تقویت پایه‌های فکری طلاب با مطالعات تاریخی؛ راهی برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی
کد خبر: 3821344
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

تقویت پایه‌های فکری طلاب با مطالعات تاریخی؛ راهی برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی

گروه اجتماعی ــ مسئول عقیدتی سپاه آمل گفت: یکی از دغدغه‌های مهم امام خمینی(ره) حوزه‌های علمیه بود و اعتقادشان بر این بود که برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی، باید پایه‌های فکری طلاب با مطالعات تاریخی، تقویت شود.

ماهواره؛ ابزار ترویج فرهنگ مبتذل غربیبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران، سرهنگ یعقوبیان امروز، یکم تیرماه در دیدار با طلاب دانش‌آموخته مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل، اظهار کرد: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به طلاب، مطالعه منشور روحانیت امام خمینی(ره) بوده که حاوی پیام‌هایی همچون استراتژی نظام جمهوری اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه و درس‌ها و عبرت‌های تاریخی است.
وی گفت: یکی از معجزات جمهوی اسلامی ایران این بود که امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب، 15 سال در کشور حضور نداشتند؛ اما با مدیریت صحیح و مقتدرانه خودشان، این انقلاب را به پیروزی رساندند.
مسئول عقیدتی سپاه آمل تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم امام خمینی(ره) حوزه‌های علمیه بود و اعتقادشان بر این بود که برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی، باید پایه‌های فکری طلاب با مطالعات تاریخی، تقویت شود.
وی تاکید کرد: علت بقای نظام اسلامی، روحانیت است و از آغاز انقلاب اسلامی ایران تا کنون، بیش از 2 هزار و 500 طلبه شهید تقدیم این کشور شد.
یعقوبیان با اشاره به اینکه دشمن نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا با ترویج فرهنگ مبتذل غربی، فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را استحاله کند، اظهار کرد: یکی از ابزارهای دشمن در ترویج فرهنگ مبتذل غربی، ماهواره است که مانند یک گنداب فساد، خانواده‌ها را اسیر خود ساخته و باید با آن مبارزه کرد.

انتهای پیام

captcha