوق بشررونوشت.چرانبایدیک روزبه نامش توتاریخ کشورباشه؟چرامرقدکوروش کبیربازسازی نمیشه؟قانونی درباره تاریخ نیس واقعاکه رسیدگی کنه یه نفر.نبایدیادمون بره کی بودیم.
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۲
0
0
با سلام حضور رئیس قوه قضائیه معروض می دارد بیش از ۵سال است شکایات عدیده بانضمام مدارک مثبته در رابطه با تخلف تضییع غیر قانونی ارتقا رتبه شغلی (عدم درج صحیح تاریخ اجرا حکم) اینجانب و ارتقا رتبه شغلی به کارشناس عالی جهت کارکنان غیر مرتبط و نداشتن مدرک مورد نیاز بر خلاف مفاد بخشنامه ریاست جمهوری که توسط اداره منابع انسانی و رفاه وزارت صمت صورت گرفته (فساد اداری )ارسال ولی با توجه به حمایت مسئولین مرتبط وزارت صمت از همدیگر دادم به جایی نمی رسد و حتی دستورات وزیر را نیز نادیده گرفته و حتی بارها تقاضای ملاقات با وزیر صمت جهت آگاهی ایشان از وضعیت نابسامانی وزارت را نموده ولی گویا بین راه تقاضای اینجانب قیچی و به دست وزیر نمی رسد و به راحتی و از روی لجبازی و قدرت حق قانونی بنده را پایمال کرده خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید ملاقات با وزیر ممکن و ایشان را در جریان وضعیت زیر مجموعه را گذارم با تشکر از
2030097178
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۷
0
0
جناب اقای رییسی شما ورود کنید که چرا دولت با مردم صادق نیست بخدا زشته من وما رای دادیم رهبر انتخاب کردیم ،رییس جمهور ونماینده انتخاب کردیم وگفتیم این مملکت ،واین همه ثروت ،کار کنید مملکت رو بچرخانید ما دررفاه وشماهم دررفاه بزارید دنیا به ایرانی حسادت کند .حالا من نوعی درجنگ بودم با چماق بدستور رهبر بسیجی شدیم خودم بخانواده جانبازوهمسرم فرزند شهید خجالت میکشم برای پنجاه تومان به دروغ گوش کنم که سایت اعتراض رو بستند ومیگن تا 20اذر وقت دارید .بخدا زشته ما که در داخل بهم احترام نمیزاریم وسر هم کلاه میزاریم از ابرقدرتها ودشمنان چه انتظار اگه میخواهید منابع ملی رو تقسیم کنید منکه هیچی ندارم نمیگیرم ولی حقوق بگیر چهارمیلیونی میگیره خواهشا ورود کنید راه درست رو به اقایان یاد بدید.ممنون
ملکوتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۷
0
0
با سلام حضور حضرت آیت الله رئیسی
احتراماٌ حضرت عالی موضوع مهریه را مسکوت کردید پس برای خانم ها چه امتیازی قائل شده اید که راحت آقایان عنوان می کنند اگر مهریه می خواهی برو حکم جلب مرا بگیر تامهرت را بدهم چه مفهوی دارد؟ در ثانی وقتی پزشک قانونی عنوان عقیم بودن مرد رامی گویید چرا ما خانمها باید پاسوز شویم و بهار عمرمان را به مدت ظاهراٌ 5 سال تلف کنیم و داغ مادر شدن را ببینم و عملاٌ 6 یا 7 سال با مرحلش طول می کشد پس چه تکریمی از خانمها شده است در این قانون؟ و من عملاٌ در چنین وضعیتی قرار گرفته ام ، خواهشمنداست رسیدگی کنید.
سمیراطغیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸
0
0
سلام حاج آقا زیارت شما آرزوی منه آرزوی من روبراورده کنیدمی خوام سرم رو روی پاهاتون بزارم می خوام چشم توی چشم باشما مشکلم روبگم می دونم شما اولادپیغمبرنفستون مشکل گشاست من رو بحق فاطمه ی زهرا ب آرزوم برسانید دست بوس شما سمیرا
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۳:۳۸
0
0
باسلام خدمت اقای رئیسی ..اقای رئیسی پرونده ای در سال ۱۲-۷-۱۳۸۷
برای پدرم وبرادرم تشگیل شد در دادگاه انقلاب مشهد مقدس تا کنون هیچ برسی در این پرونده انجام نشده وبرادم را که بدون هیچ مدرکی بااس شدن که تا حالا که در مورخ ۱۹-۹-۱۳۹۸
متواری شود وپدر را به اونوان نفر اول گرفتن وبعد از چهار ماه با وصیقه ازاد کردن وهیچ گونه مدرکی برای متحم کردن ندارند وحالا نمیدانم چرا پرونده را یکطرفه نمیکنند اگر مدرکی دارند چرا حکمی نمیدهن وپرونده را جمع کنند واگر مدرکی ندارند چرا یازده سال پرونده را باز نگهداشتن پدرم که یازده سال از بلاتکلیفی موهایش سفید شد وبرادرم هم همچنین اخه این چه قانونی هست ایا این عدالت هست بخدا که پدرم به مرگش راضی شده اقای رئیسی از شما خواهش میکنم در راستاای این پرونده که یازده سال در دادگاه انقلاب مشهد مقدس باز مانده خودتان رسیدگی کنید شما را به خدا قسم میدهم این پرونده را جمع کنید با تشکر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۸
0
0
سلام آقای رییسی ممنون که به شکایات مردم رسیدگی می کنید خدا رو شاکریم ازتون خواهش عاجزانه داریم به وضع دانشگاه آزاد رسیدگی کنید در حق کارمندان ظلم و اجحاف میکنند یکی نیست از آقای طهرانچی و ولایتی سوال و جواب کنه به داد دل ما قشر کارمند برسید
فرهاد علی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۱
0
0
جناب آیت اله ریسی
ریاست محترم قوه قضاییه
باسلام و آرزوی توفیق روز افزون
به استحضار میرساند اینجانبان اهالی شهرک سرو آزاد واقع در منطقه بیست دو تهران از دست زور گوی سازمان مسکن وشهر سازی گرفتار شده ایم لذا از آن مقام معظم استد عای عاجزانه داریم به داد ما برسید وزمینی که چندین سال پیش خریداری کرده بودیم موات کرده وبه دیگری می فروشند وحدود یکصد خانواده محل همانند بنده گرفتاریم از آن سید بزرگوار تمنا داریم به مشکل ما رسیدگی فرمایید با تشکر
محمدرضا یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۱:۴۸
0
0
با سلام و احترام
رییس محترم قوه قضاییه
حساب بانکی اینجانب از طریق فیشینگ تحت سرقت قرار گرفت و حدود۸ میلیون تومان از آن برداشت شد
۵ ماه است پلیس فتا البرز هیچ اقدامی انجام نمیدهد
جالب اینجاست که عده ای از افرادی که از این سرقت حساب بانکی ازلاع دارند پیشنهاد میکنند اگر مبلغی از آن را بدهم پولم زنده میشود
آیا واقعا تنها راه رسیدن به حق وحقوق اجتماعی دراین کشور عبور از این کانال است
خدا شاهد است حتی اگر به این پول نرسم هیچگاه این مسیر کثیف را انتخاب نخواهم کرد
اگر شما راهی برای این مشکل دارید سپاسگزار شما هستم
امید
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۹
0
0
باسلام وصلوات بررسول اکرم(ص) وخاندان پاکش.جدیدا بخشنامه ای از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ملزم به اجرا اعلام شده که درآن آیتمهای تفاوت تطبیق وحق جذب واضافه کار حذف شده .این آیتمهابرای بازنشستگی اصلی ترین گزینه ها هستند .کارمند چه گناهی مرتکب شده که کارمند شده اول همه ،مالیاتش کسر میشه دوم قسطش کسر میشه و...تورابخدا برای حل این اجحاف ورود کنید
حمید رضا سعادتی آرام
|
United Kingdom
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۱
0
0
ریاست محترم قوه قضائیه جناب آقای رئیسی
باسلام وآرزوی موفقیت برای شما وهمکارانتان
اینجانب حمیدرضا سعادتی در سال 1395 پیمانکاری نقاشی ساختمان دادگاه رباط کریم را انجام دادم ولی متاسفانه کارپرداز استان تهران فاکتور سازی کرده ومبلغ را ذریافت کرده ومتواری شده.در پی شکایتی در دادگاه کارمندان دولت متاسفانه هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده ام.از جنابعالی تقاضا دارم دستور فرمایید به پرونده اینجانب رسیدگی شود.با تشکر فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۲
0
0
وقت اذان خدایا بااشک وناله میگم خسته شدیم تاکی بخونیم واسه گرفتن مجوز وکالت عمرمون رفت ماکه شاگرد ممتاز دانشگاه دولتی بدون سهمیه بودیم ای کاش پزشکی میخوندیم چی میدونستسم میخوایم باانتخاب این رشته بدبخت بشیم خسته شدیم چراباهوشترینیم ولی قبول نمیشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۴
0
0
به خدا گرفتاریم و صدامون به کسی نمیرسه آقای رئیسی به داد بیدادی برس
شهروند حقوق دان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۸
0
0
محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه
سلام علیکم
اینک که حضرتعالی به دست مبارک ولی امر مسلمین مفتخر به انتساب ریاست قوه قضاییه گردیده آید باتوجه به سوابق حضرتعالی برادر خدوم و انقلابی و ولایت مدار شاهد دمیدن امیدونشاط انقلابی و عدالت محور در جامعه هستیم بی شک قوه تحت امر حضرتعالی غیرازاین عدالت بی نصیب نبوده و نخواهد بود چندی است که ارتقاء دادیاران خانم مسکوت مانده وباتوجه به عدم منع قانونی ارتقاء دردرمجموعه دادسرا ولی متاسفانه شاهد ارتقاء آنان نیستیم واکثرادرسمت دادیاربدواستخدام ویابعضا دادیار اجرای احکام باقی مانده اند این امرخصوصا دراستان فارس ملموس وآشکاراست لذا ازمحضر برادر انقلابی و ولایت مداران خواهشمندیم درصورت صلاحدید عنایات لازم را به این مجموعه مبذول فرمایید.باتشکر
هانیه سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۸
0
0
باسلام وخسته نباشید لطفا حرفهای دل مرا به محضرجناب اقای رئیسی برسانید اقای رئیسی همسر بنده را 5 سال پیش بدون کوچکترین سند ومدرکی واحتمالا براساس علم غیب برخی قضات به جرم دریافت رشوه بازخرید وخانه نشین نموده اند قضات سازمان تامین اجتماعی این حکم بدون اینکه دردادسرا یا دادگاهی مورد تحقیق قراربگیرد به دیوان عدالت اداری رفت ودر هردو مرحله نیز درخواست ما رد شد جناب اقای رئیسی پس از 3 سال که این پرونده در دادگاه شهرستان درحال بررسی وتحقیق بود یک روزساعت 9:40دقیقه تماس گرفتند که ساعت ده رسیدگی اخر است وحاضر شوید وهمسرم بدون امادگی وتنظیم دفاعیات در جلسه حاضرشدنداقای رئیسی دراین پرونده شهادت اقوام درجه یک را درحق یکدیگر پذیرفتند شهادت افرادی را که درگذشته باهمسرم پرونده داشته اند پذیرفته اند وحتی امضا واثر انگشت شاکیان راهم بررسی ننموده اند جناب اقای رئیسی شاهد مادراین پروندهتنها خداست وقران که فرمود کسانی که کافرشدند می گویند توپیامبر نیستی بگوشهادت خدا وان کسی که علم کتاب در نزد اوست برای ما کافی است وسایر شهاداتی کهخداوند در شبهای قدر دربرابراینجانب ازقران مجید گشوده است جناب اقای رئیسی پس از خداوند امیدم بهلطف ومرحمت شماست ودرخواست دیدار حضوری دارم به خداوند قسم اگر شهادت خدا درباره شما نبود احقاق حقوق زایل شده وابروی از دست رفته خانواده ام را به خداوقیامت واگذار می کردم اما وعده خداوند حتمی است وکسی که امر خودرابه خداواگذارد اگرهمه اهل زمین واسمان جمع شوند تابه اسیبی بزنند نمی توانند واین وعده تخلف ناپذیر الهی است عاجزانهدرخواست دیدار حضوری دارم شکا رابه مادرما ن حضرت زهرا قسم می دهم به خداوندی خدا قسم دچار دسیسه وحسادت دشمنان وبرخی همکاران شده است همسرم
سکینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۰
0
0
حاج آقا رئیسی باتوجه به اینکه ما شکایت خود را هر جا میبریم جوابی نمیگیریم ،امیدواریم با پیگیری شما جواب بگیریم.من از استان کهگیلویه وبویراحمد ،مامای پزشک خانواده شهرستان بویراحمد،حقوق ما بسیار نامنظم پرداخت میشه.اول :اینکه حقوق ثابت ما مثل بقیه کارکنان ماهیانه واریز بشه.دوما:حقوق سالهای قبل ما پرداخت بشه.متاسفانه استان ما پولهای سالهای قبل رابرای خصوصی سازی بکار بردن.واز هرجا میان برای بازرسی میگن مستند دارند.امیدواریم شما برای حقوق های معوقه ما پیگیری کنید
حسن نجفی
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۹
0
0
جناب اقای ریسی سلام شما راقسم به جد بزرگوارتون بداد برسید این حق من جا نباز خونه نشین نیست این همه استرس متاسفانه اعتراضها تو اتوبان امام علی ع در خونه ما اتفاق افتاده بمپ بنزینی که اتش زدن دره خانه ما بوده وپسرم ترسیده بود که ماشینشو که یه پژو ۷۶ هست دارو ندارشه اتیش بزنند که پشت در خونه وتو خبابان بدلیل نداشتن پارکینک پارک بوده وجنتا از بچهای محل را بازداشت کردن یکی از انها اسم پسر منو داده که اینم بوده من خواهش میکنم شما کل دوربینها را ببینید که سر کوچه ما هست اگر یک جا پسر م بوده حق با انهاست ولی قسم میخورم پسرم نه اهل این بازیهایت نه کاری دارد اون فکر کاره وزندگی کرایه خونه و زنو بچه اش یه بچه ده ماه دارد وتازه جور ما را هم باید بکشد با یه موتور جهیزبه خواهرشم هست که دوساله عقد شده ولی در توانم نیست بتوانم جهیزیه بهش بدم وخودمم زمین گیرم قادر به حرکت نیستم با این همه گرفتاری دیگه وقتی برا بیکاری ندارد البته تا حالا کسی دره خونه نیامده ولی شبو روز استرس داریم مادرش که داره میمیره ومیگه تا امده ثابت کنه بیگناه زندگیش نابود میشه صاحب خانه دیگه این چیز ا حالیش نیست این حق ما نیست ما خودمان رخم خورده این انقلابیم چطور میشه ناراضی باشیم شما را بخدا رسیدگی فرماید نه جهیزیه میخوام نه کمک فقط کاری به ما نداشته باشن قسم میخورم که بی گناه حالا چطوری اسمشو دادن نمیدانم رو دشمنی بوده لطفا این یه جانبازه داره التماس میکنه همین پسرو دار م اینو از ما نگیرید ممنونم 09352995937
اسماعیل اسفنجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۲
0
0
با سلام خدمت سید اولاد پیغمبر...خداوند عمر باعزت به شما عنایت کنه...آقا یه رئیسی بنده میخواستم جسارت کنم با شما تماس حاصل کنم و مشکل خودم رو به حضور جناب عالی برسانم...خواهش میکنم به جدت حضرت زهرا (س) لطفاً راهنمایی کنید که چگونه با شما تماس بگیرم و مشکل خودم رو مطرح کنم....با تشکر
سیدمحسن صدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۳
0
0
با سلام به ریاست محترم آقای حجت السلام آقای رئیسی
بنده یک پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی دلیجان دارم به شماره پرونده۱۳۹۸۰۰۱۰۵۰۴۰۰۰۰۰۶۱ که در مورخ ۱۳۹۸/۱/۷ بر اثر بی تجربه بودنم به خاطر یک مقدار طاقه پارچه قاچاق شناخته شد باتوجه به اینکه من یک راننده اینترانتی هستم و یک کرایه بگیریم ولی نتوانستم ثابت کنم که این طاقها ازیک مسافر است ومن یک راننده و مرا مورد جریمه سنگین قرار دادند ماشینم را مصادره کردند با توجه به اینکه من سندی به آنها به عنوان وثیقه ارائه کرده بودم جناب قاضی با پا فشاری فراوان مرا مجبور به پرداخت جریمه کرد درصورتی که من مدارکی از قبیل استشهاد محلی با مهر مسجد مدارک از بیماری خواهرم که ام اس دارد ومن برای خرید داروهایش باید اقدام میکردم ماه به ماه و مدارکی که خانواده‌ی خودم وپدرومادم زی پوششم هستند همه اینها را ارائه دادم ولی قاضی میگفت یا جریمه ویا مصادره سند در صورتی که سند منزل از شخص دیگری بود من مجبور شدم از بانک توست اقوام بایک بدبختی وام بگیرم و پول جریمه را پرداخت کنم تا بتوانم سند امانتی را آزاد کنم بعداز این موضوع نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی کشوری بابت عفو ماشینم نوشتم که من این جرایم پرداخت کرده ام و با توجه به این مدارک که من بی گنا ه این جرایم را پرداخت نمودم خواهش میکنم ماشینم که شغل درآمدی من است را بهم برگردانیده تا بتوانم مشغول کارشوم جوابش همو در دلیجان ولی باز جناب آقای حجت السلام آقای رئیسی عزیز به من جواب رد میدهند و میگویند نا مه دیگری بنویس من تا الان چهار نامه نوشتم ولی برای من نمیفرسند حالا از شما بزرگواری خواهش میکنم با توجه به پرونده بند خواهش میکنم ماشینم را بهم برگردانید خیلی زیر قرض هستم بخدا سرگردانم نمیدانم چه کنم با این همه بدهی بانکی خواهش میکنم ماشینم را آزاد کنید تا بتونم کار کنم
غبدالحسین غلامیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۷
0
0
سلام جناب رییسی
63 متر زمین را اداره مسکن وشهرسازی 5سال پیش به قیمت کارشناسی روز به مبلغ 63میلیون تومان واگذار نموده و این در حالی است که این زمین قطعه ای از خانه پدری خاننم بابیش از 70 سال سابقه سکونت که بعنوان سهم الارث به او رسیده . با توجه باینکه اعیان این ملک دارای سند ثبتی بنام خانمم بود و طبق قانون میبایست زمین به قیمت منطقه ای بما واگذار میشد اما متاسفانه به قیمت ازاد روز و با ابطال فرم جیم یکی از فرزندانم فروخته شد .
به دیوان شکایت بردیم ( شماره پرونده 9509980903801605 )که رای بدوی و تجدید نظر دیوان دلالت بر تخلف اداره مذکور دارد .
جهت برگشت پول پرداخت شده دیوان پرونده را به محل ملک فرستاد که در دادگاه بدوی محل هم رای به برگشت مبلغ مازاد برقانوی رای داده شد . اداره مسکن اعتراض زده و متاسفانه از بج 3 تکنون پرونده در شعبه 10 تجدید نظر اهواز راکد مانده . این در حالی است که در 5 سال پیش منه بازنشسته تمام مایملک خود را فروخته و بابت این زمین داده ام.
البته این روالی است که اداره مسکن خوزستان برای همه اعمال میکنه و همین کار خلاف باعث راند و فساد شده و مانند موریانه ای شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارمان امام وشهدا که عدالت و رعیت مدار است سست و هدف گرفته است . تازه بعد از 5 سال دریافت 63 میلیون تومان به تخلف دادگاه فقط اصل مبلغ را حکم به برگشت داده ضرر وزیان این 5سال و حتی هزینه داد رسی را که من پر داخت کرده ام در نظر نگرفته است.
لذا تقاضای رسیدگی عاجل دارم.
ناشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۸
0
0
سلام اقای رئیسی من از منطقه ابادان .اروندکنار .دهستان منیوحی روستایی خزعل اباد هستم
چند باند هست که موقع انتخابات جمع میشن که بتوانن از فرصت استفاده کنند واز حقی که مردم باید بهش برسن .
نرسن وخودشان با حق مردم .خونه .ماشین وغیر برای خودشان خریداری کنن ..لطفا رسیدگی کنید
طاهر السید ناصر الحسینی
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۳
0
0
سلام عليكم
ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون همانطور که مستحضر هستید اشخاصی با مجوز بانک مرکزی شرکت تضامنی تاسیس و اقدام به کسب و کار نموده‌اند. حال با توجه به اصل اباحه که انسان را مجاز می‌دارد تا زمانی که از سوی بانک مرکزی و بانک‌های عامل تخلفی اعلام نشده به فعالیت خویش ادامه دهند.

با توجه به این که حق شرعی هر شخص است که اگر قانونی به علت عطف بما سبق شدن، (قبح عقاب بلا بیان) سبب تضییع حقوق او گردد بدین صورت که اگر با فرآیند دادرسی همان سال به عملکردش رسیدگی کنند قانونی محسوب می‌شود.
اما اگر با قانون جدید رسیدگی کنند متضرر می‌شود از حضرتعالی به عنوان فقیه عالی‌قدر شیعه و رئیس قوه قضائیه جهت پاسداری از احکام شرع و مقررات قانونی تقاضا می‌شود که استفتائات ذیل را پاسخ فرمائید:

س۱- از نظر شرعی رسیدگی به عملکرد با فرآیند جدید طبق فرض فوق خلاف شرع و قانون و عدالت است یا خیر؟

س۲- مرجع تشخیص صحت میزان شدت و مدت ماندگاری نوسانات عوامل در حوزه (پولی و بانکی) از قبیل میزان نرخ (تورم، ارزها و سود) بر عهده مرجع تخصصی (بانک مرکزی) است یا خیر؟

س۳- چنانچه انجام فعلی در سال گذشته جرم نبوده ولی در سال بعد جرم شناخته شود، آیا اشخاص مرتکب آن فعل در سال گذشته بعد از اعلام جرم بودن آن در سال آینده مجرم شناخته می‌شوند یا خیر؟

افتونا یرحمکم الله

طاهر السيد ناصر الحسيني
معصومه دستنبوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۱
0
0
سلام بر سیدبزرگوار حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا رئیسی
خواهر بنده فرزند سردار شهید کیامرث دستنبوی در استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، محمودآباد،زمین داشت (زمینی که با وام و قرض و فلاکت خریداری کرده بود )بعداز مدتی متوجه شد که کسانی(به نامهای رضوی و اسدی )به صورت شخصی چند متر از زمینش را با ساخت مسجد غصب کردند و دادخواست مبنی بر قلع قمع به دادگستری یاسوج ارائه داد و در شعبه دوم حقوقی یاسوج حکم به قلع قمع صادر شد و بعداز اعتراض پرونده به شعبه دوم دادگاه تجدیدنظراستان ارسال شد و ابتدا قاضی محترم شعبه پرونده را به کارشناسی ارجاع داد و بعداز مدتی قرار عدم استماع دعوی خواهان بدوی (خواهر بنده :زهرا دستنبوی ) را صادر کرد و مجددا" پرونده ای با همین مضمون تشکیل دادیم و باز هم پرونده در شعبه دوم حقوقی یاسوج در حال رسیدگی میباشد ،در حال حاضر پرونده به کارشناس ارجاع شد و کارشناس انصراف داد و مجددا" کارشناس دیگری تعیین شد .
نظر به اینکه پدرمن و امثال من برای دفاع از خاک و ناموسشان ،از جان خودشان گذشتند که بیگانگان کشورشان را غصب نکند ولی متاسفانه در کشور خودمان به ما ظلم شد و زمینمان را برای ساخت مسجد (بنام مسجد فاطمه زهرا ) غصب کردند و از شما سید بزرگوار عاجزانه تقاضا دارم تا پیگیری های لازم جهت احقاق حق خواهر اینجانبه را مبذول فرمایید .
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۸
0
0
باسلام خدمت اقای رئیسی
لطفا به داد مردم که همه پول خودرا دادن تا از سایپا ماشین بگیرن واز تولید ملی حمایت کنند
سایپا چند ماهی است که مردم رت اذیت میکنه ماشین یک ماهه ثبت نام کرده سه ماه گذشته تحویل نمیده
محسن مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۰:۳۰
0
0
با سلام خدمت آقای رئیسی التماس میکنم به داد من برسید ساکن کرج هستم ۳۳ سالمه نامزد قبلیی من که حتی یک روز باهام نبود خودش طلاق گرفته اهل لرستان هست دو ساله رفته من ازدواج مجدد کردم بعد دوسال اومده جلب منو گرفته انداخته زندان الان با وثیقه آزادم.دوسال پیش ما برای اعسار که نوشتیم شاهد بردیم کلی هزینه کردیم از کرج تا لرستان ولی دختره نیومد دادگاه و دادگاه برگزار نشدمنشی دفتر هم اومدن مارا ثبت نکرد.تونست جلب منو بخاطر همین بگیره الان هم تعدیل نوشتیم باز شاهد بردیم دادگاه لرستان شاهد گا را قبول نکرد اخه من چیزی از اول زندگی نداشتم و ندارم فقط با حقوق روزمزدی کارگری زندگی میکنم چرا قاضی لرستان حکم ناحق داد تو رو خدا به دادم برسید وگرنه تا آخر عمر باید زندان باشم
یاسمن حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۵
0
0
سلام و خداقوت خدمت دکتر رئیسی حامی مظلومان
در سال ۹۴وزارت بهداشت رشته ای تحت عنوان تکنسین سلامت دهان و دندان تاسیس نمود و در دو دوره دو ساله ۱۷۰۰ جوان را با گرفتن تعهد خدمتی ۶ساله جذب کرد،اما بعد از فارغ التحصیلی از جذب این دانش‌آموختگان ممانعت به عمل آورد و علی رغم پیگیری هایی بسیار متعدد از وزارت بهداشت طی سه سال تمام وزارت بهداشت ما را سرگردان کرده است و کوچک ترین کاری برای حل مشکلات ما انجام نداده است
ما خواهان انجام وظیفه طبق تعهدی هستیم که در زمان جذب آن را امضا کرده‌ایم
مگر میشود رشته‌ای تاسیس کرد و برای آن ردیف سازمانی ایجاد نکرد؟
گناه جوانانی که پنج سال است سرگردان و بازیچه‌ی دست وزارت بهداشت هستن چیست؟
از شما سیدبزرگوار عاجزانه درخواست داریم پیگیر مشکلات ما جوانان باشید تا بیش از این جوانیمان تباه نشود
#صدای_تکنسین_سلامت_دهان
#عدم_اجرای_تعهد
#عدم_ادامه_تحصیل
#صدای_مظلوم
#ابراهیم_رئیسی
اکبر فخرائی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۸
0
0
سلام ملکی از ستاد فرمان امام خریداری شده اقصاطی با شریک بی پول بدلیلی پرداخت نشده و آمده پرداخت هستیم ولی ستاد همکاری نمکند وتقاظا فصل قرداد کرده بدون داوری ما هر چه سه کردم مدت ۴ سال موافقت نکردند مبلغ کلانی پرداخت کردیم نصف ثمر تشکر
محمد خانبازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۳
0
1
سلام اقای رییسی توروقسم به امام رضا به من تا ریخ ۹۸.۱۰.۵ یه وقت ملاقات باخودتون یا دادستان رو توشهر تبریز رو بدید خونه پدرم به ناحق داره به مزایده میره
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۲
1
0
با عرض سلام خدمت اقای رئیسی
جناب اقای رئیسی خواهشمندم در خصوص
مزایای غیر مستمر کار مندان در مورد برداشت بابت مهریه ورود کنید ،بخدا ظلم بسیار بزرگی هستش در حق ما کارمندان،از ی طرف از حقوق ثابتمون سکه باید پرداخت کنیم از ی طرف تمام مزایای غیر مستمر را بابت مهریه دادگاه برداشت میکنه مگه ی حقوق چقدره که اینهمه جفا در حق ما میشه لااقل ی بخشنامه صادر کنید که یک چهارم مزایای غیر مستمر برداشت شه نه همش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷
0
0
با سلام آقای رئیسی از شما خواهش میکنم به پرونده های خراسان جنوبی که در ارتباط با مواد است و مخصوصا برای کسانی که هیچ سابقه ای ندارند و اشتباه کرده اند وپشیمان هستند ودنبال فرصتی برای درست زندگی کردن هستند بیشتر توجه کنید وحکم حبس آن ها را به حکم دیگری تغییر دهید
حسن پوراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۶
0
1
سلام اقای رئیسی خواهش میکنم به داد مردم از دست نزول خوارا برسید
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۱
0
0
باسلام می خواستم به عرضتان برسانم که دربسیاری ادارات وسازمانهانیروهای قراردادی هستندکه زحمت بسیاری می کشنداماازکمترین حقوق ومزایابرخوردارندمثلاشوهرخودم که لیسانس داردوسال دهم کارش است که دریک سازمان دولتی مشغول خدمت است حتی حق خریداز فروشگاههای سازمان رانداردوچون حکمش خدمات است ازباشگاه واستخرسازمان نیز محروم است !آیااین عدالت است؟؟لااقل استخدام قطعی شوندتا بتوانند تقاضای انتقالی به شهرهای دیگررا داشته باشند.
علی جعفری چاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱
0
0
سلام و خسته نباشید. اطلاع رسانی و راهنمایی ها بسیار مفید می باشد . موفق و موید باشید
حسین رستمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰
0
0
باسلام خدمت آقای ریاست محترم قوه قضائیه.
آقای رئیسی.
به مدت ده سال هست که ستاد اجرائیات فرمان امام در مازندران بدون هیچ مدرکی اموال موروثی پدرم را مصاره و۶۰٪ از اسناد را باطل وبه نام خودش زده است درصورتی که این زمین ها حدود ۷۰ سال در ید پدرم وبعد از ایشان در هنوزم در اختیار ماست.جدیداً شروع به فروش پلاک ها کرده است.ما چه گناهی کرده ایم که مستحق این برخوردیم.پدرم ۲۰ سال بعد پیروزی انقلاب زنده بود‌ هیچ ابلاغی از طرف هیچ یک از مراجع قضایی به ایشان نشد که حداقل خود دفاع کند حال امروز ستاد بدون مدرک به اموال مارا مصادره نموده.خواهشمندم ما را جهت احقاق حقمان یاری کنید.
با تقدیر وتشکر از حضرتعالی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۵
0
0
تشنه شنیدن صدای عدالتیم خدایی مددی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۸
0
0
باسلام جناب اقای ریسی در پرونده من ناعادلانه رای داده شده
علی y
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۰
0
0
خسته شدم از بی عدالتی دانشگاه آزاد اسلای بعد از بیست ودوسال کار با مشقت احساس کمبود وحقارت میکنم بلا نسبت در اولویت هم هستم
سیدبهزادکاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۷
0
0
باسلام وعرض ارادت برسیدجلیل القدر جناب آقای رئیسی.
به عرض حضرتعالی می رسانددرانجام امورات کارشناسی دردادگاهای کل کشور اعم ازکارشناسان رسمی ویامفسرین عکسهای هوائی بهترنیست ازکارشناسان فاقددرآمددولتی استفاده شوددرحال حاضر اکثرکارشناسان دادگستری درکارشناسییهای مختلف شاغلین ادارات وموسسات دولتی می باشندوکارشناسان عضو نظام مهندسی به نوعی بیکارمی باشند.شایسته است حضرتعالی توجه بیشترودستوراستفاده ازکارشناسان نظامهای مهندسی درامورات کارشناسی داشته باشند.
باتشکر
اسداله خسروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۹
0
0
سلام بنده برای شهادت گواهی حصر وراثت آشنایان به یکی از دفاتر قضایی مراجعه کردم،مسؤل دفتر از بنده مبلغ ۱۱۵۰۰۰ ریال معادل یازده هزار و پانصد تومان از من گرفتند برای ثبت نام در سیستم سناد،بنده نیازی به ثبت نام در این سیستم ندارم چرا پول زور از مردم میگیرید،میگویند اگر میخواهی شهادت بدهی باید در این سیستم ثبت نام کنی،،،قبلا بنده برای حصر وراثت مراجعه کردم وبدون پرداخت وجهی شهادت دادم،خواهشمند است دستور فرمایید این پول زور را از مردم نگیرند،قوه قضاییه از بودجه کشور سهمی دریافت می کند،وکسیکه این نرم افزار را نوشته و به قوه قضاییه فروخته ،پس این پول برای چیست؟تمامی مردم ناراحتند
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰
0
0
سلام.نمی دانم این سه بارنامه نوشتم آیاجواب میگیریم توکل به خداامیدوارهستم نتیجه خواهم گرفت درودخدا برسیداولادپیامبر.باتشکروسپاس احمدلویمی
ذکریا بهاء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۸
0
0
سلام جناب آقای رییسی
کسانی که برای پرداخت سکه مهریه اعسار میدهند تقسیط در پرداخت مهریه رای داده میشود هنگام تحویل سکه به اجرای احکام برای هر سکه دویست هزار تومان نیم عشر دولتی دریافت میشود با افزایش قیمت سکه به چهار میلیون وپانصد هزار تومان در حال حاضر پرداخت نیم عشر برای کسانی که معسر بودن آنها برای قوه قضاییه ثابت شده باعث نارضایتی و ناتوانی در پرداخت مردم است. این محکومان را از پرداخت نیم عشر معاف کنید این عمل کمک واقعی به مردم هست .
شماره
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵
0
0
با سلام وخدا قوت
در خصوص اختلاسهای بنیاد تعاون ناجا واینکه چندین سال است که سود واصل سهام مهرگان را پرداخت نمی کنند وبی عدالتی های موجود در ناجا را پیگیری بفرمایید .و من الله التوفیق
علیرضا حاجی ارگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۸
0
0
با سلام و خداقوت محضر ریاست محترم قوه قضاییه خیلی از مردم شهید پرور و مظلوم از نحوه رسیدگی به اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور گلایه دارند.واقعا بیش از حد سخت گیری میشود و این خلاف سیاست دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری ست عاجزانه تقاضا داریم دستور فوری به شعبات دیوان عالی کشور ابلاغ فرمایید تا از این ظرفیت قانونی برای بررسی مجدد پرونده های کیفری در راستای کاهش جمعیت کیفری استفاده مطلوب تری شود.این موضوع باعث گسترش امید به دستگاه قضا و رضایت عمومی شهروندان میگردد.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۱
0
0
با سلام کارمندان مترو تهران همگی رسمی شدند اما عده قلیلی هنوز بصورت پیمانکاری در قالب شرکت هادیان شهر مشغول به فعالیتند حقوق نابرابر و تبعیض بیداد میکند لطفا برای تبدیل وضعیت آنها مساعدت کنید باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۳:۲۱
0
0
دستگاه قضاوت باتوجه به شواهد موجود در دادگاهی مقصر اصلی در اغتشاشات اخیر یعنی آمریکا را اعلام کند
و میزان خسارت را برآورد و توسط دادگاه های جهانی و حتی آمریکایی خسارت از دولت آمریکا بگیرد تا چنین جنایاتی نکنند و عاملان اصلی در آمریکا را توسط پلیس بین المللی دستگیر کنندو....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۵:۵۸
0
0
دمت گرم ، فعلا خوب داری پیش میری
فخار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۹
0
0
ضمن عرض سلام به جناب اقای حجت الاسلام حاجی اقا رئیسی
خدمت شما بزرگوار عرض میشود که الان من تمام زمینم رو از دست دادم و در زمان ریاست اقای لاریجانی این اتفاق افتاد و نزول خور که با قاضی های رانت خوار در تجدیدنظرساری در ارتباط بودتبانی کرده و تمام اموال ما را بالا کشیدند
نه تنها ما که کل شهرک رو بالا کشید
بلکه خیلیها با این نزول خور بدبخت و اموالشان را از دست دادند و الان داره تو دادگاه ها پاتوقش شده و خوب هم تحویل میگیرند
ایشان را فقط با زد و بند من واقعا متاسفم که تو حکومتی که ادعای اسلام و عدل درمیان هستش اینگونه مال دیگران را با قلم به دیگران انتقال میدهند و اسمش را قانون و حق میگزارند
چطور در چالوس قاضی حق رو به ما داد ولی در ساری نفوذ کردند حق با ایشان شد حتی قاضی های که گفته میشد تبعیدی هم هستن بخاطر راند خواریها یی که کردن
و با یک مستشار اشنای بازنشسته رفتیم پیش شون و گفتیم حق با ما بود چرا اینکار رو کردیدگفت نمیدونم چرا اشتباه کردم باید اعاده دادرسی بشه واز اونجا که ما دیگه مدرک جدیدی نداشتیم حق رو به ا ن نزول خور دادند وتمام اموال ما رو بالا کشیدند
مجید طاهرخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۸:۳۳
0
0
خواهش میکنم به فساد در شرکت گاز استان قزوین آقای مدیر عامل بوشهری رسیدگی کنید چهارسال تو این سمت که کارهای رشوه واختلاسها را توسط کارمند دفترش مهدی جمالی انجام میداد که کندش در اومد ومجبور شد برای اینکه صداها بخوابه اخراجش کنه تواین سه چهار سال بالغ بر 10 تا 15 میلیارد رشوه دریافت کرده سابقش در شرکت گاز بوشهر هم خراب بوده درسال 86 که وزارت اطلاعات بوشهری دستگیر ومعلق از کار شدولی بخاطر نفوذ شیخ قدرت پروندش پاک شد
احمدپورحویزاوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۷
0
0
ریسی بنده شما را پشت میز قویه قضایی نشاندم برای اینکه دزدان گوشت یارانه ای را دستگیر کرده ای و تا به حال هیچ خبری دریافت نکردم
بنده شریک و شرکایی که در این قضیه دست دارند را می شناسم
احمد
|
Germany
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۲
0
0
با سلام اینجانب وتقریبا 700نفر دیگر که از اقشار کم درامد جامعه هستیم در سال 89برای مسکن مهر 13واقع در پاکشت ثبت نام کرده ایم وتا الان هیچ یک از مسولان از فرمانداری وشهر سازی و غیره پاسخگوی این اعضای مال باخته نیستد وهمچنان با وعده های دروغین امروز و فردا میکنن و از این وضعیت ما سواستفاده میکنن
مطمعنا اگر جناب اقای ریسی در این زمینه پیگیری نمایند دست خیلی از سود جویان رو میشود و این اعضای مال باخته از وضعیت مستاجری نجات پیدا خواهند کرد اجرکم عندا...
مریم مبشرپرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۶
0
0
با سلام و عرض ادب محضر باسعادت جناب آقای رییسی
زن تنها هستم که مدت ۷سال می‌باشد شوهرم در زندان می‌باشدآزطریق کمیته امداد حضرت امام(ره)‌ویاران دولتی امرار معاش می‌کنم در اینجا ارومیه واقعا به من ظلم کرده آند
قطعه زمین قولنامه ای۱۰۰متری در ۲۵کیلومتری ارومیه دارم بنام خودم که دولت آن را در ارتباط با پرونده شوهرم مصادره کرده تورا خدا نگذار حقم پایمال شود۰
سیدحسبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۱:۰۲
0
0
اینجانب پس از پرداخت 120000هزار تومان هزینه ثبت نام جهت آزمون تصدی قضا جهت امتحان سازمان قضایی نیروهای مسلح خودولی متاسفانه برای اینجانب بعلت داشتن 5روز اضافه سن کارت صادر نشد وبا وجود داشتن تعهد وعلاقه ومدارج حوزوی وکلاسیک در رشته حقوق وداشتن تاییدیه شرعی از 5نفر از مراجع تقلید از امتحان محروم شدم وحتی پول پرداختی جهت هزینه ثبت نام هم به حساب اینجانب عودت نگردی لذا از آنجائیکه سیاست قوه قضائیه جذب قضات متعد وبا تجربه است خواهشمند است مساعدت لازم را مبذول فرمایید. باتشکر
ذبیح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۶:۱۱
0
0
سلام جناب آقای رییسی با عرض سلام و خسته نباشید.در شرکت نفت خشت و کنارتخته با مدرک فوق لیسانس زیست شناسی دانشگاه تهران مشغول ب کار بودم.۱۳نفر مون را اخراج کردن.پدر من از ما. افتاده و تحت پوشش کمیته امداد می‌باشد لطفا پیگیری کنید ما ب کارمون برگردیم.درود بر مرد عدالت
عبدالله خانی
|
United States
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۶:۲۱
0
0
ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق . یکی از عوامل فساد مالی نبود مدیریت است مدیران باید قوی باشند از تمام لحاظ از زیر دستان خود قویتر باشن باید به علم روز مسلط باشند که امید است با پیگیری حضرتعالی و گماشتن مدیران صالح و دانا این مسئله حل شود و دوم نبود عدالت در بدنه دولت است که با وضعیت اقتصادی کنونی باید محقق شود در غیر اینصورت مشکل حل نخواهد شد برای نمونه تبعیض در حقوق کارکنان دولت دو کارشناس یا کارمند با یک ویژگی در دو اداره متفاوت از عدم توازن مزایا برخوردارند و این باعث دلسردی کارمندان و گرایش به رشوه گیری و پارتی بازی میشه .. ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۸
0
0
با عرض سلام وخسته نباسید به مرد قانون آقای رییسی آقای رییسی من یک پرونده رابطه نا مشروع که خانمم با پسر داییش داشت که در دادگاه شعبه یک بهشهر که به نفع انها رای صادر شد و تجدید نظر استان هم آن را تایید کرد را برای جناب عالی فرستادم ولی هنوز طی هشت ماه جوابی دریافت نکردم خواهشا اقدامات لازم را برای این فرزند ت به عمل بیاورید من از شهر علامه بزرگوار علامه ایازی مزاحمتان میشوم
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹
0
0
سلام آقای رییسی من یک پرونده تصادف در دادگستری فریمان خراسان رضوی داشتم ک متاسفانه درست رسیدگی نشد با وجود شدت آثار سانحه روی صورتم هیچ دیه و حقی برا من قائل نشدن خواهشم اینه ک رسیدگی کنین من یک گارگرم و پولی ندارم ک صورتم رو عمل کنم کل صورت من از بین رفته ولی در پرونده دستکاری کردن و حتی کروکی صحنه رو عوض کردن و واقعیت رو پنهان کردن خواهش میکنم رسیدگی کنین امیدم اول ب خدا و بعد ب شماست
حجت اله قاسمی
|
Japan
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۳
0
0
سلام جناب اقای رئیسی ریاست محترم دستگاه قضا یه فقره پرونده مطالباتی در اذر ماه ۱۳۹۵ به دیوان ارسال گردیده ولی هنوز جواب داده نشده بلا تکلیف مونده
محسن قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۱
0
0
با سلام با توجه به شناخت و موفقیتی که در وجود شما سراغ دارم بنده بخاطر خدا ضامن بانکی( انصار) یک نفر همشری خود که میخواست شغلی برای خودش ایجاد کند شدم و ایشان قادر به پرداخت آن وام نمی باشد و نماینده حقوقی بانک مذکور حسابهای بانکی من را بسته و زندگی خانواده من فلج شده است خواهشمند است دستورات لازم را داین خصوص صادر فرمائید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۸
0
1
اقای رئیسی بابت مهریه که کلا زندانی کردن رو حذف کردید مثلا الان کسی هست که هیچ چیزی نداره قبول خب بره کار کنه نشسته خونه میگه من بیکارم چیزیم ندارم بگیری برو بمیر خب من چه گناهی کردم حداقل زندان بود می ترسید الان نفقه رو هم نمیده به طلاق هم چند بار اعتراض کرده خب این چه قانونیه وقتی طلاق گفته میشه دوباره اعتراض باز اعتراض باز
علی صفر همه خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۱:۵۸
0
0
ریاست محترم قوه قصاییه من جانبازی هفتاددرصدم درسال 87کل مهریه برابرحکم دادگاه پرداخت ورصایت محصری گرفتم ولی متاسفانه حالا شعبه اول حقوقی گیلانغرب طی حکم 9309988470301154مجددا مرا محکوم بپرداخت مهریه نموده وحتی ازارسال حکم به دادگاه تجدید نطر استان خ.دداری وحکم قطعی درحال اجراست
حسن قنبری فشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۸
0
1
سلام حاج اقا بنده مشگلم را در پیام قبل عرض کردم اگر امری سوالی داشتید بزرگواری کنید ۰۹۱۲۶۹۳۴۴۸۶ تماس بگیرید . مچکرم
محمدرضا کاظمی شهرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۹
0
2
حجت الاسلام آیت الله سید ابراهیم رئیسی
با سلام و کمال ادب و احترام معروض میدارد اینجانب محمدرضا کاظمی شهرک فرزند حسن متولد ۱۳۶۳ ساکن تبریز،به استحضار جنابعالی می رساند که بنده در سال ۹۷ یک آپارتمان به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان بصورت پیش فروش خریداری کردم که مبلغ ۹۰ میلیون تومان را در اول معامله پرداخت کردم و مابقی را بعد از تحویل آپارتمان به فروشنده پرداخت کردم.حدود ۴ماه بعد از تحویل آپارتمان متوجه شدم که فروشنده آپارتمان مورد نظررا به ۲ نفر فروخته است و حکم تخلیه برای آپارتمان این بنده از طرف دادگستری تبریز آمده است و آپارتمان بنده توسط مامورین حکم اجرای تخلیه خالی شده است و اکنون بخاطر کلاه برداری فروشنده بنده دستم خالی است.لازم به ذکر است که رای ناعادلانه از طرف دادگستری برای تخلیه آپارتمان این بنده صادر شده است.لذا استدعا دارم محض رضای الهی نسبت به حل مشکل این بنده حقیر راه چاره ای بیندیشید.
با تشکر:محمدرضا کاظمی شهرک
شماره تماس:۰۹۱۴۴۰۶۴۳۱۳
محسن قاسمی شهرستان پاسارگاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۹
0
1
با سلام خدمت جناب آقای رئیسی و تسلیت به مناسبت شهادت مالک اشتر زمان سپهبد سلیمانی به استحضار میرساند بنده یک کارگر قراردادی در شهرستان پاسارگاد میباشم به خاطر خدا ضامن شخصی به نام خانم حسین پور در بانک انصار شدم که نامبرده از من تقاضا کرد شوهر بیکار است و میخواهد با این پول شغلی ایجاد کند تا بتوانیم امرار معاش کنیم.
ایشان نتوانسته وام خود در بانک انصار را پرداخت نماید و دایر حقوقی بانک تمام حسابهای بانکی بنده را بسته و اظهار میدارند که وام پرداخت کند تا حساب شما باز شود به خدا تمام زندگی من هم با مشکل برخورد کرده خواهشمندم با وجود 3 فرزند و این مشکل شما راه حلی دستور دهید در صورتی که وام گیرنده هیچ گونه مشکلی برایش بوجود نیامده و ما ضامن ها سختی را باید تحمل کنیم با تشکر از همکاری شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۷
0
0
باسلام خدمت شما ریاست محترم جناب اقای رئیسی ممنون به خاطر کارهایی که انجام میدهید عده ای راراهنمایی کردم که جهت دادن نامه مشکلاتشان نزد شما در تهران بیایند گویا صرفا نامه از انهادریافت میشد وگفتند تاده روز دیگرخودشان تماس میگیرند گله انها از فسادقضات دادگستری واداره ثبت بود امدند ولی ناامید به دلیل بدرفتاریها از زیردستانتان وگله از انهمه شلوغی من نیزبه انها گفتم شما مگر بر چند نفر میتوانید نظارت داشته باشید دلداریشان دادم فقط به امید گذشت ده روزخوردن زنگ تلفن از طرف شما مانده اند اگر به جای اصل سهمیه سالاری وپارتی بازی برپایه تظاهرنمایی افراد به اصل شایسته سالاری توجه میشد دراین مملکت امروز ایران اینهمه درگیر فساد نبود این دنیا به انی میگذرد استاد مردم ازاینهمه بی عدالتی بنام اسلام خسته اند امید به خداو ند وبعد به عدالت وهوش شمادارند.سلامت وپایدار باشید
شّ زلفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۴
0
0
با سلام عرض ادب خدمت بزرگ مرد تاریخ ايران
جناب آقای رئیسی نامه ای برایتان فرستاده بودم اگر امکانش باشه ميخاهم ده دقیقه زیاد نه به حرفهایم گوش بدهید ممنون میشم از بزرگواريتون 09148413646 متشکرم برایم خیاطی هست خواهش میکنم لطف کنید
پرویزی
|
Spain
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۸
0
0
سلام بنده واحدی دربرج شورای حل اختلاف (صدرا)دراستان قزوین فکه مادر خریداری نموده ام وازسال86درحال ساخت است وهزینه هارادریافت نموده اند.ومن و383خانواده دیگرهم چشم انتظارخانه هایمان هستیم.لطفابه داداین اعضا برسید09199734409
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۲
0
0
سلام بر ریس محترم قوه قضاییه بنده با بیست سال سابقه در اداره ثبت اسناد واملاک بامدرک لیسانس وپست معاونت ازدحام ارباب رجوع وکار طاقت فرسا ماهی چهار میلیون تومان دریافت میکنم آن وقت یک سردفتر به علت انحصار وافزایش مدام حق التحریر ها با پنج سال سابقه ماهی صد میلیون تومان درامد دارد یعنی ده برابر حقوق یک مدیر کل استان کجای این کار عدالت است برای خدا هر چه زود تر این انحصار ظالمانه را بشکنید
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۵
2
1
با سلام و احترام

اینجانب ساکن عسلویه و از خرداد ٩٨ تا به بحال به علت نامعلومی حسابهایم از طرف دادسرای تهران مسدود نموده اند حتی یارانه نمیتونم از حسابم بگیرم و به علت مخارج زیاد قادر به رفتن دادسرای تهران جهت پیگیری نیستم خواهشمندم مرا دریابید . 09902883425
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵
0
1
سلام
من یک دانش آموز از ایلام هستم که چند روز پیش شاهد این بودم که خانمی که می‌گفت زن دادستان ایلام هست به خاطر اینکه نمره دخترش کم شده بود معلم زحمت کش ما را تحدید میکرد که می‌توانند برای او پرونده سازی کرده به دادگاه کشیده و حتی محکوم کنند.
آیا واقعا همچین شخصی که به خاطر یک نمره این چنین به معلم زحمتکش توهین میکند لیاقت همچنین مقامی را دارد؟!!!!
اگه آره پس وای به حال این مملکت. اگه هم نه خواهشاً کسی را دادستان کنید که از مقام خود سو استفاده نکند.
سید مهدی افضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۸
0
0
باعرض سلام خسته نباشید جناب آقای دکتر‌ ریسی
بنده خانومم بهم خیانت کرد هرچی داشتم و‌ نداشتم‌ از من گرفت دیگه الان هیچی ندارم که سکه بخرم بدم
تو‌ رو خدا یه کاری برام انجام بدین خدایش به حدم قسم دیگه هیچی ندارم به خاک سیاه نشوند منو بکاری برام انجام بدین
مختار جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۸
0
0
کسی هست یاریم کند
مختار جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۸
1
0
کسی هست یاریم کند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۵
2
2
ممنون که به درد مردم می رسید
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۳
0
0
سلام .میخواستم ازآقای رئیسی تقاضاکنم بابت پیگیری شکایت راننده تاکسی یزدی که اقدام به خودسوزی کردجلوی استانداری یزدوحقش ضایع شده تقاضای بررسی مجددتوسط آقای رئیسی میباشم تاعدالت برقرارشود.ممنون
فززند جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۲
0
0
با سلام خدمت اقای رئیسی لطفا به مشکل تبدیل وضعیت فرزندان جانبازی که یک ماهی هست تو مجلس تصویب شد اما شورای نگهبان طرح استفساریه را رد کرد رسیدگی کنید که حق فرزندان جانباز ضایع نشه ما جمعی از فرزندان جانباز که حدودا ۱۰ سال است که به صورت قراردادی کار میکنیم دیگه خسته شدیم به خدا شما رسیدگی کنید تا کی باید منتظر باشیم ایا این انصافه که تو ی اداره یکی ۲ م بگیره چون قراردادیه یکی که رسمیه ۷ م ایا این عدالته مرد عدالت... ممنون از شما
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۹
0
0
با عرض سلام و عرض ادب خدمت آقای ریسی آقای ریسی در شهر ما اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه در محله میدان مرتضی علی کنار قالی بافی یا همون کمپ دارن غیر قانونی بولدوزل آوردن دارن کوه را میکنن و ساخت و ساز غیر مجاز میکنن اون افراد آشنا دارن تو شهر ما پیگیری نمیشه از جناب عالی تقاضای پیگیری را داریم با تشکر
محمد صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۳
0
0
سلام خدمت شما سید بزرگوار آقای ریسی تو شهر ما اسلام آباد غرب استان کرمانشاه تو محله ی مرتضی علی کنار قالی بافی یا همون کمپ افراد زمین خواری دارن کوه را با بولدزول میکنن و زمین غیر مجاز ميگيرن تو شهر ما این افراد آشنا دارن هیچ کس جلوی اینها را نمیگیرد از شما خواهشمندم جلوی کار اینها را بگیرید با تشکر
محرم علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۳
0
0
سلام جناب آقای رییسی اینجانبان مالکان ساختمانی در تبریز که به صورت پیش فروش خریداری کردیم اما الان سازنده و مالک اصلی ساختمان تمام پولهای ما را گرفته اند حتی انشعاب آب را هم خودمون انجام دادیم مشکلی که مربوط به قسمت شما اینه که سازنده این ساختمان ۱۸۶ میلیون خلافی و جریمه اقساط بانک مسکن داره وبه زور میخواد گردن ما بندازه آوردن تو این سرما جلوی ساختمان که هفت خانوار داخلش ساکن هستند شهرداری بلوک گذاشته که این خلاف قانون است سازنده ساختمان رحیم کریم زاده اشناهای زیادی در شهرداری ۵ تبریز داره و وقتی ما به شهرداری مراجعه میکنیم طرف اونو میگیرن که نداره خودتون باید بدید در حالی به ما ربطی نداره آقای رییسی لطفا جلوی این باند بازی در شهرداری منطقه ۵ تبریز و بگیرید والسلام
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۷
0
0
این قاضی میناب اقای اریانژاد .یا همان پریتقی نژاد .خون مردم را توی ساخت وساز وزمین های خودش کرده .از خدا بترسید .اگر خدا را قبول دارید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: