برگزاری جشن غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در اردبیل
کد خبر: 3836521
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

برگزاری جشن غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در اردبیل

گروه اجتماعی ــ جشن غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در مسجد سرچشمه اردبیل با حضور مسئولان استانی و عموم مردم برگزار شد.

برگزاری جشن غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جشن غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی جرایم مالی غیر عمد»، روز گذشته، ۲۹ مردادماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم، یوسف خدادادی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان اردبیل در سال جاری گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۷۲ تَن از محکومان جرایم غیر عمد و مالی با مبلغ محکومیت ۱۸ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۸۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی در زندان‌های استان وجود دارند که فقط ۳۴۶ تن از آن‌ها واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه استان هستند.

خدادادی افزود: این افراد و خانواده‌های آنان با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی مواجه هستند و چشم انتظار کمک و مساعدت خیران و مسئولان استانی هستند تا به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با قدردانی از خیران و مردم شریف استان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش مساعدت‌های مردمی به ستاد دیه استان را شاهد بودیم که امید است با اجرای طرح‌های ستاد دیه استان این مقدار افزایش پیدا کند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه نیز با اشاره به اهمیت این کار خیر افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در برگزاری این جشن‌ها با شعار «هر مسجد، آزاد‌سازی یک زندانی» و گستردگی آن در سطح استان اتفاق بسیار خوشایندی است که با همکاری و مشارکت خیران و مردم ولایی در استان افتاده است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و گذشت که برگرفته از مکتب امام حسین‌(ع) و عاشوراست، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عواملی است که می‌توان با ترویج و توسعه و نیز بهره‌مندی از ظرفیت بسیار ارزشمند آن بسیاری از مشکلات را در جامعه حل کرد.

وی شماره حساب‌هایی برای جذب کمک‌های مردم خیر به مناسبت این عید سعید به شرح ذیل اعلام کرد: بانک مسکن‌ شماره کارت: ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ شماره شبا: ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ IR به نام سازمان اوقاف و امور خیریه برای حمایت از آزادی زندانیان.

انتهای پیام

captcha