جشنواره سرود «آوای دریا» در سیرجان برگزار شد
کد خبر: 3833650
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
با هدف ارتقای ارزش‌های دینی؛

جشنواره سرود «آوای دریا» در سیرجان برگزار شد

گروه فرهنگی ــ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جشنواره سرود «آوای دریا» از برنامه‌های فرهنگی قرآنی با هدف ارتقای روحیه معنوی و ارزش‌های دینی در سیرجان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، دریادار حمزه‌علی کاویانی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز، جمعه، 18 مرداد در پایان جشنواره سرود «آوای دریا» ذز سیرجان، این جشنواره را بخشی از برنامه‌های فرهنگی قرآنی با هدف ارتقای روحیه معنوی و ارزش‌های دینی دانست و گفت: محتوای برنامه نیز با موضوع شهادت و شهدا، قهرمان و رزمنده و همچنین ارزش‌های اسلامی و شجاعت در برابر دشمنان است تا این روحیه در میان پرسنل و خانواده‌ها و مجموعه نیروی دریایی حفظ شود.

وی برنامه‌های فرهنگی را در مسیر بصیرت و دشمن‌شناسی، انسجام و اتحاد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی بر اساس برنامه‌های فرهنگی و هنری ابلاغی ارتش طراحی و اجرا می‌شود و مورد استقبال خانواده بزرگ نیروی دریایی قرار گرفته است.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه گفت: به تبعیت از تدابیر نورانی فرماندهی کل قوا برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که بخش عظیمی از این مسابقات به دلیل اهمیت حضور خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی با موضوعات دینی و قرآنی همانند همین جشنواره سرود با مشارکت خانواده‌ها است و از استقبال خوبی برخورداراست و تاثیر فرهنگی خود را با موضوعات محتوای دینی و ارزش‌ها دارد.

در بخش پسران در مقطع ابتدایی گروه سرود یاوران ولایت از ستاد نیروی دریایی تهران، در مقطع متوسطه اول گروه سرود راهیان علم از منطقه یکم امات بندرعباس و در مقطع متوسطه دوم گروه سرود عاشقان ولایت از پایگاه دریایی بوشهر به عنوان گروه‌های حائز رتبه اول اتنخاب و از آنان تجلیل شد.

در بخش دختران نیز در مقطع ابتدایی گروه سرود دختران ایران از فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا سیرجان، در مقطع متوسطه اول گروه سرود دختران آفتاب از ستا نداجا تهران و در مقطع متوسطه دوم گروه سرود دختران باران از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت حائز رتبه اول شدند.

همچنین از از خانم مهتاب پرشاد به عنوان آهنگساز و شاعر برتر و از دانش‌آموزان محمد شنیدی، محمد قلندری، محمدمهدی بیات و امیرحسین حامدی هم به‌عنوان تک‌خوان‌های برتر در این جشنواره تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha