«شرم و حیا» موضوع این هفته «اسلام دات کام»
کد خبر: 3831093
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

«شرم و حیا» موضوع این هفته «اسلام دات کام»

گروه هنر ــ برنامه «اسلام دات کام» (Islampuntocom) شبکه هیسپان تی‌وی این هفته موضوع شرم و حیا با اولویت قرار دادن روابط اجتماعی زنان و مردان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایکنا، «سهیل اسعد» مجری و کارشناس آرژانتینی تبار هیسپان تی وی این هفته در برنامه «اسلام دات کام» موضوع «شرم» و «حیا» از انجام امور زشت را محور بحث قرار داده تا نظر مخاطبان خود را به تعاملات انسانی و معنوی جلب کند. برنامه «اسلام دات کام» این هفته حفظ ارزش‌های انسانی و احترام به حقوق دیگران را بررسی می‌کند و گریزی به وجود «شرم» در روابط زن و مرد دارد و در این قسمت مطرح می‌شود که زنان و مردانی که برای ارضای نیاز‌های نفسانی خود پرده شرم و حیا و عفت اجتماعی را می‌درند هیچگاه نمی‌توانند به همنوعان خود نگاهی انسانی داشته باشند، بلکه آن‌ها را سوژه‌هایی برای ارضای نیاز‌های نفسانی خود می‌دانند.

در ادامه این گزارش آمده، در این برنامه مطرح می‌شود که بی‌حیایی و سقوط ارزش‌های اخلاقی، یکی از مهم‌ترین عوامل رشد آمار جنایات و جرائم در همه کشور‌های جهان و به‌ویژه کشور‌های توسعه یافته است. انسان‌هایی که عامل اخلاقی درونی برای کنترل غرایز و خواسته‌های شان نداشته باشند، برآورده ساختن نیاز‌های‌شان را بر محافظت از حقوق دیگران ترجیح می‌دهند و مرتکب هر تعدی و تجاوزی می‌شوند.

استفاده از ویدئو کلیپ‌های مربوط با موضوع برنامه و کارشناسانی که از طریق ارتباط تصویری، میهمان برنامه می‌شوند، قسمت‌های مختلف «اسلام دات کام» را تشکیل می‌دهند. «اسلام دات کام»  روز چهارشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت و پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ و جمعه ساعات ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha