آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد از محل موقوفات در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3836965
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد از محل موقوفات در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیر‌عمد این استان به‌مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد از محل موقوفات در خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام عظیم آسوده، مدیركل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، بیان کرد: با توجه به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیران برای نظارت و کاهش آسیب‌های جامعه تلاش‌هایی در این زمینه آغاز شده است.

وی افزود: با تأسیس مرکز امور خیریه به‌مناسبت عید غدیرخم با هدف دستگیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده و مشارکت متولیان و خیران، تعداد زندانیانی که در کل کشور در عید غدیر به کانون خانواده خود بازگشتند، به ۲۸۰ نفر رسید و تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد با شرایط خاص در این عید آزاد شدند.

آسوده ادامه داد: به کمک خیران و از محل موقوفات مرتبط خراسان‌شمالی شش نفر در بجنورد، چهار نفر در شیروان و یک نفر در اسفراین از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه اقدام برای آزادی زندانیان نیازمند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی سبب ایجاد مودت و محبت اهل‌ بیت(ع) در خانواده‌ها می‌شود، گفت: شماره‌ حساب‌هایی نیز برای مشارکت خیران نیک‌اندیش در این امر مهم اعلام شده است.

آسوده یادآور شد: خیران نیکوکاردر صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به شماره کارت‌بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ به نام «آزادی زندانیان جرایم غیرعمد» یا حساب شماره ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

انتهای پیام

captcha