عمل نکردن مسئولان به صحبت‌ها؛ از رونق افتادن محصولات حجاب
کد خبر: 3821693
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

عمل نکردن مسئولان به صحبت‌ها؛ از رونق افتادن محصولات حجاب

عضوهیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب گفت: درباره تولید و توزیع محصولات حجاب صحبت‌های زیادی شده که باتوجه به پرداخت زیاد و عمل نکردن مسئولان ماجرای چادر مشکی دیگر از رونق افتاده است.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: اسدالله سلیمانی، عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب ‌درباره وضعیت تولید محصولات حجاب در کشور گفت: با توجه به اینکه ما در کشور اسلامی هستیم اما چادر از کشورهایی همچون سوئیس، ژاپن و چین وارد می‌شود و این وضعیت نامناسبی را برای تولیدکنندگان در کشور ایجاد کرده است البته اینکه ما در این زمینه بسیار کم کار کردیم و خیلی به آن اهمیت نداده‌ایم بی‌تاثیر نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با اشاره به این موضوع که باید به محصولات حجاب نسبت به دیگر کالاها نگاه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: احساس می‌کنم که مسئولان و متولیان در این حوزه دغدغه‌ای ندارند و حتی به بحث اشتغال‌زایی در حوزه محصولات حجاب تدبیری نیاندیشیده‌اند. با نگاه اجمالی به این حوزه درخواهیم یافت که هم به بحث اشتغال و هم به زنان محجبه ظلم شده است.

سلیمانی با اشاره به ۹۵ درصد محصولات خارجی حجاب، اظهار کرد: به اعتقاد من، مسئولان به اهمیت اشتغال ۲۵ هزار در این حوزه واقف نیستند، زیرا می‌بینیم که قیمت چادر مشکی بالا رفته است که هیچ چنین افزایش قیمت را در دیگر پوشاک نمی‌بینیم. البته بارها بارها درباره تولید و توزیعش صحبت‌هایی زیادی شده که با توجه به پرداخت زیاد و عمل نکردن مسئولان ماجرای چادر مشکی دیگر از رونق افتاده است.

انتهای پیام

captcha