مزاحم مسافران نمازگزار در دامغان تحت تعقیب است
کد خبر: 3823253
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

مزاحم مسافران نمازگزار در دامغان تحت تعقیب است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی دامغان در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر دریافت وجه از مسافران برای خواندن نماز در نمازخانه بین راهی در دامغان گفت: فرد خاطی تحت تعقیب است و با کسانی هم که در فضای مجازی به نشر اکاذیب می‌پردازند به شدت برخورد خواهد شد.

تعقیب عوامل مزاحم مسافران نمازگزار در دامغان

سید رضا علوی، فرمانده انتظامی دامغان در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان، با بیان اینکه موضوع کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که از مسافران برای خواندن نماز در نمازخانه بین راهی وجه دریافت می‌کند در حال پیگیری است‌، گفت : پلیس در حال رصد وشناسایی مکان و فرد مورد نظر است و نتیجه متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی با اشاره به این موضوع که افراد مغرضانه این اقدام را علیه شهر و مردم مذهبی دامغان انجام داده‌اند، متذکر شد‌: این احتمال نیز بررسی و با کسانی که به نشر اکاذیب در فضای مجازی می‌پردازند برخورد خواهد شد‌.
به گفته وی، کلیپ منتشر شده که توسط یکی از مسافران تهیه و در فضای مجازی منتشر شده فردی است که برای استفاده از نماز‌خانه بین راهی و سرویس بهداشتی از مسافران وجه دریافت می‌کند که به گفته سرهنگ علوی همه این موارد و صحت وسقم آن در حال پیگیری است.

انتهای پیام

captcha