ارزیابی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی رباط کریم
کد خبر: 3825098
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

ارزیابی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در جریان بازدید از کانون‌های فرهنگی تبلیغی نصیر شهر فعالیت این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، روز گذشته، 15 تیر در راستای ارزیابی فعالیت کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از مراکز کوثر، کوثر ولایت، معراج نور و سبحان نصیر شهر بازدید کرد و در جریان فعالیت این مؤسسات قرار گرفت.
در این بازدید، حجت‌الاسلام هدایتی، در خصوص ایجاد انگیزه برای جذب نوجوانان و جوانان، فعالیت و اهتمام بیشتر در برگزاری مراسم ملی و مذهبی، همکاری و تعامل با ادارات و نهادهای شهرستان، وظایف کانون، خلاقیت و ابتکار و شرکت در جلسات و همایش‌ها تأکید کرد.
 کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: اين کانون‌ها با هدف تبليغ و ترویج ارزش‌های نظام اسلامی به صورت غير انتفاعی و مردمی از طريق فعاليت‌های فرهنگی و دينی متنوع به جذب آحاد مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان می‌پردازد.
در ادامه، مسئولین کانون‌های فرهنگی و تبلیغی گزارشی از فعالیت خود را ارائه کردند و به بیان مشکلات این مراکز و حمایت تبلیغات اسلامی پرداختند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha