احسان و اخلاق در عدل تبلور عینی می‌یابد
کد خبر: 3821150
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

احسان و اخلاق در عدل تبلور عینی می‌یابد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه احسان و اخلاق در عدل تبلور عینی می‌یابد، گفت: دستگاه قضا تنها متولی اجرای عدالت نیست تمام مردم و متولیان امر باید در راستای ایجاد عدالت در جامعه تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امام جمعه موقت سنندج امروز، ۳۱ خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه اشاره و اظهار کرد: احقاق حق مردم، گسترش عدل و آزادی در جامعه، مبارزه با وقوع جرم از وظایف اصلی دستگاه قضا احقاق حق عامه مردم، گسترش عدل در جامعه، مبارزه با وقوع جرم از وظایف دستگاه قضاست.
وی با اشاره به اینکه احسان و اخلاق در عدل تبلور عینی می یابد، گفت: دستگاه قضا تنها متولی اجرای عدالت نیست تمام مردم و متولیان امر باید در راستای ایجاد عدالت در جامعه تلاش کنند.
امام جمعه موقت سنندج شغل قضاوت را بسیار دشوار و حساس دانست و افزود: مردم بابت اجرای عدالت در دادرسی‌ها دغدغه نداشته باشند زیرا نظارت گسترده ای بر کار دستگاه قضا در بخش های مختلف وجود دارد.
وی به نابود کردن پهپاد جاسوسی فوق مدرن آمریکایی اشاره ووعنوان کرد: این امر نشان از توان دفاعی و موشکی بسیار بالای ایران اسلامی دارد.
ماموستاراستی ادامه داد: این اقدام شجاعانه حاوی این پیام برای دشمنان ایران اسلامی است که هیچ کشوری حق تعرض به مرزهای ایران را ندارد چراکه با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهد شد.
امام جمعه موقت سنندج اعلم کرد: دشمنان با وجود این توان موشکی و دفاعی ایران فکر تجاوز به آب و خاک کشور را از خود راه دور می‌کنند.
ماموستا راستی افزود: طبق فرموده پیامبر(ص) فرد مسلمان باید در مقابل کسی که با چشم خیانت به وطن و خانه اش نگاه می کند، با هر وسیله‌ای دفاع کند.
ماموستا راستی در ادامه به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کردو یادآور شد: باید ساز و کاری ایجاد شود تا از گسترش آسیب های اجتماعی و گرفتارشدن جوانان در دام مواد مخدر جلوگیری شود.

انتهای پیام

captcha