کسب ۴ رتبه برتر دانش‌آموزان استثنایی لرستان در مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3834470
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

کسب ۴ رتبه برتر دانش‌آموزان استثنایی لرستان در مرحله کشوری مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانش‌آموزان استثنایی لرستان در رشته قرآن، نماز و عترت موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته حفظ مکتوب، احکام، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه شدند.

تزهرا نظری، رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از کسب مقام‌های برتر دانش‌آموزان پسر لرستانی در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان است.

وی افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی در این دوره از مسابقات نشان دادند خواستن توانستن است و با سخت‌کوشی، اعتماد به نفس و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان بر محدودیت‌ها غلبه کرد و پیروز شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان با بیان این‌که آموزش و پرورش استثنایی لرستان چهار دانش‌آموز به مسابقات فرهنگی اعزام کرده بود که هر چهار دانش‌آموز موفق به کسب مقام شده و بر روی سکو قرار گرفتند، ادامه داد: در رشته قرآن، نماز و عترت این دوره از مسابقات حمیدرضا یاراحمدی دانش‌آموز پایه دهم مقام اول رشته حفظ مکتوب، حسین عزیزی دانش‌آموز پایه دهم مقام اول رشته احکام، سجاد بیرانوند پایه دوازدهم مقام دوم رشته صحیفه سجادیه و ایمان همتایی دانش‌آموز پایه یازدهم مقام سوم رشته نهج‌البلاغه را کسب کردند.

نظری اضافه کرد: گروه نمایش صحنه‌ای استان توانست مقام برتر این دوره ازمسابقات به همراه عنوان بهترین بازیگر توسط دو نفراز دانش‌آموزان را ازآن خود کند.

وی با اشاره به این‌که تیم گلبال هم بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد و عنوان خط حمله برتر و آقای گُل را به دست آورد، اظهار کرد: لرستان در این دوره از مسابقات با یک تیم فوتسال (دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ذهنی)، یک تیم گلبال(آسیب‌دیده بینایی)، یک گروه ‌نمایش صحنه‌ای(نیازهای ویژه ذهنی) و یک گروه فرهنگی (آسیب‌دیده شنوایی) حضور قدرتمندی داشت.

یادآور می‎شود، این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۴ مردادماه لغایت ۱۸مردادماه جاری به میزبانی شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام

captcha