برپایی میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) گتوند
کد خبر: 3830029
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

برپایی میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) گتوند

گروه خبرنگاران نباء ــ امام جمعه گتوند از برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس نماز جمعه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نباء، حجت الاسلام والمسلمین اسدپور امام جمعه گتوند با اشاره به ۵ مرداد سالروز تاسیس نهاد مقدس نماز جمعه و تبریک این روز گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: هرگاه مؤمنی به سمت نماز جمعه حرکت کند در روز قیامت خداوند دلهره را از او برمی دارد و او را به سمت بهشت راهنمایی می‌کند و راهنمای انسان به سوی بهشت جاویدان الهی نماز جمعه است.

وی اظهار کرد: چهار دهه است که نماز جمعه به عنوان یک رسانه؛ اخلاقی، معنوی، سیاسی و اجتماعی کار خود را به خوبی انجام داده است. امیدواریم این میز خدمت طلیعه ای باشد در چهلمین سالروز تاسیس نهاد مقدس نماز جمعه که هر هفته مسئولان با حضور مستمر و موثر، باعث تداوم خدمت به مردم شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند از اختصاص یافتن شش رشته به دانشگاه آزاد اسلامی گتوند خبر داد و گفت: جوانان ما در این رشته های خوبی که به شهرستان داده اند نهایت تلاش خود را داشته باشند تا ان شاءالله دانشگاه رونق بیشتری پیدا بکند

در حاشیه نماز جمعه این هفته مدیران دستگاه های اجرایی دادگستری، هلال احمر، فرمانداری، بخشداری مرکزی، اداره مالیات و چندین دستگاه دیگر با برپایی میز خدمت ضمن شنیدن سؤالات و مشکلات مطرح شده از سوی مردم، اقدامات لازم را در این خصوص در دستور کار قرار دادند.

همچنین، در حاشیه برگزاری نماز جمعه از حافظان قرآن، خانواده های معظم شهدا و ورزشکاران تقدیر شد.

داود طهماسبی

انتهای پیام

captcha