31 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر
کد خبر: 3827212
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

31 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر

کانون خبرنگاران نبأ ــ صاحبان کسب و کار كه دارای نوآوری و خلاقیت هستند تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند در سامانه سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، ثبت نام کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پروانه رضايی بختياری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به فرصت باقيمانده در ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران، گفت: صاحبان کسب و کاري كه دارای نوآوری و خلاقیت باشند و يا شرکت‌‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، فقط تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند در سامانه سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر به نشانی http://www.karafarinanebartar.ir  ثبت ‌نام کنند.
وی بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم‌سازی کشور از اهداف برگزاری اين جشنواره است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اظهار کرد: كارآفرينی يكی از مهم‌ترين راهكارهايی است كه می‌تواند با تكيه بر سرمايه عظيم نيروی انسانی متخصص، اهداف توسعه‌ای كشور را پوشش داده و  مسير گذار از اقتصاد مبتنی بر منابع را به اقتصاد دانش‌بنيان مقاومتی تسهيل  کند.
رضايی بختياری گفت: فرد كارآفرين ضمن شناسايی فرصت‌ها از طريق نوآوری و پذيرش مخاطره، ارزش جديدی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی به‌وجود مي‌آورد. كارآفرين به‌د‌ليل تغيير و تحولی كه در شيوه‌های متداول ايجاد می‌كند، نقش مهمی در پايدارسازی اقتصاد كشور ايفا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88306027 تماس بگیرند، بیان کرد: برگزيدگان نهايی اين جشنواره با عضويت در کانون کارآفرینی استان می‌توانند به‌عنوان اتاق فكر نهادهای اجرایی استان در تصميم‌سازی‌های مرتبط با توسعه كارآفرينی استان مشارکت کنند.
فرشته زارعی
انتهای پیام
captcha