چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان غربی آغاز شد
کد خبر: 3826514
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان غربی آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، صبح امروز، ۲۲ تیر ماه با شرکت بیش از ۲۹۰ نفر در ارومیه آغازبه‌کار کرد.

آغازبه‌کار مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در آذربایجان غربی

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در حاشیه مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از شرکت بیش از ۲۹۰ نفر از بانوان و آقایان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز جمعه، ۲۱ تیر‌ماه با پذیرش خواهران آغاز شده و امروز ۲۲ تیر‌ماه مسابقات بانوان آغاز و تا ظهر ۲۳ تیرماه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: عصر ۲۳ تیرماه نیز مسابقات آقایان آغاز شده و تا ۲۴ تیر‌ماه ادامه خواهد یافت و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۲۵ تیر‌ماه در ‌سالن اداره برق ارومیه رأس ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در ۸ رشته برگزار خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند که بخش اذان شامل خواهران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به ترتیب از ارومیه، بوکان و خوی بود، بیان کرد: در مرحله استانی این مسابقات ۱۳۵ نفر از خواهران و ۱۵۶ نفر از برادران به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده مهرماه سال جاری در اصفهان حضور خواهند یافت.
انتهای پیام

captcha