راه‌یابی ۱۲ نفر از چهارمحال و بختیاری به مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد
کد خبر: 3831038
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

راه‌یابی ۱۲ نفر از چهارمحال و بختیاری به مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ نفر از مجموع برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن به مرحله کشوری راه یافتند که از ششم مرداد‌ماه در اصفهان با یکدیگر در حال رقابت هستند.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن در اصفهان خبر داد و بیان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات سال گذشته با حضور یک‌هزار و 394 نفر از مددجویان و فرزندانشان و خانواده‌های کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ه) در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل اذان و نهج‌البلاغه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی در بهار سال جاری برپا شد، گفت: 107 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه این مسابقات سومین دوره خود را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: 12 نفر از مجموع برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند که از ششم مرداد‌ماه در اصفهان با یکدیگر در حال رقابت هستند. پنجشنبه، 10 مردادماه اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار کرد: در حاشیه مرحله استانی مسابقات فراخوان مقاله قرآنی نیز برای نخستین بار در استان برگزار شد که 30 مقاله قرآنی به دبیرخانه کمیته امداد استان ارسال و از مجموع آن‌ها سه مقاله برگزیده و به مسابقات ارسال شد.

انتهای پیام

captcha