اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3828779
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ طرح مهربانی در مهر برای کودکان و دانش‌آموزان استان‌های سیل زده در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور تهیه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش‌آموزان در استان‌های سیل‌زده، همزمان با سراسر کشور طرح مهربانی در مهر در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: به‌دنبال برگزاری موفق پویش بهار مهربانی که با هدف کاهش آلام مردم به‌ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد، طرح مهربانی در مهر به‌منظور تهیه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش‌آموزان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به‌عنوان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز تا 30 مردادماه آماده جمع‌آوری نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی و کتاب‌های کمک درسی است.

رحیمیان بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روند اجرایی طرح «مهربانی در مهر» اقلام جمع‌آوری شده پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ ۱۰ شهریور به انبار اداره‌کل منابع ارسال و پس از ارزیابی‌های لازم به استان‌های سیل‌زده ارسال می‌شود و در اختیار کودکان و دانش‌آموزان این مناطق قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha