ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد
کد خبر: 3827894
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در حال حاضر در صنعت پالایش روزانه 110 میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می شود و خوراک دریافتی پالایشگاه ها به بیش از 2 میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسیده که موفقیت بزرگی در جنگ اقتصادی به حساب می آید.

به گزارش ایکنا؛ فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نوشت: علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در نشست سالانه مجامع حراست این شرکت با اشاره به اینکه سختی های سال 97 با شیرینی و حلاوت خودکفایی در تولید بنزین پشت سر گذاشته شد، گفت : برای این دستاورد بزرگ از همه همکاران با وجود دشواری‌ها تشکر میکنم.

صادق آبادی تصریح کرد: در این میان زحمات همکاران حراست با مدیریت رئیس سازمان حراست وزارت نفت در حل مشکلات قابل تقدیر است.

صادق آبادی با اشاره به شرایط مطلوب تولید فراورده در کشور افزود: در حال حاضر در صنعت پالایش روزانه 110 میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می شود و خوراک دریافتی پالایشگاه ها به بیش از 2 میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسیده که موفقیت بزرگی در جنگ اقتصادی به حساب می آید.

وی پایداری در تولید بنزین و کیفیت آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امسال هیچ گونه دغدغه و نگرانی در زمینه تولید و تامین سوخت کشور نداریم و ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

صادق آبادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت گردش بالای مالی در صنعت نفت و لزوم صیانت و حراست از آن افزود: میزان تخلفات کشف شده در صنعت نفت نسبت به گردش بسیار بالای مالی، بسیار ناچیز است و نشان از سلامت مالی کارکنان و مدیران زحمتکش این صنعت و تلاش تمام همکاران در سازمان حراست و نهادهای نظارتی برای صیانت از درآمدهای صنعت نفت دارد.

وی افزود: البته تاکید مقام عالی وزارت به صفرشدن تخلفات و برخورد بسیار قاطع با متخلفین است.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و ‌پخش خطاب به مدیران حراست صنعت پالایش و پخش تاکید کرد: صیانت و پاسداری از این سلامت بر عهده نیروهای دلسوز و زحمت کش حراست است که با نگاه درست و دقیق و بررسی و نظارت همیشگی، می توانند مانع از بروز فساد و تخلف بشوند.

انتهای پیام/

captcha