شرکت ‌۲۹۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان غربی
کد خبر: 3826027
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

شرکت ‌۲۹۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از شرکت بیش از ۲۹۰ نفر از بانوان و آقابان در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۲ تیرماه در ارومیه آغاز می‌شود.

شرکت بیش از 290 نفر در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در آذربایجان غربی

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از شرکت بیش از 290 نفر از بانوان و آقایان در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز جمعه، 21 تیر‌ماه با پذیرش خواهران آغاز می‌شود و روز شنبه، 22 تیر‌ماه مسابقات بانوان آغاز و تا ظهر 23 تیرماه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: عصر 23 تیرماه نیز مسابقات آقایان آغاز شده و تا 24 تیر‌ماه ادامه خواهد یافت و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز 25 تیر‌ماه در ‌سالن اداره برق ارومیه رأس ساعت 10:30 برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در 8 رشته برگزار خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5 جز، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند که بخش اذان شامل خواهران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به ترتیب از ارومیه، بوکان و خوی بود، بیان کرد: در مرحله استانی این مسابقات 135 نفر از خواهران و 156 نفر از برادران به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده مهرماه سال جاری در اصفهان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha