جلسات هماهنگی آزمون «ترنم وحی» برگزار شد
کد خبر: 3830507
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

جلسات هماهنگی آزمون «ترنم وحی» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسات مشترک هماهنگی و برنامه‌ریزی یازدهمین دوره آزمون «ترنم وحی» ویژه حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن با حضور علی بختیار، نماینده مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مهد قرآن، جلسات مشترک هماهنگی و برنامه‌ریزی یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» ویژه حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور با حضور علی بختیار، نماینده مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن و یارمحمدیان و منصور کمالی، فرمانداران شهرهای گلپایگان و خوانسار به عنوان رؤسای ستاد و سایر مسئولان ستادی، پشتیبانی، انتظامی، فرهنگی اعضای ستادی در شهرهای گلپایگان و خوانسار برگزار شد.

بختیار با اشاره به میزبانی شهرهای گلپایگان و خوانسار برای برگزاری رویداد مهم قرآنی و توجه به تکریم قهرمانان قرآنی کشوری، لزوم هماهنگی و تلاش همه اعضای ستادی و ایجاد فضای قرآنی و معنوی برای شور و اشتیاق مردمان قرآن‌دوست و متدین شهرهای گلپایگان و خوانسار را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه جلسه، سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن ضمن قدردانی از اعضای ستاد، بر اعلام آمادگی برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» لزوم هماهنگی، انجام دقیق و شایسته وظایف محوله اعضای ستاد برای اجرای با شکوه این رخداد قرآنی کشوری را یادآور شد.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان مهد قرآن از سراسر کشور «ترنم وحی» طی روزهای 21 تا 24 مردادماه سال جاری همراه با دهه ولایت(اعیاد سعید قربان و غدیر) در شهرهای گلپایگان و خوانسار برپا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha