زنده نگه داشتن پیام غدیر، زنده نگه داشتن ولایت است
کد خبر: 3836475
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

زنده نگه داشتن پیام غدیر، زنده نگه داشتن ولایت است

گروه معارف ــ امام‌جمعه ابهر گفت: زنده نگه داشتن پیام غدیر زنده نگه داشتن موضوع ولایت و امامت است و سبب اتحاد و مودت بین مسلمانان می‎شود.

زنده نگه داشتن پیام غدیر، زنده نگه داشتن موضوع ولایت و امامت استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، شب گذشته، ۳۰ مرداد ماه در جشن بزرگ عید غدیر خم که به میزبانی مسجد جامع ابهر برگزار شد با اشاره به اینکه عید غدیرخم یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌رود، بیان کرد: عید غدیر عید اکمال دین است که خداوند منزلت والاتری به این روز بزرگ داده است.
وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن پیام غدیر زنده نگه داشتن موضوع ولایت و امامت است، بیان کرد: با زنده نگه داشتن موضوع ولایت محبت مردم به اهل بیت(ع) زیاد می‌شود.
این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد مسلمین، یادآور شد:  اتحاد و مودت بین مسلمانان سبب می‌شود که چنان قدرتی پیدا کنند که دشمنان نتوانند در بین آنها رسوخ کرد و چشم طمع به آنها داشته باشند.
حجت‌الاسلام رحیمی با تأکید بر اینکه باید به‌صورت ویژه به موضوع غدیر در جامعه توجه شود، گفت: مسئولان با برگزاری جشن‌ و جلسات موضوع غدیر و آشنایی با امیرالمؤمنین (ع) که اهمیت بسیاری زیادی دارد را بین جوانان واحاد مردم ترویج دهند.
انتهای پیام
captcha